بازدید 10564
۳

قالیباف به مسکو می‌رود

قالیباف به مسکو می‌رود«ویچسلاو والودین» رئیس دومای (مقننه) روسیه گفت که نمایندگان این مجلس دیدارهای حضوری با همکاران خارجی خود را در سال جاری از سر می‌گیرند و قالیباف رئیس مجلس ایران هم در ماه جاری به مسکو سفر می کند.
کد خبر: ۱۰۱۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 05 December 2020



به گزارش تابناک به نقل از ایرنا «والودین» به رسانه های محلی گفت: «با توجه به وضعیت همه گیری معتقدیم درست خواهد بود که ما روند پیشین ارتباطات را از سر بگیریم و سفر محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس ایران به روسیه هم تا آخر ماه جاری (میلادی) پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: نمایندگان دوما دیدارهای حضوری با همکاران خارجی خود را در سال جاری از سر می گیرند و بر همین اساس سفر به برخی از کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران، ویتنام، صربستان و ترکیه را برنامه ریزی کرده ایم.

رئیس دومای روسیه با بیان اینگه ما به تدریج روند پیشین قبل از همه گیری کرونا را از سر می گیریم، گفت: سال بعد به لحاظ همه گیری، برای ما باید سال تحول باشد»

رییس کمیته روابط خارجی دومای دولتی روسیه در سفر تابستان سال جاری به تهران و در دیدار با رئیس مچلس شورای اسلامی از محمد باقر قالیباف برای سفر به روسیه دعوت به عمل آورده بود.

محمدباقر قالیباف» و ویچسلاو والودین رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دومای دولتی روسیه ۱۴ مهر سال جاری در گفت و گویی تلفنی نیز آخرین تحولات روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای را مورد بحث و بررسی قرار داده بودند.

براساس گزارش رسانه های روسیه، کنفرانس روسای مجالس روسیه، ایران، افغانستان، ترکیه و چین با موضوع مقابله با تروریسم ماه مه سال ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰) در شهر سوچی برگزار می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۳
تازه دیر هم شده بعد از مسافرت های داخلی به جنوب شرق و غرب کشور حالا نوبت به مسافرت به کشور های شمال کشور رسیده احتمالا انجا سیل امده می خواهند بروند نظارت و احیانا مدیریت کنند
میره واکسن بزنه!
خدائیش همین را کم داشتیم که ایشان مسافرت خارج از کشور هم برود و بخواهد مذاکرات دیپلماتیک داشته باشد. برادر شهرداری را نتوانستی سالم نگه داری بی خیال شود.
بشین همین مجلس فعلا کارت را راه می اندازد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر