بازدید 9559
۸

تکذیب فروش نان قسطی در رودان هرمزگان

فرماندارى رودان هرمزگان در پی شایعات فضای مجازی در خصوص فروش نان قسطی در این شهرستان اعلام کرد: آنچه در فضای مجازی در این زمینه منتشر شده واقعیت ندارد.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۳ 08 December 2020

به گزارش «تابناک»، مصطفی غلام‌پور امشب در گفت‌وگو با فارس در رودان تاکید کرد: چنین موضوع در این شهرستان صحت ندارد و همواره نانوایی ها با همراهی خیرین در نقاط مختلف شهرستان با توزیع نان رایگان در مناسبت‌ها و ایام مختلف سال به یاری نیازمندان می‌شتابند.

وی افزود: مردم خیر و نیک‌اندیش شهرستان رودان هموار برای یاری رساندن به نیازمندان در کنار مسؤولان بوده و مشارکت چشم‌گیری را در اجرای طرح‌های کمک‌های معیشتی به نیازمندان ایفا می‌کنند.

فرماندار شهرستان رودان تصریح کرد: توزیع نان رایگان نیز یکی از همین خصلت‌های نیک و جاودان در این شهرستان است که همواره در ایام مختلف جاری و ساری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۸
باشه شما خوبین
فقط از خیرین مایه گذاشته.
ساده ترین راه ، پاک کردن صورت مسئله با تکذیب خبر
""فرماندار شهرستان رودان تصریح کرد: توزیع نان رایگان نیز یکی از همین خصلت‌های نیک و جاودان در این شهرستان است که همواره در ایام مختلف جاری و ساری است.""""
ظاهرا با وضع موجود باید همه ایام توزیع نان رایگان ساری وجاری شود!!!!!!!!!!!!!!
سلام صبح بخیر نمی دانم چرا مسئولین خودشان را به خواب می زنند / احتیاج نیست برید هرمزگان یا سیستان همین کنار تهران خودمان کسانی هستند که به نان شبشان محتاجن / از مردم خجالت نمی کشین حداقل از خدا بترسین / مرد باشید هنگامی که مسئولیتی را بهتان پیشنهاد می کنند و تخصصی درش ندارید امتناع کنید از پذیرشش / این نابسامانی ها نتیجه مدارک تحصیلی قلابی ای است که الان زده بیرون / پذیرش مسئولیت با مدارک قلابی / در اینستا و تلگرام هر روز تبلغ می کنند اون هم با تاییدیه و استعلام / داریم به کجا میریم خدا داند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نه شماها راست می گید
رودان هرمزگان رو نمی دونم ولی من دوسال پیش رفتیم مسافرت بروجرد .. رفتم نانوایی پول خرد نداشتم شاطر گفت ببر سر حساب بعدا پولش رو بیار و دفتری رو اشاره کرد که افراذی که نان سر حساب می برند اسمشون رو اونجا می نویسند ... نمیدونم به خاطر فقریا جذب مشتری ولی کار خوبی بود خوشم اومد
آقای فرماندار الان شما هم تکذیب کردید و هم تایید کردید
شما اول گفتید تکذیب میکنم و سپس گفتید (وی افزود: مردم خیر و نیک‌اندیش شهرستان رودان هموار برای یاری رساندن به نیازمندان در کنار مسؤولان بوده و مشارکت چشم‌گیری را در اجرای طرح‌های کمک‌های معیشتی به نیازمندان ایفا می‌کنند.)
پس شما تایید کردید که کسانی هستند که توان نان خریدن را ندارند و خیرین کمک میکنند ؟؟؟؟!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها