بازدید 86069
۱

توصیه مضحک روزنامه ارمنستانی به حمله اتمی به باکو

یک روزنامه ارمنستانی چاپ آمریکا به دولت ارمنستان توصیه کرده با حمله اتمی به «باکو» این شهر را به زمینی بایر مبدل کنند.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳ 02 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، یک روزنامه ارمنستانی چاپ آمریکا به دولت ارمنستان توصیه کرده از بمب‌ اتمی علیه «باکو» جمهوری آذربایجان استفاده کند.

به نوشته روزنامه «ینی شفق» روزنامه «آسبارز» در بخش دیدگاه خود مطلبی از «استپان آلتونیان» منتشر کرده که در آن به دولت ارمنستان توصیه شده از هرگونه سلاح اتمی موجود استفاده کرده و باکو، پایتخت آذربایجان را برای 5 هزار سال بعدی به زمینی بایر مبدل کند.

در بخشی از مطلب نویسنده عنوان می‌کند؛ گزینه‌ هسته‌ای کجا بود؟ چرا زباله‌های اتمی را از نیروگاه «میتزامور» نمی‌گیرید و بمب اتمی تولید نمی‌کنید؟ لطفا به من درباره جنگ افزارهای کشتار جمعی وقتی که ترکیه و جمهوری آذربایجان از آن علیه غیر نظامیان بدون هیچگونه واکنشی از جانب دیگران استفاده کنند، به من دیگر در این زمینه مطلبی نگویید. می‌توان آسیب زد و ما باید این کار را انجام دهیم. اگر بتوانیم باکو را برای 5 هزار سال آینده به زمین بایری مبدل کنیم، این کار آنها را به تفکر مجدد وا می‌دارد.

این مطلب با واکنش سرکنسولگری جمهوری آذربایجان در لس‌آنجلس مواجه شد و از مراجع حقوقی آمریکا خواسته شده در این زمینه تحقیقاتی را آغاز کنند.

ارمنستان و جمهوری آذربایجان در 10 نوامبر (سه شنبه 20 آبان) با توافقی که با پادرمیانی روسیه حاصل شد، به چند هفته نبرد خونین خاتمه دادند. بر اساس بخشی از این توافق 10 بندی که باعت بروز اعتراضاتی در داخل ارمنستان و تشدید درخواست‌ها برای استعفای «نیکل پاشینیان» از نخست‌وزیری شده است، قرار شد نیروهای صلح‌بان روسیه در منطقه مستقر شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۷
انتشار یافته: ۱
از ارمنی ها بعید نیست چون قبلا ثابت کرده اند جنایتکارند.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی