بازدید 10130

بیانیه حزب توسعه و عدالت به ‌مناسبت ۱۶ آذر

حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با صدور بیانیه ای به مناسبت روز دانشجو نوشت:تنها راه برون رفت از مشکلات کشور، افزایش اقتدار ملی است و این موضوع تنها با اعتماد و اتکا به نسل جوان و دانشجویان متعهد و انقلابی محقق خواهد شد و شما طراحان مسیر راهبردی عبور از مشکلات کنونی و محور اصلی پیشرفت و اقتدار کشور هستید.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۱۳ 06 December 2020

به گزارش تابناک، بیانیه حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
قُلْ هَلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَالَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ إِنَّمَا يَتَذَكَّرُ أُولُو الْأَلْبَابِ
خواهران و برادران دانشجو!
شانزدهم آذر ماه هرسال، سالروز گرامیداشت جایگاهی است که در نگاه دین مبین اسلام و فرهنگ کهن ایران زمین، دارای ارزش و اعتبار ویژه ای است.
دانشجو، نماد حرکت و تلاش برای دستیابی به اهداف مقدس و ارزشهای والای انسانی است و اگر این حرکت و تلاش با استقامت و امید همراه شود می تواند هر سد و مانعی از جمله تهدید، تحریم و فشار را بشکند و از آن عبور کند.
در افق نگاه مقام معظم رهبری، دانشجویان، مدیران آینده و نقش آفرینان زمان حال و آینده ی کشور هستند که باید خوش روحیه، امیدوار، شجاع، دارای اعتماد به نفس، دارای ایمان، آینده نگر و دارای روحیه ی خدمت باشند و این به معنای آن است که چشم امید ایشان برای تحقق تمدن بزرگ ایرانی اسلامی که محور اصلی بیانیه ی گام دوم انقلاب اسلامی است به شما دانشجویان است.
خواهران و برادران دانشجو!
استقلال ایران اسلامی، خار چشم ابر قدرت های جهان و فراعنه ی یک جانبه گرا و زورگوی تمدن غرب است. ابرقدرت ها و آینه های چرکین استکبار جهانی نه تنها با پیشرفت کشورها تحت سلطه و اقتدار خود مخالفتی ندارند بلکه خودشان دست به ساختن تمدن های پوشالی، فرو مایه و خالی از ارزشهای بشری برای دست نشانده های منطقه ای خود می زنند که ثمره ی آن، برج ها و آسمان خراش های سر به فلک کشیده ای است که در ظاهر چشم نواز و خیره کننده است و در واقع، همچون شجره ی خبیثه ای است که قرار و ثباتی نخواهد داشت. اما دست های آلوده به خون استکبار و امپریالیسم جهانی، پیشرفت تحت لوای استقلال را بر نمی تابد و همانگونه که در دوران دفاع مقدس، پیروزی همراه با استقلال ملت سربلند ایران را بر نمی تابید و با تمام توان به میدان آمد تا عامل شکست ایران اسلامی شود، در حال حاضر نیز، با تمام توان خود به صحنه آمده تا جلوی پیشرفت مستقل و بدون وابستگی ملت ما را بگیرد و در این راه از به کار بردن هیچ ابزاری کوتاهی نمی کند.
ترور دانشمند برجسته ی هسته ای و دفاعی کشور، شهید محسن فخری زاده و ترور ناجوانمردانه ی دانشمندان هسته ای در سالهای گذشته و هم چنین جنایت آمریکای خبیث در به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی، همگی شواهدی بر این مدعاست.
عزیزان دانشجو!
تنها راه برون رفت از مشکلات کشور، افزایش اقتدار ملی است و این موضوع تنها با اعتماد و اتکا به نسل جوان و دانشجویان متعهد و انقلابی محقق خواهد شد و شما طراحان مسیر راهبردی عبور از مشکلات کنونی و محور اصلی پیشرفت و اقتدار کشور هستید.
اگرچه برای دشمنان ملت مستقل ما، همواره همه ی گزینه ها روی میز بوده و هست، اما همانگونه که در صحنه ی دفاع مقدس با اتکا به توان داخل و فکر خلاق جوانان این مرز و بوم در عرصه ی فرماندهی جنگ، توانستیم دشمن را شکست دهیم و به عقب برانیم، در شرایط کنونی نیز به حول و قوه ی الهی، با تلاش همه ی شما عزیزان دانشجو که در سنگر علم و دانش مشغول مجاهدت هستید خواهیم توانست کشور را به اوج پیشرفت، توسعه و اعتلایی که شایسته ی ملت ایران است برسانیم.
در پایان روز دانشجو را به یکایک شما عزیزان تبریک میگوییم و جایگاه ارزشمندتان را گرامی میداریم.


حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار