بازدید 13095

دعوت روحانی از سرمایه گذاران خارجی و داخلی

رئیس جمهور گفت: ما از سرمایه گذاران داخلی و خارجی می‌خواهیم که در استان سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری کنند زیرا این استان ظرفیت های بسیار خوبی دارد.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ 03 December 2020

 

به گزارش تابناک، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور امروز در سی و امین هفته از پویش الف - ب، ایران در استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان و خراسان رضوی با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان این ظرفیت را دارد که در آن از نیروگاه‌های بادی استفاده بیشتری برای تولید برق شود، گفت: استفاده از نیروهای تجدیدپذیر امروزه در سطح دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: خط انتقال برقی که امروز به میزان ۲۷۰ کیلومتر افتتاح می شود برای مردم استان سیستان و بلوچستان و برای توسعه زیرساخت‌های این استان از اهمیت بالایی برخوردار است، از این رو ما از سرمایه گذاران داخلی و خارجی می خواهیم که در این استان سرمایه گذاری کنند زیرا این استان ظرفیت های بسیار خوبی دارد

وی همچنین در ادامه این مراسم با بیان اینکه مردم عزیز خوزستان حق بزرگی بر گردن ما دارند که یکی از این مسائل مهم ،دفاع مقدس ۸ ساله است که کار بزرگی در آن دوران انجام دادند،گفت: هر کاری از دست ما بر بیاید و برای آنها انجام دهیم بسیار کم است. باید این زحمات بزرگ و فداکاری‌های عظیم مردم دلاور خوزستان را جبران کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۷
سرمایه گذار خارجی را .شما و همراهانت از جمله بانک مرکزی که نمی گذارید جنس بیاورد و احتمالا دنبال این هستید که دلاربیاورد و اقای همتی و شما جیبش را بزنید ................
یعنی کلاً دست و پای دولت بعدی را می واهد ببندد، همان کاری که ترامپ برای دولت بعدی فقط راه جنگ را باز می کند. علی برکت الله.
شما پدر سرمایه گذار داخلی را با بورس دراوردید حالا گیر دادی به خارجی ها
خیلی جالبه طرف خودش تو این استان هزینه نمیکند و از سرمایه گذاران خارجی میخواد بیان ..و ببینند که اون استان آب ومدرسه و راه ندارد ..سرمایه گذار خارجی جایی سود باشه میرن ولی
مگر اینکه خر گازشون گرفته باشه
عده ای سرمایه های داخلی را چپاول و در کشور دشمن برای ملت سرمایه گذاری کرده اند حالا دعوت از سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در کشور. واقعا چرا فرافکنانه حرف می زنید همه سرمایه ها دست اشخاص و نهادهای خاص است که با رانت و انحصار و احتکار اقتصاد کشور را در دست دارند ضمن اینکه همه سرمایه داران و نخبگان به دلیل بی اعتقادی و بی اعتمادی فراریند بعد بیایند سرمایه گذاری کنند در حالیکه انحصارگران هیچ وقت اجازه نمیدهند و امنیت و ثبات جانی و مالی وجود ندارد.
روحانی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی دعوت کرد و اونا هم چون بیصبرانه منتظر بودند این دعوت را لبیک گفتن و با س مایه های چند میلیون دلاری به سمت ایران به راه افتادن.
تمام سرمایه های ایرانی رفت ترکیه و قبرس و دنیا هم داره میبینه و میدونن چه خبره که خود ایرانیا فرار میکنن
هنوز نه چیزی به باره و نه چیزی به داره، ایشون داره دلشو واسه این چیزا صابون میزنه و واسه سرمایه گذاری خارجی داره چاله میکنه. بابا بزار بایدن بیاد ببینیم اصلا چی میگه، چی کار میخواد باهامون بکنه. اصلا تحریمی رو برمیداره یا نه. بعداً فاز توهم بردار!
سرمایه گذار داخلی و تولیدکنندگان را با ابرقانونهای ضد تولید و متضاد نابود کردید ...سرمایه گذار خارجی نگاهتان هم نمیکند
شما اول امنیت جانی و آزادی سرمایه گذار خارجی را تضمین کن، بعد به او وعده سود بده.
کارتون حساب و کتاب که نداره. کجا بیایند؟
دلالامون که دارن کالاهاشون رو وارد می کنند. از امریکا حتی اسرائیل (اینتل، موتورالا و ... اسرائیلی است)
از اون کسی که 420 کانتینر لوازم خانگی به لطف سفره پر برکت فساد وارد کرده بپرسید می تواند 4 کانتینر لوازم خانگی ایرانی صادر کند؟
شما همین پولی که توسط عزیزان مسئولین و اقازاده ها خارج میشود بگیرید پول خارجی پیشکش>>>
از اقا زاده ها و دلالان و چپاولگران بیتالمال و غیره خواهشی که داریم.پول دزدی حلالشون لطفا در داخل ایران سرمایه گزاری کنند. لااقل کشور فقیر نمیشه
چه قدر خوب میشه روزیکه کسانیکه به هر شکل صاحب پول و ثروت و سرمایه شدند در خود ایران سرمایه گزاری و کار و ثروت تولید کنند.
کارخانه های مصادره شده را به صاحبانشان پس دهید ببینید چه سرمایه ای وارد مملکت میشود..
یه نگاه به لیست دو تابعیتی هایی که در ایران گرفتار هستند و منتظر هستندیا بوده اند و نجات یافته اند بکنید !
طعنه روحانی به مجلس : هول نشوید !!!؟؟؟ اگر دولت موفقیتی درزمینه لغوتحریمها پیداکند انرا به شما تقدیم میکند !!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار