بازدید 33973
سوژه

سوتی عجیب مدیرعامل پرسپولیس دربرنامه زنده

همین اشتباه عجیب کافی بود تا عده زیادی از هواداران باشگاه در فضای مجازی علیه او موضع بگیرند. همچنین هواداران استقلال نیز با استفاده از این اشتباه مدیر جدید و غیرفوتبالی پرسپولیس، این گاف را به سوژه حملات خود تبدیل کردند.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 08 December 2020

جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره نام این باشگاه گاف بزرگی داد که در فضای مجازی به سوژه کری خوانی و تمسخر تبدیل شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به صورت تلفنی با برنامه فوتبال برتر درباره شرایط مختلف سرخ‌ها صحبت کرد. او در بخشی از صحبت هایش نام پرسپولیس را به اشتباه پیروزی گفت که سبب ایجاد حواشی زیادی شد. همین اشتباه عجیب کافی بود تا عده زیادی از هواداران باشگاه در فضای مجازی علیه او موضع بگیرند. همچنین هواداران استقلال نیز با استفاده از این اشتباه مدیر جدید و غیرفوتبالی پرسپولیس، این گاف را به سوژه حملات خود تبدیل کردند.

نام باشگاه پرسپولیس که بعد از انقلاب به پیروزی تغییر پیدا کرد، تا اواخر دهه گذشته با نام پیروزی خطاب می شد که با ثبت رسمی برند و نام پرسپولیس این اسم بار دیگر رسمیت یافت. البته در تمام طول این سالها هواداران فوتبال تیم خود را با نام پرسپولیس در همه محافل و ورزشگاه ها و حتی رسانه ها می شناختند.

سمیعی بیان کرد: امیدوارم پیروزی (پرسپولیس) در این روز‌ها شرایط خوبی را پشت سر بگذارد و انتظار داریم برای این بازی نگاه تمام اهالی ورزش و رسانه‌ها، ملی باشد و این مطلب را درک کنیم که قهرمانی در آسیا افتخاری برای کل جامعه فوتبال خواهد بود. فکر می‌کنم به حمایت بیشتری نیاز داشته باشیم و هواداران باید با انرژی بیشتری ما را حمایت کنند تا بتوانیم نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم و به قهرمانی آسیا برسیم.

سوتی عجیب مدیرعامل پرسپولیس دربرنامه زنده

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰
ما مثل استقلال نیستم.ما تیم حکومت نیستیم که برامون اسم انتخاب کنن.40 ساله بزرگتر از اینها خواستند اسم رو عوض کنن نتونستن.
خودشونم میدونن پیروزی اسشون هست :)
خوب بنده خدا اینکاره نیست
ایشون گافی نداده! شغل قبلیش حراست وزارتخونه بوده از دید این افراد ما چیزی به اسم پرسپولیس نداشتیم و نداریم و فقط همون پیروزی درسته. تازه اگه یکم با اینها گرم بگیری میبینی اصلا به چیزی بعنوان ورزش و فوتبال و سرگرمی اعتقاد ندارن و معتقدن همه اینها هجمه فرهنگی مستکبران هست و چون ما دموکراسی خیلی بالایی داریم، اینها ناچارن باهاش کنار بیان وگرنه در آرمان شهرشون این چیزا مصداق فساد هست
اینجاشو نبین همین تیم پیروزی 95 میلیارد تومان از بودجه بیت المال سال 1400 به اسمشه یعنی دو برابر بودجه استان ایلام
مدیران نالایق سفارشی
اخه این کجاش سوتی هست.شما دیگه چقدر حساسید.خب یه موقع اسمش پیروزی بوده.و این کلمه تو ذهن وجود داره.
قطعا اگر آدم کاربلدی بود به عنوان مدیر پرسپولیس انتخاب نمی شد. چون توی ایران اصولا آدم های بیسواد با یه ته مایه دزد مدیر میشن.
ایشون که آدم حراستی هستن و تکلیف روشن است ....
به نظرم این اشتباه سهوی نیست. از اسم پرسپولیس خوششون نمیاد
من اون خدایی را نخواهم پرستید که به یک تیم سراپا فساد و ظلم و حیله که برای قهرمان شدنش فوتبال مملکتی را نابود کرده یاری کند که قهرمان شود .اگر آه اینهمه فوتبالی نتونه دامن ظالم بگیره دیگه چه عدالت الهی و چه یوم الحسابی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
شما خودشا را ناراحت نکن ستاره ها رابشمار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
برو عامو خدا شفات بده
اره دیگه اینا سوتی بدن چیزی نیس ۱ رسانه خبر میده حالا محمود فکر یه سوتی بده خبر اول رسانه های خبری میشه
حاشیه درست نکنید حالا یه اشتباه لفظی داشته این کارا چیه تیتر چرا میزنید
بابا یه لحظه بنده خدا حواسش نبود تو دهنش نچرخید، حالا شما هم از کاه کوه بسازید. جالبه همون روز هم گزارشگر نالایق تبریز با این واژه تمرکز همه رو بهم زده بود.
ایشان اعتقادی به فرهنگ و تمدن ایران ندارند برای همین کلمه پرسپولیس به زبان نمی اوردند
آقا چرت و پرت نگید کجاش سوتیه باشگاه پیروزی دیگه اااااا آدم احساس میکنه با یمشت آدم بی سواد داره تو این مملکت زندگی میکنه همه همیشه گفتن پیروزی این بنده خدام گفته پیروزی یه مدیره درست حسابی شیره پاک خوده اومده تو باشگاه پرس پلیس ببینید متونید آنقدر چرت و پرت بگید که نتونه کارشو درست انجام بده
آقای سمیعی بهترین مدیر عامل تاریخ فتبال ایران هست
سلطانی سمیعی
پیروزی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار