بازدید 23904
۷
گزارش

۱۰۰میلیون‌دلار ارث مارادونا و ۶ فرزند جدید!

مارادونا حدود ۱۰۰میلیون دلار اموال پراکنده در کشورهای مختلف دارد اما بعد از مرگش به جز پنج فرزند رسمی، شش نفر ادعای فرزندی او را کرده اند که با توجه به روابط جنسی متعدد مارادونا اصلا بعید نیست راست بگویند
کد خبر: ۱۰۱۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ 08 December 2020

دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین هفته گذشته در 60 سالگی درگذشت.

به گزارش تابناک ورزشی، اموال و سرمایه هنگفتی از مارادونا باقی مانده است اما تقسیم اموال او میان فرزندانش به دلایل مختلف به آسانی انجام نخواهد شد.

به نقل از لا ریپابلیکا؛ اموال باقیمانده از مارادونا حدود 100 میلیون دلار ارزش دارد اما پراکندگی این اموال در کشورهای مختلف و نامشخص بودن هویت برخی از فرزندان مارادونا، تقسیم ارث میان فرزندان او را پیچیده می کند. همچنین گفته می شود مارادونا، ورونیکا اوجدا [یکی از همسران مارادونا] و دو دخترش را از ارث محروم کرده است؛ موضوعی که مورد قبول آنها نیست.

۱۰۰میلیون‌دلار ارث مارادونا و ۶ فرزند جدید!

دیگو جونیور، پسر 34 ساله مارادونا که متولد ناپل است، در مصاحبه ای با کانال 5 ایتالیا پیرامون این شرایط پیچیده گفت: در حال حاضر ارث پدرم، آخرین موضوعی است که به آن فکر می کنم. ترجیح می دهم کل عمرم را گرسنه باشم تا اینکه بخواهم با این مسئله پیچیده روبرو شوم. همه ما (فرزندان مارادونا) به خاطر پدرمان دور هم جمع شدیم اما شرایط به حدی بد است که من پول کافی برای پرداختن به این پرونده را ندارم؛ به خصوص اینکه تحقیقات در این مورد هنوز تمام نشده است.

مارادونا 5 فرزند رسمی دارد اما گفته می شود هویت 6 فرزند او نامشخص است. چند نفر که مدعی شده اند مارادونا پدر آنها است، منتظر اثبات آزمایش DNA خود هستند. دیگو جونیور در این مورد افزود:

به کسانی که از راه و روش صحیح وارد می شوند، احترام می گذاریم. همیشه گفته ام که اگر ثابت شود آنها برادران یا خواهران ما هستند، با آغوش باز از آنها استقبال می کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
آفرین برشما فرزند پاک مارادونا که خوب گفتید. بعضی مردم ایران یاد بگیرندو در مورد ارث و میراث چرکین به همدیگر نپرند. انسانیت همین است.
معلومه اون خدا بیامرز آدم زیاد جالبی هم نبوده!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
همه جوانب اطلاع ندرایم قضاوت خیلی سخته در دین ما که کاملا مسبوغ به سابغه ایت
خیلی هم آدم جالبی بوده جند همسری نیاز همیشگی مردان بوده و هست فقط در این مملکت فمنیستی برخلاف فطرت انسان قوانین را مینویسند جمهوزی اسلامی بیش از حد حقوق مردان را پایمال میکند. در کشورهای غربی از سنین کم روابط عاشقاله حاکم شده و انباشت نیازهای غریزی صورت نمیگیرد وطلاق بسیار آسان دارند به همین دلیل اونجا چند همسری گزینه ای الویت دار نیست البته در اسلام هم این امر محترم شمرده شده است
ای کاش من هم فرزند مارادونا بودم
ایشون هم ظاهرا هرجا رفته یه تخم و ترکه ای کاشته

از قدیم گفتتن: الشهره آفه و الخمول راحه.

(شهرت آفت است و گمنامی راحتی است)
خدا بیامرزد چقدر فعال بوده !!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان