بازدید 11363

وزیر صنعت: خودروهای داخلی در شان ملت ایران نیست

علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: کیفیت، تنوع و قیمت خودرو‌های تولید داخل در شان ملت ایران نیست.
کد خبر: ۱۰۲۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴ 10 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا) علیرضا رزم‌حسینی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه‌های کشور با اعلام اینکه کیفیت، تنوع و قیمت خودرو تولید داخل در شان مردم ایران نیست، افزود: بسته اصلاح صنعت خودرو را ارائه کرده ایم که به زودی نهایی می‌شود.

وزیر صمت همچنین با تاکید بر اینکه باید رقبای جدید در حوزه خودروسازی وارد شوند، گفت: بخش خصوصی باید تقویت شود.

وی با نگاه به آمارها در حوزه خودرو گفت: افزایش تولید ۵۰ درصدی در حوزه خودرو پیش‌بینی شده است که تا پایان سال محقق شود و در همین چند ماه اخیر نیز ایران خودرو و سایپا افزایش تولید داشتند.

وزیر صمت در بخش دیگری از سخنان خود تامین نهاده های دامی را وظیفه وزارت صمت دانست و گفت: نهاده های دامی به موقع تامین شدند و توزیع آنها از طریق سامانه "بازارگاه" وزارت جهاد کشاورزی می باشد.

رزم حسینی همچنین دو نرخی بودن ارز را ریشه بسیاری از فسادها دانست که سبب از بین رفتن ثروت ملی می شود و در این خصوص افزود: در ۲۰ قلم کالایی که ارز ترجیحی دریافت می‌کنند ثبات نسبی، کاهش قیمت و وفور را شاهد هستیم.

وزیر صمت همچنین با بیان اینکه صادرکنندگان در این شرایط سخت تحریمی مجاهدان اقتصادی هستند، بیان کرد: ابلاغ سیاست‌های جدید صادراتی توسط رئیس‌ جمهور و با هماهنگی بانک مرکزی و ستاد اقتصادی دولت سبب خرسندی فعالان اقتصادی و حل بسیاری از پرونده‌ها در این حوزه شده است.

وی گفت : فعالان اقتصادی که از سال ۱۳۹۸ به بعد در این حوزه مشکل دارند با مراجعه به سامانه جامع تجارت می‌توانند به رفع تعهدات ارزی خود اقدام نمایند.

وی با اشاره به ابلاغیه تسریع در ترخیص کالاهای اساسی و رسوب شده در گمرکات گفت : مجموعه این سیاست ها سبب وفور کالا و تامین به موقع مواد اولیه کارخانجات شده است.

وزیر صمت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به علل گرانی گفت: افزایش چند برابری نرخ ارز، رشد نقدینگی و هزینه های کرونا از علل گرانی های اخیر بوده است.

رزم حسینی بورس را بهترین جایگاه برای عرضه نقدینگی دانست و تصریح کرد: نقدینگی های موجود در جامعه باید به سمت بورس هدایت شود و بنگاه‌ها نیز با استفاده از روش های نوین تامین مالی از بورس تغذیه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲۰
قبل از شما هم از این حرفها زیاد زدن ولی بعدش به به و چه چه کردن و کمک کردن قیمت رفت بالا شما هم چون تازه اومدی دوتا حواله دنا بهت میدن قضیه جمع میشه از همونا که به نماینده ها میدن قضیه ها روجمع میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
البته برخی خودروها خوب هستند فکر می کنم تولید شب بخاطر خواب آلودگی ه خوب در نمی آید. . بنظرم اگر خورویی خوب تولید نشد از حقوق کلیه کارکنان و طی اشاره در لیست و نیز بیمه مهندسان و کارگران کارخانه رد نشود. تنبه برای همه و تشویق برای یک نفر. البته خودروسازان جهان هم چنین می کنند. در فیش حقوق ستونی اضافه شود و گاهی اوقات این اقدام عملی شود.
شما رو بخدا فقط لفاظی نکن اگر جرات دارین با روی دم خودروسازان بزارین !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
آقای وزیر اسم خودرو روی ماشین می افتد لطفا بگویید پیچ و مهره شود و با خط بزرگ مثل خودرو های ژاپنی درج شود.
آقای وزیر واقعا وزیری
تنهایی اینو فهمیدید؟ فقط احساس شرم از این مسئولین بی کفایت همه دارند...
در شان و منزلت 4% نیست ولی انها و اعضای خانواده از خودروهای خارجی چند میلیاردی استفاده میکنند گویا در خواب شیرین وزارت الزایمر گرفته اید و و اقعیتهای جامعه را وارونه می بینید لطفا به گذشته برگردید و روزهای تاریک فقر و بی پولی خودتان را بیاد بیاورید اگر از طبقه مرفه بودید هرگز انقلاب نمیکردید و با غارتهای خودتاه ملت را به ذلالت و تنگدستی نمی کشیدید
افتاده درختی که به خود می بالید
از داغ تبر به خاک خود می نالید
گفتم چه کسی به ریشه ات زد , گفتا
آن کس که به زیر سایه ام می خوابید
بی زحمت یکبار دیگه تکرار کن!
مگه شانی هم برای ملت باقی گذاشتین؟
اوغور به خیر! تازه متوجه شدی؟ این خودروسازها یک مشت کلاهبردار و دلال هستند که نه اجازه واردات خودروی باکیفیت و با قیمت مناسب را میدهند و نه عرضه تولید خودروی مناسب را دارند. اینها الان سی سال است چند مدل لگن تولید و با انحصار کاملی که دولت برایشان ایجاد کرده به ملت تحمیل میکنند
شما و رییستان هم در شان ملت ایران نیستید.
فقط حرف و شعار. دیگه همه میدونن شماها نمیخواین مردم ماشین خوب داشته باشن. سودی که از فروش این فرغونهای از رده خارج بی کیفیت نصیبتون میشه رو با هیچی عوض نمیکنین پس بیخود از این حرفها نزنین.
بخش خصوصی باید فعال شود، فلان کار باید انجام شود. خب داری به ما میگی که چی؟ شما وزیری ما باید بخش خصوصی رو فعال کنیم؟ یه بخشنامه بزن واردات رو آزاد کن. اجازه بدین شرکتهای معتبر بیان نه پژو و سیتروئن. براشون تسهیلات و امکانات فراهم کنین. با دنیا سرشاخ نباشین. این کارا رو که کردی اوضاع خودرو درست میشه نه وقتی که توضیح واضحات میدی
پس چرا تولید میشه ؟؟؟؟؟
یکی حواب بده حداقل
چرا ؟؟؟
چرا حون مردم ایران اینقدر براتون بی ارزشه ؟؟
به به از کرامات شیخ ما این است
شیره را خورد و گفت شیرین است
از کرامات شیخ ما چه عجب
پنجه را بازکرد و گفت یک وجب
نه که خیلی برامون شان باقی گذاشتید
این حرفهای تکراری نشد آب و نون برای مردم عمل کنید بجای حرف
بله راست میگویید خیلی لوکس هستند صادر کنید به اسپانیا
آره جون تو دستور بده سه چرخه ساخت هیوندا تولیدسال 1937 را وارد کنن یا دوستان چینی شما یه آشغال دیگه بیارند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار