بازدید 16449

ترامپ از نامزدی خود در ۲۰۲۴ خبر داد

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به رغم تداوم تلاش‌هایش برای اثبات تقلب در انتخابات ریاست جمهوری و نپذیرفتن شکست در این رقابت، به طرفدارانش گفته که درصدد نامزدی در انتخابات چهار سال بعد است.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸ 03 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، بنا بر گزارش وبگاه آمریکایی «هیل»، رئیس‌جمهور آمریکا روز سه شنبه در جریان مراسمی که به مناسبت جشن کریسمس در کاخ سفید با حضور هوادارانش برگزار شد به گمانه‌زنی‌های اخیر رسانه‌ها درباره قصدش برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ دامن زد.

دونالد ترامپ در این مراسم خصوصی به حامیانش گفت: «این چهار سال (حضورم در مقام ریاست جمهوری آمریکا) خارق العاده بوده است. ما در تلاش هستیم که یک چهار سال دیگر هم داشته باشیم، اگر نشد (نتیجه تلاش برای اثبات تقلب در انتخابات به جایی نرسید)، چهار سال دیگر شما را خواهم دید».

طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، این اظهارات ترامپ در مراسم کاخ سفید به صورت زنده در صفحه فیس بوک «پَم پولارد» عضو جمهوری خواه از ایالت اوکلاهما پخش شد.

سخنان ترامپ درباره بازگشت دوباره او در انتخابات چهار سال بعد با تشویق شدید و سر و صدای حامیان او در کاخ سفید مواجه شد؛ طرفدارانی که به رغم همه گیری کرونا، ماسک نزده بودند.

رسانه‌های آمریکای طی هفته‌های اخیر بارها به نقل از منابع مختلف از احتمال نامزدی ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ خبر دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۰
دونالد جان سال 2024 تو در قعر جهنم خواهی بود باور کن
پس چهار سال با بایدن



ترامپ بای بای
بابا ول کن بشین این چند وقت که زنده ایی زندگیتو کن رئیس جمهور که بودی دیگه چه مرگته؟ اصلا زنده میمونی تا اون موقع که از الان داری حرص می زنی
بد بخت اول تضمین بگیر تا اون موقع زنده باشی
قطعا خون حاج قاسم گلوی زالوصفتان را خواهد فشرد و این کفتار پلید را رسواتر و نهایتاً به درک واصل خواهد کرد
مگه از داخل زندان و جنایتکاران آدمکش دزد مالیاتی و قمارباز دروغگو هم در آمریکا میتواند نامزد انتخابات شود واقعا که سرزمین فرصتهاست که هر بی ننه بابایی می تونه کاندید بشه
با عرض سلام ... متاسفانه بعضی معاندین در داخل ایران گول دیمکراسی خالی

امریکا می خورند .
فعلا برو بدرک چهارسال دیگر در قبر می بینمت
از یکدنگی و تسلیم نشدن وسرسختیش خوشم میاد
جناب ترامپ! شاید ایرانیها قبل از 2024 مشکل را حل کنند. تو پمپ ..و ،اسپر،نتانیاهو نگران نباش باندازه یک کابینه همراه تو راهی جهنم خواهند شد . انشاالله
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار