بازدید 6871

قیمت سکه امروز چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹/ قیمت جهانی طلا با امید به واکسن کرونا افت کرد

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با ۱۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ 09 December 2020

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (چهارشنبه) با ۱۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش تابناک اقتصادی، در معاملات امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید، سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به قیمت ۱۲ میلیون تومان معامله شد.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ربع سکه به چهار میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی نیز به ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان مبادله شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۸۳ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای پنج میلیون و ۱۲۵هزار تومان فروخته شد.

قیمت جهانی طلا با امید به واکسن کرونا افت کرد

قیمت جهانی طلا در معاملات امروز چهارشنبه، تحت تأثیر خوش‌بینی سرمایه‌گذاران به واکسن کرونا و بسته حمایتی جدید آمریکا پایین آمد. به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه، تحت تأثیر خوش‌بینی سرمایه‌گذاران به واکسن کرونا و بسته حمایتی جدید آمریکا پایین آمد.

دولت ترامپ سه‌شنبه شب بسته‌ای به ارزش ۹۱۶ میلیارد دلار برای حمایت از بخش آسیب‌پذیر از پاندمی کرونا پیشنهاد داد. با این حال این بسته باید مورد تصویب دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان قرار بگیرد. سرمایه‌گذاران امیدوارند مذاکرات بر سر این بسته مالی با پیشرفت همراه شود. تا ساعت ۱۳:۱۱ به وقت تهران، قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، ۰.۵۴ درصد افت کرد و به ۱,۸۶۱.۲۰ دلار رسید. قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا ۰.۵۵ درصد افت کرد و به ۱,۸۶۴.۶۰ دلار رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار