بازدید 10160

تعمیر خودرو جان راننده را گرفت

کد خبر: ۱۰۱۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵ 07 December 2020

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از مرگ یک راننده که در حال تعمیر خودرو‌اش در بزرگراه بود، خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ احسان مومنی گفت: ساعت ۲۱:۴۰ شب گذشته یکشنبه، در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید زین الدین قبل از پل امام علی (ع) یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ دچار نقص فنی می‌گردد و در همان لاین حرکتی متوفف می‌گردد.

وی افزود: راننده به جهت تعمیر و رفع نقص از خودرو پیاده می‌شود که یک دستگاه سواری ریو در همان مسیر در حال حرکت بوده با راننده سواری پژو برخورد که در اثر شدت ضربه وارده راننده فردی مذکر حدوداً ۴۶ ساله در محل حادثه فوت می کند.

سرهنگ مومنی اظهار کرد: به رانندگان عزیز توصیه می‌نماییم قبل از شروع به حرکت و مسافرت وسیله نقلیه خود را از لحاظ فنی، سیستم‌های روشنایی، سیستم ترمز مورد بازدید قرار دهند در صورت داشتن عیب و نقص وسیله نقلیه از حرکت و مسافرت خودداری نمایند. همچنین در هنگام بروز حادثه سریعاً چراغ‌های هشدار دهنده وسیله نقلیه را روشن نمایند و وسیله خود را به محل امن انتقال دهند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: رانندگان در معابر بزرگراهی در صورت توقف اضطراری حتماً در فاصله ۱۵۰ متری علائم هشدار دهنده جهت آگاهی به رانندگان دیگر نصب نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی