بازدید 20554
۳

درگیری شدید منصوریان با داور در رفسنجان+عکس

کد خبر: ۱۰۱۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 03 December 2020

علیرضا منصوریان سالهاست که در سطح اول فوتبال ایران بازی و مربیگری می‌کند اما هیچ وقت را مثل دقایق پایانی بازی با مس رفسنجان خشمگین ندیدیم.

به گزارش تابناک ورزشی، بر خلاف خصلت جنوب شهری‌اش نه اشتباهات داوری و نه حتی فشار بیش از حد فوتبالی معمولا منصوریان را عصبانی نمی‌کند. به خاطر همین است که حالا حرکات او بعد از سوت پایان بازی با مس رفسنجان باعث تعجب شده است. بردی به موقع بعد از فشاری بی سابقه که باعث می‌شد این مربی نفس راحتی بکشد. اما چه اتفاقی افتاد که سرمربی تراکتور اینگونه از کوره در رفت؟

داستان از این قرار است که علیرضا منصوریان از ابتدای بازی با داور چهارم مشکل پیدا می‌کند. این مربی که به پر جنب و جوش بودن کنار خط معروف است، گاهی از محوطه فنی خود خارج می‌شده تا با بازیکنانش صحبت کند. همین کار با تذکر داور چهارم همراه بوده. آن هم درست مواقعی که این مربی در حال صحبت بوده و داور چهارم مسابقه با تذکرش، صحبت منصوریان را قطع می‌کرده و به نوعی باعث عصبانیت وی شده است.

این کشمکش در نیمه دوم هم ادامه پیدا می‌کند تا اینکه علیرضا منصوریان دست به کار جالبی می‌زند. او داور مسابقه را صدا می‌کند که بیاید و بین او و داور چهارم وساطت کرده و مشکل پیش آمده را حل کند. اما محمدرضا تارخ که قضاوت بازی را بر عهده داشت، پس از مشورت با کمک خود به منصوریان کارت زرد می‌دهد تا اینگونه سرمربی تراکتور عصبانی شود اما با حضور به موقع آذرنیا این عصبانیت کنترل می‌شود.

این حاشیه که تا آخر مسابقه کنترل شده بود، در نهایت آتش بزرگی را روشن کرد و باعث شد تصویری از منصوریان ثبت شود که بی سابقه بوده. گویا ماجرا از این قرار است که بعد از سوت پایان بازی، منصوریان از زبان داور چهارم چیزی می‌شنود و همین دلیلی بر دعوای علی منصور با این داور می‌شود. موردی که اگر اطرافیان این مربی نبودند معلوم نبود چه سرانجامی پیدا می‌کند. در نهایت علی دهقان، کمک مربی تراکتور منصوریان را به زور راهی رختکن پیدا می‌کند تا این غائله ختم بخیر شود.

علیرضا منصوریان که بعد از باخت مقابل سپاهان هفته بسیار پر فشاری را پشت سر گذاشته بود، حالا با این برد کمی به ساحل آرامش نزدیک شده است. هر چند که این واکنش از او نشان می‌دهد که کار در تراکتور چه فشاری دارد و باعث می‌شود مربی صبوری مثل او اینگونه شاکی شود. او حالا باید تیمش را آماده نبرد شش امتیازی با فولاد در هفته پنجم مسابقات کند. جدالی که کسب پیروزی در آن، محبوبیتی دوباره را برای سرمربی تراکتور به ارمغان آورده و سرخ‌های تبریزی را در کورس مدعیان قرار می‌دهد.

 

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
خصلت جنوب شهری؟؟؟؟
مثلا شمال شهری ها بافرهنگ اند
نویسنده این مطلب فردی نادان است
این آقاعشق دیده شدن داره،براهمونه جلزولزمیکنه،کی این مربی کرده واقعا.....،مردک شومن
شومنی بیش نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان