بازدید 12931
۲
بیاتلو استعفا داد، یا استعفایش دادند؟

سرمربی دومین تیم تبریز هم برف زمستان را ندید

این مربی گمنام که از هفته نخست ظهورش در لیگ برتر ایران با مصاحبه های عجیب و تند، در رسانه ها نیز مورد توجه واقع شد، در میدان عمل چیزی برای گفتن نداشت و در هفته پنجم ، تیمش چهار بار مقابل آلومینیوم اراک که پیش از این حتی یک گل هم نزده بود تسلیم شد.
کد خبر: ۱۰۲۰۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱ 09 December 2020

مدیران باشگاه ماشین سازی تبریز با کناره گیری سرمربی ناپخته و کم تجربه این تیم موافقت کردند هرچند گفته می شود این استعفا با اشاره سران باشگاه بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی و طبق ادعای روابط عمومی باشگاه ماشین سازی، وحید بیاتلو سرمربی تیم تبریزی صبح امروز با حضور در محل باشگاه استعفای خود را به مدیرعامل باشگاه، سید محمد علوی تحویل داد. به دنبال استعفای سرمربی جوان ماشین سازی، هیات مدیره این باشگاه در خصوص نتایج اخیر این تیم و استعفای وحید بیاتلو تشکیل جلسه داده و در نهایت به اصرار وحید بیاتلو (!) با استعفای او موافقت شد.

اعضای هیات مدیره در این جلسه از زحمات وحید بیاتلو تقدیر و قدردانی کرده و موفقیت بیش از پیش برای این مربی جوان که او را جسور و آینده دار نامید، را آرزو کرد. این مربی گمنام که از هفته نخست ظهورش در لیگ برتر ایران با مصاحبه های عجیب و تند، در رسانه ها نیز مورد توجه واقع شد، در میدان عمل چیزی برای گفتن نداشت و در هفته پنجم ، تیمش چهار بار مقابل آلومینیوم اراک که پیش از این حتی یک گل هم نزده بود تسلیم شد.

ناکامی بیاتلو درس عبرتی برای سایر باشگاه های ایرانی است که در کنار عنصر جوانگرایی، به دانش و تجربه مربیان نیز توجه کنند.

سرمربی دومین تیم تبریز هم برف زمستان را ندید

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
برخی تیمها هم مربی عوض کردنشون هم شکل بازیشون شبیه تیم های عربی است
مربیگری کردن در تبریز با این هوادار عصبانی سخت است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار