بازدید 11009

دستگیری آموزش دهنده ۲۷ ساله قمار در پاکدشت

فرمانده انتظامی پاکدشت گفت: عامل آموزش و ایجاد سایت قمار آنلاین دستگیر شد
کد خبر: ۱۰۲۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ 10 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ رضا علی بخشی با تأکید بر اهمیت پایش لحظه‌ای پلیس فتا در فضای مجازی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا به صورت لحظه‌ای در رصد و پایش فضای مجازی همیشه هوشیارانه و بیدار عمل کرده و در ادامه رصد با سایتی که اقدام به آموزش شرط‌بندی و قمار آنلاین می‌کرد، مواجه شدند.

فرمانده نیروی انتظامی پاکدشت گفت: با توجه به تأثیرات سوء اجتماعی، خانوادگی و اقتصادی قمار در جامعه، رسیدگی به آن به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان، پیگیری‌های مستمر در نهایت از طریق مهندسی اجتماعی و اقدامات فنی و پلیسی اظهارداشت: متهم خانمی ۲۷ ساله و ساکن یکی از محلات پاکدشت بوده که پس از شناسایی با هماهنگی مرجع قضائی مأموران مبارزه با جرائم سایبری پلیس فتا، دستگیر و تجهیزات رایانه‌ای وی توقیف شد.

علی بخشی تصریح کرد: متهمه در بررسی فنی پلیس به جرم خود اعتراف و انگیزه‌اش را منافع مالی مطرح کرد.

فرمانده نیروی انتظامی پاکدشت ضمن تشکر از هوشیاری شهروندان و ارتباط بسیار خوب، افزود: خانواده‌های محترم بر فرزندان خود بیشتر توجه داشته و از عضویت و فعالیت در سایت‌های شرط‌بندی و قمار خودداری کرده و فریب تبلیغات اغواکننده این سایت‌ها را نخورند، زیرا این سایت‌ها انگیزه‌ای به غیر از خالی کردن جیب اعضاء نداشته و فعالیت در این سایت‌ها از نظر قانونی یک عمل مجرمانه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها