بازدید 7219

ترازو دیجیتال; معرفی بهترین مدل های ترازو در فروشگاه تجهیزات

ترازوی دیجیتال ابزاری برای اندازه‌گیری وزن در دوران کنونی است و تفاوت آن با ترازو های غیردیجیتال و مکانیکی قدیمی در اندازه‌گیری وزن با جدیدترین تکنولوژی‌های دیجیتال و از راه انرژی برق است،ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع ترازوهای دیجیتال آشنا کنیم، پس اگر علاقه مند به کسب اطلاعات در این زمینه هستید با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 10 December 2020

ترازوی دیجیتال ابزاری برای اندازه‌گیری وزن در دوران کنونی است و تفاوت آن با ترازوهای غیردیجیتال و مکانیکی قدیمی در اندازه‌گیری وزن با جدیدترین تکنولوژی‌های دیجیتال و از راه انرژی برق است. سنجش وزن دیجیتال برتری‌های بسیاری نسبت به سنجش وزن مکانیکی دارد که آشکارترین و بدیهی‌ترین آنها سرعت و دقت در اندازه‌گیری وزن است. تصور کردن زندگی امروز مردم در همه جای دنیا، بدون وجود ترازوی دیجیتالی ناممکن است. بهره‌گیری از انواع ترازوی دیجیتال نسبت به ترازوهای مکانیکی قدیمی برتری‌های بسیاری دارد که سرعت و دقت در وزن‌کشی، دو مورد از مهم‌ترین آنهاست و هر دوی آنها به مدد استفاده از دقیق‌ترین بردهای الکترونیکی و حسگرهای سنجش وزن انجام گرفته است. حسگر یا لودسل، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های یک ترازوی دیجیتالی است و کارخانه‌های بسیاری در دنیا به ساخت آن مشغولند.سرعت و دقت در توزین مهم‌ترین دغدغه هر سازنده‌ای در ساخت اصلی‌ترین قسمت هر ترازوی دیجیتالی است و به همین دلیل بسیاری از کارخانه‌های تولید ترازوی دیجیتال از نام و برند لودسل استفاده شده در محصولات خود به عنوان تبلیغی برای انواع ترازوی دیجیتال خود نام می‌برند.دلیل مهم گستردگی استفاده از انواع ترازوی دیجیتالی سرعت دادن به خریدوفروش کالاها در فروشگاه‌های کوچک و بزرگ است. اصولا تصور نبودن ترازوی دیجیتال در یک فروشگاه بزرگ یا هایپرمارکت با توجه به شلوغی آنها، دور از ذهن است. امروزه انواع ترازوی دیجیتالی در عالم تجارت و صنعت و دانش به کار می‌روند که مهم‌ترین آنها عبارتند از: ترازوی فروشگاهی دیجیتال و ترازوی صنعتی دیجیتال و ترازوی آزمایشگاهی دیجیتال و ترازوی پزشکی دیجیتال. استفاده از دو نوع دیگر از ترازوی دیجیتالی هم در سال‌های کنونی بسیار رواج یافته و آن دو نوع هم عبارتند از: ترازوی خانگی دیجیتال و ترازوی آشپزخانه دیجیتال. هر کدام از انواع ترازوی دیجیتالی از دو قسمت تشکیل شده‌اند که یکی بدنه و دیگری نمایشگر آنان است. بدنه انواع ترازوی دیجیتالی از پلاستیک فشرده و یا فلز ساخته شده و نمایشگر بیشتر آنها هم از یکی از دو نوع LCD یا LED است. خرید اینترنتی ترازو دیجیتال از هر نوعی که باشد در فروشگاه تجهیزات ممکن است و بلکه بهترین راه خرید است.

ترازو دیجیتال; معرفی بهترین مدل های ترازو در فروشگاه تجهیزات

ترازوی فروشگاهی دیجیتال:

پرکاربردترین ترازو از انواع ترازوی دیجیتال ، ترازوی فروشگاهی دیجیتال است. امروزه انواع ترازوی فروشگاهی دیجیتال را در هر فروشگاه کوچک و بزرگ شهری و روستایی می‌بینیم و خرید ترازوی دیجیتال فروشگاهی مناسب هر فروشگاه خلوت یا شلوغی است و هر یک به فراخور کار خود از نوعی از ترازوی فروشگاهی دیجیتال بهره می‌برند. انواع ترازوی دیجیتال فروشگاهی از نظر ساختار ظاهری در دو گروه ترازوی علمک دار فروشگاهی و ترازوی بدون علمک فروشگاهی قرار می‌گیرند. در بعضی از انواع ترازوی فروشگاهی دیجیتال علمک دار، صفحه کلید و نمایشگر ترازو بر روی ستون یا علمک ترازو قرار دارد، و در برخی دیگر از انواع ترازوی فروشگاهی دیجیتال علمک دار، فقط نمایشگر بر روی ستون ترازوست و صفحه کلید ترازو در پایین سینی توزین آن قرار گرفته است. ترازوی فروشگاهی دیجیتال علمک دار با نمایشگر و صفحه کلید بر روی علمک، مناسب فروش کالاهایی است که با آب سروکار دارند تا آب به داخل سیستم نرم‌افزاری ترازو نفوذ نکند. در خرید ترازوی دیجیتال فروشگاهی به نکته‌های مختلفی باید توجه داشت که نخستین و مهم‌ترین آنها انتظار خریدار از یک ترازوی فروشگاهی است. معمولا فروشگاه‌های کوچک محلی نیازی به توانائی‌های بسیار ترازوی دیجیتال فروشگاهی ندارند و مهم‌ترین خواسته‌های خریداران ترازو برای چنین فروشگاه‌هایی، در کنار سرعت و دقت توزین، داشتن پارسنگ و حافظه و جمع چند کالاست، اما هنگامی‌که ترازوی فروشگاهی دیجیتال در فروشگاهی بزرگ‌تر و شلوغ‌تر استفاده می‌شود، دیگر نمی‌توان به این چند قابلیت اکتفا کرد و ویژگی‌های دیگری مانند چاپگردار بودن ترازو دیجیتال واتصال به کارت خوان و بارکد خوان و صندوق پول و پاسخ‌گویی هم زمان به چند مشتری نیز مطرح می‌گردد. حال اگر به دنبال خرید ترازو دیجیتال فروشگاهی برای هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای هستید، قابلیت‌های دیگری مثل توانائی ارتباط به رایانه  و چاپگر جانبی، توانائی انبارداری و حسابداری، چاپ برچسب و بارکد، محاسبه بقیه پول مشتری،شبکه شدن با دیگر ترازوهای فروشگاهی،و حتی رمزهای ورود و قابلیت شناسایی کاربر مورد توجه قرار می‌گیرد. نکته قابل توجه این است که فروش ترازوی دیجیتال فروشگاهی با قابلیت‌های مختلف در فروشگاه تجهیزات صورت می‌گیرد و امکان دیگری که فروشگاه تجهیزات در اختیار همه مشتریان گرامی گذاشته، مشاوره با کارشناسانی است که می‌توانند با توجه به نیاز مشتری، بهترین ترازوی دیجیتال مناسب او را معرفی کنند.خرید اینترنتی ترازوی دیجیتال نیز امکان دیگری است که فروشگاه تجهیزات در اختیار شما قرار داده است.

ترازو دیجیتال; معرفی بهترین مدل های ترازو در فروشگاه تجهیزات

ترازوی صنعتی دیجیتال:

ترازوی صنعتی دیجیتال نیز پس از ترازوی فروشگاهی دیجیتال از پرکاربردترین ترازوها در صنعت و تجارت است. انواع ترازوی صنعتی دیجیتال برای وزن کردن با هدف ترکیب مواد یا کنترل اندازه و کیفیت مواد و یا بسته‌بندی در کارگاه‌ها و کارخانه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. خرید ترازوی دیجیتال صنعتی برای محیط‌های صورت می‌گیرد که در بیشتر موارد با رطوبت و گردوغبار و دیگر آسیب‌های محیطی روبه‌رو هستند و به همین جهت انواع ترازوی صنعتی دیجیتال باید دارای بدنه‌ای محکم و مقاوم باشند تا نم و رطوبت باعثاشکال در سیستم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ترازوی صنعتی دیجیتال نشود.خرید و فروش ترازوی دیجیتال صنعتی از برندهای مختلف در فروشگاه تجهیزات صورت می‌گیرد تا هر خریداری بتواند بهترین نمونه مناسب کاروکسب خود را انتخاب و خریداری کند. انواع ترازوی صنعتی دیجیتال به نسبت انواع ترازوی فروشگاهی دیجیتال دارای قابلیت‌های کمتری هستند، چرا که کمتر برای کارفروش مورد استفاده قرار می‌گیرندو بنابراین نیازی به قابلیت‌های انواع ترازوی فروشگاهی دیجیتال ندارند. توانائی مهم و مورد نیاز هر ترازوی صنعتی دیجیتال قطعه شمار بودن آن است؛ قابلیتی که هم به کار بسته‌بندی مواد می‌آید و هم می‌توان با بهره‌گیری از آن تعداد کالاهای ریز هم‌وزن را برای بسته‌بندی یا هر کار دیگری مشخص کرد. انواع ترازوی صنعتی دیجیتال بهتر است در کنار قابلیت پارسنگ و شمارش قطعه، توانائی ارتباط با رایانه و چاپگر خارجی را هم داشته باشند و از یک نکته نمی‌توان گذشت و آن اینکه ترازوی صنعتی دیجیتال باید دارای IP یا درجه حفاظتی بالا باشد تا بتواند در انواع کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولید مواد خوراکی و دیگر محصول‌ها دوام بیاورد و عمر مفید طولانی داشته باشد. شما می‌توانید نمونه‌های مختلف ترازوی صنعتی دیجیتال از برندهای مختلف را در فروشگاه تجهیزات مشاهده کنید و در صورت نیاز از راهخرید اینترنتی ترازوی صنعتی دیجیتال آنها را تهیه کنید.

ترازوی آزمایشگاهی و گرمی دیجیتال:

ترازوی آزمایشگاهی دیجیتال و ترازوی گرمی دیجیتال از دیگر نمونه‌های ترازو دیجیتال هستند که استفاده علمی و تجاری دارند. خرید و فروش ترازوی آزمایشگاهی دیجیتال به صورت اختصاصی مناسب پژوهش و دانش و استفاده‌های پزشکی است، اما خرید ترازوی دیجیتال گرمی بیشتر به منظور استفاده در خرید و فروش کالاهای گران‌بهایی مانند طلا و نقره و سنگ‌های قیمتی و حتی گیاهان باارزش و قیمتی مثل زعفران است. انواع ترازوی آزمایشگاهی دیجیتال با عنوان ترازوی دوصفر و سه‌صفر و.. تا شش‌صفر و حتی بالاتر مشخص می‌شوند که نشانگر مقدار حساسیت آنهاست. توانائی‌های مورد نیاز برای انواع ترازوی آزمایشگاهی دیجیتال می‌تواند بسیار زیاد باشد، اما قابلیت‌های لازم برای ترازوی گرمی دیجیتال چندان زیاد نیست و ارتباط با رایانه و چاپگر و شمارش قطعه و پارسنگ چند نمونه از آنهاست. ترازوی آزمایشگاهی دیجیتال می‌تواند در هر آزمایشگاهی از جمله آزمایشگاه تشخیص پزشکی تا دقیق‌ترین و پیشرفته‌ترین آزمایشگاه‌های علمی در زمینه فضانوردی و فیزیک و شیمی و بیولوژی مورد استفاده قرار گیرد، پس باید در صورت لزوم دارای توانائی‌های گوناگون و بسیاری باشند که اندازه‌گیری دانسیته و سنجش رطوبت مواد و زیرکشی چند نمونه از آنهاست. ترازوی آزمایشگاهی دیجیتال پرتابل و آنالیتیکال نیز از نمونه ترازوهای تخصصی آزمایشگاهی هستند. اگر شما  در پی خرید ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی و یا ترازو دیجیتال گرمی هستید، فروشگاه تجهیزات بسیاری از انواع ترازوی آزمایشگاهی دیجیتال و ترازوی گرمی دیجیتال را در اختیار شما قرار داده است.

ترازو دیجیتال; معرفی بهترین مدل های ترازو در فروشگاه تجهیزات

ترازوی پزشکی دیجیتال:

از دیگر انواع ترازو که کاربرد زیادی در صنعت پزشکی و سلامت دارد، ترازوی پزشکی دیجیتال است. از انواع ترازوی پزشکی دیجیتال ، ترازوی قد و وزن دیجیتال و ترازوی تخت بیمارستانی و ترازوی ویلچری و ترازوی نوزاد دیجیتال را می‌توان نام برد.از ویژگی‌های مشترک انواع ترازوی پزشکی دیجیتال دقت و سرعت در نشان دادن وزن است. داشتن توانایی محاسبه BMI نیز در بعضی از انواع ترازوی پزشکی دیجیتال مانند ترازوی قد و وزن دیجیتال معمول است. خرید ترازوی پزشکی معمولا استفاده فردی ندارد و تهیه و استفاده از انواع ترازوی پزشکی دیجیتال مختص باشگاه‌ها و داروخانه‌ها و بیمارستان‌هاست. نمونه‌های مختلفی از ترازوی پزشکی دیجیتال را می‌توانید در سایت فروشگاه تجهیزات ملاحظه کنید و خرید و فروش ترازوی دیجیتال پزشکی در انواع مختلف و با توانائی‌های متفاوت را از ما بخواهید.

ترازو خانگی دیجیتال:

ترازوی خانگی دیجیتال را ترازوی زیر پایی دیجیتال هم می‌نامند. خرید و فروش ترازوی خانگی دیجیتال در جهت برخورداری خانواده‌ها از ترازویی است که امکان اندازه‌گیری وزن را برای افراد خانواده در اختیار آنان قرار دهد.ترازوی خانگی دیجیتال با ساختاری تقریبا ثابت و به شکل زیر پایی، اما در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و با توانائی‌هایی که از یک ترازوی خانگی دیجیتال انتظار می‌رود، ساخته شده و هر برندی نمونه‌های مختلفی از آن را ساخته است.

ترازو دیجیتال; معرفی بهترین مدل های ترازو در فروشگاه تجهیزات

برای خرید انواع ترازو به سایت تجهیزات مراجعه نمایید:

tajhizat.co

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل