بازدید 9345
۱

جادو در لیگ سعودی علیه النصر عربستان!

به این نتیجه رسیده ام که دلیل ناکامی النصر جادو و طلسم شدن این تیم است. دنبال دلایل دیگر نباشید. النصر طلسم شده است و باید این طلسم باطل شود. صحبت کردن از دیگر دلایل وقت تلف کردن است.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ 06 December 2020

روزنامه نگار عربستانی از دلیل ناکامی‌های اخیر النصر، حریف پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا سخن گفت.

به گزارش تابناک ورزشی، همه چیز بعد از شکست النصر برابر پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد. نماینده عربستان بعد از شکست برابر پرسپولیس روز‌های کابوس واری را در لیگ عربستان تجربه می‌کند.

النصر که فصل قبل نایب قهرمان و دو فصل قبل قهرمان لیگ عربستان شد در فصل جاری نمایشی کابوس وار داشته تا جایی که در ۶ بازی ۵ بار شکست خورده و با ۳ امتیاز در قعر جدول رده بندی جای دارد.

عبدالعزیر الهدلق، روزنامه نگار عربستانی در گفت و گویی که با سعودی اسپورت داشت از دلیل ناکامی‌های اخیر النصر سخن به میان آورد و در اظهار نظری عجیب گفت: من به این نتیجه رسیده ام که دلیل ناکامی النصر جادو و طلسم شدن این تیم است. دنبال دلایل دیگر نباشید. النصر طلسم شده است و باید این طلسم باطل شود. صحبت کردن از دیگر دلایل وقت تلف کردن است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از دلارهای مفت نفتی خرج کنند و یک جن گیر بیاورند تا کارشان را راه بیندازد پیشنهاد می کنم از جن گیرهای قبایل آفریقایی استفاده کنند هم ارزان تر است و هم خودش یک نمایش کامل دارد که ضمن دفع طلسم برایشان نماش هم می دهد کلی سرگرم میشوند ولی اگر دلار بیشتری دارند بدهند به ترامپ که جن گیر برایشان استخدام کند و از دلارهایشان شتر بسازد شایدهم به همراه جن گیر چند هزار مستشار نظامی هم برایشان بفرستد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار