بازدید 11063
۲

فکری: مسوولان استقلالی نظام کمک کنند، از وزیر نمی‌ترسم!

کد خبر: ۱۰۲۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 09 December 2020

محمود فکری در بخشی از مصاحبه امروزش جملات تندی علیه تیم رقیب به کار برد که سوژه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، فکری که با سوال خبرنگاران مواجه شده بود، گفت: به محض اینکه آمدیم تغییر مدیریت صورت گرفت. آقای مددی خوب کار می‌کند، الان اگر حمایت کنم می‌گویند سمت وزیر هستی یا می‌ترسی. والا من از هیچکس نمی‌ترسم. جز خدا از کسی نمی‌ترسم. با خدا هم رفیق هستم و خدا هم من را خیلی دوست دارد. ولی از هیچ بنی بشری نمی‌ترسم اگر ببینم مشکلی هست می‌گویم. استقلالی که تحویل گرفتیم کلی مشکل داشت، وقتی یک ساختمان کلش مشکل دارد باید اساسی درست شود، وقتی این ماشین را می‌خواهید ببرید رالی نمی‌توانید از روز اول با شدت بالا سرعت بگیرید و اول شوید.

او در بخش دیگری از صحبت هایش، اما به طور جالبی برای نام بردن از پرسپولیس از نام "پیروزی " استفاده کرد. موضوعی که در سال‌های اخیر باعث حواشی و جنجال‌های زیادی شده است. فکری در ادامه گفت:" شیطنت‌ها علیه ما زیاد است. یکسری هجمه‌ها بعد از آن اتفاقات که مدیریت قبلی تیم پیروزی انجام داد (منظور فکری احتمالا مربوط به انتشار ویدئو‌های مهدی رسول پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس باشد) با یک خبر کذب که بین فکری و وریا درگیری اتفاق افتاده، هجمه را آوردند سمت استقلال. متاسفانه استقلالی‌ها هم خیلی قشنگ این خبر کذب را در آغوش گرفتند و از همان زمان این هجمه روی استقلالی‌ها ماند. من خواهشی که از استقلالی‌ها دارم اینکه خیلی باهوش باشند و حوصله کنند و اجازه ندهند خیلی راحت از آن‌ها بازی بگیرند. "
فکری در ادامه گفت:" خواهشی از مسئولان نظام که استقلالی هستند دارم. تیم‌های مختلف هوادارانی دارند که تعدادی از آن‌ها مسئولین نظام هستند و هوایشان را دارند. مسئولین استقلالی نظام باید به باشگاه کمک کنند. تمام مجموعه استقلالی در کشور باید کمک کنند. تیم مشکل داشته، ولی جمع می‌شود، اما برای موفقیت نیاز مبرم داریم به کمک رسانه‌های استقلالی و مسئولین استقلالی که این مهم را زودتر جمع کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تو از او فیلم فحاشی دو هفته قبلت معلومه که با خدا رفیقی...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
به مسولین استخلال بکو توی زمین باری هم بکنن حرف مفت میزنی
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی