بازدید 7009

تشکر از کادر درمان برای مدیریت کرونا در آبگرفتگی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تشکر سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از کادر بهداشت و درمان خوزستان برای کاهش مرگ‌های ناشی از کرونا با وجود مشکلات سیلاب و آبگرفتگی وسیع اخیر خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴ 07 December 2020

به گزاارش «تابناک»، دکتر سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح پیشگیرانه شهید قاسم سلیمانی از چهارم آذرماه در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور اظهار کرد: با اجرای این طرح، مراقبت محله‌محور با همکاری بسیج، سپاه و داوطلبین هلال احمر انجام می‌شود که امیدواریم با اجرای این مراقبت‌ها، همه‌گیری کروناویروس در استان هرچه بیشتر کنترل شود.

وی افزود: در این طرح، ۸۲ تیم مراقبت در منزل، ۸۵۹ تیم ردیابی، ۱۹۹ تیم نظارتی و ۹۱ تیم حمایتی ابتدا در سه مرکز اهواز و کارون و سپس در کل استان خوزستان فعالیت می‌کنند.

علوی ادامه داد: تاکنون در این طرح در استان خوزستان ۳۰۷ ردیابی موارد تماس و ۲۸۰ نمونه‌گیری انجام شده و ۹۹ بیمار شناسایی شده‌اند که با اضافه شدن تست‌های سریع تشخیص کرونا (رپید تست)، این روند شتاب بیشتری گرفته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: چند هفته‌ای است که همه‌گیری کرونا در خوزستان با تلاش کارکنان مجموعه بهداشت و درمان استان به وضعیت مطلوبی از نظر کنترل و کاهش مرگ‌ها رسیده است.

وی گفت: در همین راستا دکتر رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، در وبینار کشوری ضمن بررسی فعالیت‌های مقابله با کرونا در جمع معاونان بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، از تلاش مجموعه بهداشت و درمان استان خوزستان که علی‌رغم مشکلات فراوان سیلاب و آبگرفتگی وسیع اخیر خوزستان توانسته‌اند به خوبی هم بروز موارد بیماری منجر به بستری و هم مرگ را کاهش دهند به نحوی که یکی دو روز بدون مرگ را در روزهای گذشته سپری کرده‌ایم، تشکر کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار