بازدید 7618
با حکم کمیته انضباطی فدراسیون؛

رحمان رضایی تا اطلاع ثانوی محروم شد

کد خبر: ۱۰۲۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ 09 December 2020

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تیم‌های لیگ برتری و اتفاقات هفته های اخیر صادر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، رحمان رضایی، سرمربی تیم ذوب آهن به دلیل نشر اکاذیب و افترا نسبت به مقامات رسمی برگزار کننده مسابقه و داوران، با صدور قرار دستور موقت به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی تا صدور رای مقتضی از همراهی تیم خود تا اطلاع ثانوی محروم است و جهت ادای پاره‌ای از توضیحات باید روز ۲۴ آذرماه در کمیته انضباطی حضور داشته باشد.

*دیدار تیم‌های سایپا تهران و نساجی مازندران در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد که تیم سایپا به خاطر سوء رفتار تیمی ناشی از اخذ ۶ اخطار از سوی داور، به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

*تیم ذوب آهن اصفهان در دیدار برابر پیکان در هفته سوم به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از اخذ ۵ اخطار از سوی داور به به پرداخت ۹۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

*دیدار تیم‌های خوشه طلایی ساوه و استقلال خوزستان از سری رقابت‌های لیگ دسته اول روز نهم آذرماه برگزار شد که از سوی علی کیانی، بازیکن تیم استقلال تخلفاتی نظیر فحاشی رکیک و ایراد ضرب عمدی نسبت به بازیکن تیم مقابل صورت گرفت. وی با صدور قرار دستور موقت به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی تا صدور رای مقتضی از همراهی تیم خود تا اطلاع ثانوی محروم است.

*وحید محمدزاده، بازیکن تیم ذوب آهن به دلیل اعتراض به داوری پس از اخراجش در دیدار برابر ماشین سازی، به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

*دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سایپا تهران در هفته دوم در حالی برگزار شد که به دلیل حضور چند تماشاگر از تیم نفت مسجدسلیمان و فحاشی به بازیکن تیم مقابل، تیم نفت مسجدسلیمان به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

همچنین سیدمجتبی حسینی، سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل استنکاف از اجرای حکم محرومیت به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست