بازدید 18352
۹

بهاره رهنما بار دیگر عذرخواهی کرد

در پی حاشیه‌های پیش آمده برای صحبت‌های یکی از شرکت کنندگان در قسمت‌های اخیر یک برنامه که مصداق بی‌احترامی به قوم لر محسوب شده بود و انتقادهای برخی مخاطبان و حذف این قسمت به تصمیم ساترا، نماینده مردم لرستان در مجلس انتقادهایی صریح را در این زمینه مطرح کرد که در ادامه با پاسخ و عذرخواهی این بازیگر همراه شد. پس از این عذرخواهی، نماینده مردم لرستان نیز در تماسی تلفنی از این بازیگر برای ابراز خطا و عذرخواهی تشکر کرد.
کد خبر: ۱۰۲۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 10 December 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، پس از اعتراض مرتضی محمودوند، نماینده مردم خرم آباد و چگنی به مطلب مطرح‌شده توسط بهاره رهنما در یکی از برنامه های شبکه نمایش خانگی، بازیگر این مجموعه با ارسال فایلی صوتی خطاب به وی، اظهار کرد: جناب آقای دکتر محمودوند، شما به نمایندگی از ملت غیور لر، صحبت‌هایی کردید که حتما بجا بوده است؛ بابت اشتباهی که پیش آمده عذرخواهی کرده و به هیچ عنوان قصد اهانت نداشتم.

خوشحالم که روی مهربانی و شفقت بزرگان قوم لر به من هم نشان داده شد. من هم رگ و ریشه لری دارم و در کنار ملت غیور لر هستم. از بزرگواری و بخشش قوم لر بسیار ممنونم.
از شما و همه عزیزانی که همراهی کردند تا سوءاستفاده و یک تفرقه داخلی از این موضوع شکل نگیرد سپاسگزاری می کنم. بسیار بسیار خوشحالم که این قضیه ختم بخیر شد.
امیدوارم که ان شاءالله از این به بعد در امور خیریه و رسیدگی به روستاها و مناطق محرومی که در لرستان وجود دارد در کنار برادران و خواهران مهربان لر باشیم.

پس از ارسال این صوت، محمودوند طی تماسی تلفنی از این بازیگر برای ابراز خطا و عذرخواهی تشکر کرد.

بهاره رهنما پیشتر هم درباره جمله‌ای که مصداق بی احترامی به قوم لر برشمرده شده بود، عذرخواهی کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۹
هم وطنان خون گرم لر بسیار بزرگوار هستند و از اشتباه شما چشم پوشی می کنند.
همون انگلیسی ها درست میگن ، سریع ترین اسب ها نمی تونن حرفی که از دهن درومده رو بگیرن !
آهان پس رگ و ریشهای لری دارن ایشون. البته ظاهرشون که نیکول کیدمن نیست
سلبریتی های بیسواد
اگر راجع به همه چیز نظر ندهی بهتر از عذرخواهی است. همانطور که خیلی از مردم مجبور به خرید پراید و پژو هستند مجبور به دیدن سریال و فیلمهایی هستند که امثال ایشان بازی میکننند. ولی دیگر چه اجباری به شنیدن نظرات این به اصطلاح هنرمندان است
خودم لر هستم والا اکثرا ایرانیها از مدارانسانیت خارج شدیم... فرهنگ که جای خود دارد....
باید ناظر پخش این برنامه توبیخ بشه.
وظیفه اش را بلد نیست یا کوتاهی کرده.
صدا وسیما که هیچ وقت پاسخگو نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
ناظر پخش نداشته شبکه خانگی بوده و از صداوسیما پخش نشده ولی بازم کارگردان مقصره اونه که باید اجازه نده این جور سخنان ناخواسته باعث حاشیه سازی و دردسر بشه چون نه برنامه زنده س و نه صحبت ها منطبق بر متن از پیش نوشته شده بالاخره یک ممکنه یک نفر جلوی دوربین حرفی بزنه که خودش بعدا پشیمون بشه
بابا بنده خدا ناخواسته یه جمله ماندگار رو اعلام کرده، خوب ببخشینش
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل