بازدید 163319

بازداشت کلاهبردار زن تهرانی یک تریلیونی!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی کلاهبردار پس از ۹ سال متواری شدن خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش فعلی اموال کلاهبرداری شده را یک تریلیون ریال اعلام کردند.
کد خبر: ۱۰۱۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ 05 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از  تسنیم، پرونده‌ای مبنی بر دستگیری متهم متواری، به قرارگاه جلب محکومان و متهمان فراری پلیس پیشگیری تهران ارجاع شد که محتویات پرونده حاوی این بود خانمی با جعل اسناد مالکیت چند قطعه زمین، آنها را به 6 خریدار فروخته و به مدت 9 سال متواری شده است.

کارگروهی ویژه‌ای در این رابطه تشکیل شد و با رصدهای اطلاعاتی و بررسی تمام سرنخهای به دست آمده، مأموران پلیس پیشگیری موفق شدند مخفیگاه این کلاهبردار متواری را شناسایی و وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

متهم پیش از دستگیری نیز در صدد انجام کلاهبرداری مشابه دیگری به همین شیوه بود و پس از انتقال به مقر پلیس به جرم ارتکابی اقرار و عنوان کرد، اسناد چند قطعه زمین را جعل کرده و به 6 خریدار فروخته است و از بابت فروش آنها مبلغ 30 میلیارد ریال در آن مقطع زمانی به دست آورده است.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را به قیمت فعلی یک تریلیون ریال اعلام کردند و متهم پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان برای انجام معاملات ملکی و غیر ملکی با کارشناسان مربوط مشورت و پس از انجام استعلامهای لازم اقدام به تنظیم قرارداد و پرداخت ثمن معامله کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱
برای جلوگیری از کلاهبرداری قولنامه و مبایعه نامه ها باید به سند قطعی و ثبتی بدون دخل و تصرف دفتر اسناد تبدیل و در سازمان ثبت دارای کد رهگیری باشند و برای هر گونه دخل و تصرف نیاز به وکالت رسمی در باب ان سند و متتم ان دستور قضایی باشد
املاكى رو كه توسط شهردارى به ازما بهترون داده شده بود نتيجه اش چى شد به دست فراموشى سپرده شد؟؟؟؟؟؟؟؟ چند هزار ميليارد تومان اختلاس قابل پيگيرى نيست!؟!؟!؟!؟!؟!؟
یعنی ۳ میلیاردتومان ۹ سال قبل برابر با هزار میلیارد تومان حالاست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
نه عزیز اون موقع زمین و زیر قیمت داده که توانسته به شش نفر بفروشه
عبدالرضا غیایی شاملو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
خدا نکند که رسانه ها بخواهند یک موضوعی را بزرگتر از حد معمول خود نشان دهند و یا بالعکس بخواهند در مورد شخصی خاص یک موضوع و یا یک تخلف واقعأ بزرگ را کوچک نشان دهند آنوقت است که در بزرگ نمایی ۱۰۰ میلیارد تومان نامش میشود ( ۱تریلیون ریال) و یا در کوچک نشان دادن ماجرا ۱تریلیون تومان عنوانش میشود ( چندین میلیارد تومان ) به همین راحتی. یاحق
خوب کاری کرده کسانی که مفت زمین های بزرگ میخرن با رشوه و رانت تیکه تیکه میکنن و صد برابر به مردم بیچاره میفروشن باید یکبار هم شده طعم ضرر رو بچشن تا مردم درک کنن
اگه عرضه دارین کله گندهاشونو دستگیر کنین که کمم نیستن زورتون به یه زن رسیده که از هوش خودش به پول رسیده
سند رسمی اونقدر فرآیند زیادی داره که تاب و توان مردم می گیرد به خاطر اون مردم از قید سند رسمی می گذرند
زد رودست طبری،
دستش دردنکنه پول افرادیکه میلیاردی زمین میخرن خوردن داره مگه چی میشه منم پنجاه متر زمین داشته باشم اهای کسایکه میلیاردی زمین میخرین مردباشین به من پنجاه ساله پنجاه مترزمین بدین پولشم قسطی ازم بگیرین حالا ببینیم مردپیدامیشه دمتون گرم
نوشته هزار میلیارد ریال نه هزار میلیارد تومان
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی