بازدید 7971
۴

حکم متفاوت قاضی برای شکارچی متخلف

متخلف شکار و صید در تربت حیدریه به ارائه ۶۰۰ ساعت خدمات عمومی رایگان محکوم شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 06 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس اداره محیط زیست تربت حیدریه گفت: پدر خانواده‌ای که در بخش کدکن تربت حیدریه همگی اشتهار به صید و شکار حیوانات وحشی داشتند و با شکار بی رویه در منطقه، اقدام به فروش گوشت در سطح استان می‌کردند با حکم قاضی دوستدار محیط زیست به انجام ششصد ساعت خدمات عمومی رایگان محکوم شد.

داوود نور محمدی افزود: این حکم بدل از سه ماه ویک روز حبس به عنوان مجازات اصلی صادر شد و شامل تعلیف جانوران وحشی در فصل زمستان و ساخت و ایجاد آبشخور است.

وی افزود: این شکارچی همچنین به دو سال ممنوعیت از حمل سلاح به عنوان مجازات تکمیلی و پرداخت صد میلیون ریال به سازمان حفاظت محیط زیست برای ضرر وزیان وارده محکوم شد.

رئیس اداره محیط زیست تربت حیدریه گفت: همچنین همسر. برادر همسر و برادر وی نیز هر کدام به پرداخت بیست میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم و فرزندوی برای تمرد از دستور ماموران به پرداخت بیست میلیون ریال و برای توهین به ماموران به تحمل هفتادو چهار ضربه شلاق محکوم شد.

نورمحمدی با تشکر از اهتمام قضات به مسائل حوزه محیط زیست ودغدغه برای برخورد با متخلفان این حوزه گفت: همکاری ماموران انتظامی بخش کدکن نیز در این پرونده قابل تحسین است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
خب کی نظارت میکنه که طرف کارشو انجام بده بره تعلیف کنه؟
ما به چنین قضات شجاع دوستدار طبیعت و حیات وحش احترام میگذاریم.
مایه افتخار و دلگرمی است.
باید با اقتدار رفتار کرد که عده ای برای منافع شخصی خود این مخلوقات خداوندی را از بین نبرند
بهترین مجازات همان ارائه خدمات عمومی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل