بازدید 5282

بستری ۱۰۲ هزار بیمار مبتلا به کرونا در آمریکا در یک روز

شمار قربانیان کرونا در آمریکا در حالی به ۲۷۹ هزار و ۸۶۵ نفر افزایش یافته است که تاکنون ۱۴ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۹۴۱ نفر در این کشور به کووید- ۱۹ مبتلا شده اند.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 03 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، وبگاه وُرلد میترز که آمار قربانیان و مبتلایان به کرونا در جهان را اعلام می‌کند، درباره آمریکا نوشت که شمار قربانیان ویروس کرونا (کووید ۱۹) در این کشور طی یک شبانه روز گذشته با افزایشی چشمگیر به مرز ۲۸۰ هزار نفر نزدیک شد.

وبگاه وُرلد میترز در این خصوص اعلام کرد: آخرین شمار مبتلایان به این ویروس ۱۴ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۹۴۱ نفر است و تعداد قربانیان نیز به ۲۷۹ هزار و ۸۶۵ تَن افزایش یافته است.

بر اساس اعلام این وبگاه، آمریکا با احتساب این آمار در صدر فهرست کشورهای جهان به لحاظ شمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان قرار دارد.

گفتنی است، خبرگزاری رویترز پیشتر اعلام کرده بود که افزایش بی‌سابقه موارد ابتلاء به کرونا در آمریکا، ظرفیت بیمارستان‌ها را به مرز انفجار رسانده است.

همچنین شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان نیز امروز پنجشنبه در گزارشی اختصاصی در این باره تأکید کرد: ظرفیت بیمارستان‌ها در آمریکا فراتر از حد معقول پُر شده و بر این اساس آنها نمی‌توانند به روند کنونی پذیرش مبتلایان به کووید- ۱۹ ادامه دهند.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، تنها در شبانه روز اخیر ۱۰۲ هزار و ۲۰۰ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های آمریکا بستری شده اند که نوعی رکورد بی سابقه در نوع خود به شمار می‌آید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار