بازدید 14052

راه اندازی نیروگاه شرکت سهند صنعت رستاک در گرگان

بزرگترین نیروگاه مقیاس کوچک استان گلستانی توسط وزیر نیرو بصورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد
کد خبر: ۱۰۲۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ 08 December 2020

راه اندازی نیروگاه شرکت سهند صنعت رستاک در گرگان

سرمایه گذاری انجام شده در این نیروگاه که مدیریت پروژه آن را شرکت آرین نیروی مبنا بر عهدا داشت بیش از 2700 میلیارد ریال می باشد که کاملا توسط شرکت سهند صنعت رستاک با مدیریت آقای مهندس سعید سلطانی تامین گردیده و پیش بینی می شود با بهره برداری از این نیروگاه، قابلیت اطمینان در تامین برق مورد نیاز بخشی از صنایع و مناطق مسکونی استان گلستان بهبود یافته و مشکلات تامین برق در ساعات پیک بار مرتفع گردد.

از جمله ویژگی های منحصر به فرد این نیروگاه 26 مگاواتی که دارای بیشترین ظرفیت در صنعت تولید پراکنده کشور است، توجه ویژه به مسائل زیست محیطی از جمله استفاده ار روشهای بسیار نوین در کاهش آلودگی های صوتی نیروگاه می باشد، پیش بینی سیستم کامل مانیتورینگ و کنترل و همچنین سیستم های مکانیزه تزریق و تخلیه روغن و ... همگی از جمله ویژگیهایی است که این نیروگاه را از سایر واحدهای مشابه متمایز می نماید.

راه اندازی نیروگاه شرکت سهند صنعت رستاک در گرگان

شرکت آرین نیروی مبنا با مدیریت مهندس هادی رمضانی که مدیریت پروژه این نیروگاه را بر عهده داشتند به پشتوانه سرمایه گذاری شرکت سهند صنعت رستاک موفق شده اند با استفاده از توان متخصصان داخلی در شرایط پیچیده تحریمی این نیروگاه مقیاس کوچک را احداث و به بهره برداری برسانند.

گرچه اخیرا و به خصوص در طی سه سال گذشته موانع گسترده ای بر سر راه توسعه این نیروگاه ها به وجود آمده است که سرمایه گذاری این نیروگاه نیز از آنها مصون نبوده است، اما انتظار می رود با توجه به مزایای متعدد این نیروگاه ها، وزارت نیرو علاوه بر انجام دقیق تعهدات مدون پیشین در قبال سرمایه گذاران خصوصی، سیاستهای حمایتی بیشتری در خصوص این صنعت تدوین نماید تا موانع و مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی این صنعت مرتفع گردد.

احداث و بهره برداری قریب الوقوع نیروگاه مقیاس کوچک گرگان توسط شرکت سهند صنعت رستاک اثبات می کند که در شرایط تحریمی دولت می تواند به بخش خصوصی اعتماد بیشتری نموده که ثمره این اعتماد عمران، آبادانی و توسعه بیشتر کشور خواهد بود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها