بازدید 34805
روحانی در جلسه هیات دولت

به‌ دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا برای بودجه ۱۴۰۰ به مجلس نرفتم/ مصوبه دیروز مجلس را مضر می‌دانم

روحانی تصریح کرد: گمانه‌زنی‌هایی که ممکن است در رسانه‌ها مطرح شود که عدم حضور من در مجلس به خاطر مصوبه دیروز مجلس شورای اسلامی است که البته با آن مصوبه دولت موافقت ندارد و آن را مضر می‌داند برای روند فعالیت‌های دیپلماتیک، امّا نرفتن به مجلس صرفاً به دلیل پروتکل‌های بهداشتی بوده، نه مساله‌ای دیگر.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 02 December 2020

روحانی: مصوبه دیروز مجلس را مضر می‌دانم، امّا نرفتنم به مجلس به خاطر رعایت پروتکل‌ها بود

رئیس‌جمهور گفت: گمانه‌زنی‌هایی ممکن است در رسانه‌ها مطرح شود، مبنی بر این که عدم حضور من در مجلس به خاطر مصوبه دیروز مجلس است ـ که البته دولت با آن مصوبه موافقت ندارد و آن را برای روند فعالیت‌های دیپلماتیک مضر می‌داند؛ اما نرفتن به مجلس صرفاً به دلیل پروتکل‌های بهداشتی بوده نه مساله‌ای دیگر.

به گزارش «تابناک»؛ حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ آذر) در جلسه هیأت دولت با اشاره به تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ به مجلس و عدم حضور خود در صحن علنی مجلس گفت: بسیار علاقه مند بودم که طبق سال‌های گذشته، سخنان امروزم خطاب به مردم و نمایندگان مجلس در صحن علنی مجلس ایراد می‌شد.

شرعا و قانونا باید مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت کنیم

وی افزود: عدم حضور من در مجلس، صرفاً به خاطر دستورهای ستاد ملی مبارزه با کروناست و همه وظیفه داریم به عنوان وظیفه قانونی و شرعی، مصوبات این ستاد را پیاده کنیم.

روحانی تصریح کرد: روحانی تصریح کرد: گمانه‌زنی‌هایی که ممکن است در رسانه‌ها مطرح شود که عدم حضور من در مجلس به خاطر مصوبه دیروز مجلس شورای اسلامی است که البته با آن مصوبه دولت موافقت ندارد و آن را مضر می‌داند برای روند فعالیت‌های دیپلماتیک، امّا نرفتن به مجلس صرفاً به دلیل پروتکل‌های بهداشتی بوده، نه مساله‌ای دیگر.

۱۴۰۰ سال مهمی است

رئیس‌جمهور با بیان اینکه بودجه سال آینده اهمیت خاصی دارد، گفت: سال ۱۴۰۰ از جهاتی ممتاز و حائز اهمیت است. اولاً سال پایانی قرن هست و قرن چهاردهم پایان می‌پذیرد و در آستانه ورود به قرن جدید خواهیم بود. از طرفی دیگر، این بودجه در زمانی به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود که ما احساس می‌کنیم شرایط سال آینده با دهه‌ای که گذشت، از آغاز سال ۹۰ تا امروز، کمی متفاوت خواهد بود.

روحانی ادامه داد: دشمنان ما همه توان خودشان را برای فشار به مردم و تسلیم شدن مردم در این دهه به ‌ویژه در سه سال اخیر یعنی سال‌های ۹۷ و ۹۸ و ۹۹ به ‌کار گرفتند و تحریم را تبدیل به یک جنگ تمام عیار اقتصادی کردند.

هر دولتی در آمریکا روی کار می‌آمد مجبور به تسلیم شدن در برابر ملت ایران بود

رئیس جمهور در عین حال گفت: ما فکر می‌کنیم با شکست این جنگ و فشار حداکثری، شرایط در سال آینده شرایط متفاوتی خواهد بود؛ نه ‌تنها به خاطر اینکه ترامپ با سیاست‌های غلطش نسبت به ایران و جهان شکست خورد، بلکه هر دولتی در آمریکا روی کار می‌آمد، ناچار بود به خاطر شکست جنگ اقتصادی و فشار حداکثری در برابر ملّت ایران سر تسلیم فرود بیاورد.

وی افزود: دولت ما در شرایطی در سال ۹۲ کار خودش را آغاز کرد که برای اولین بار پس از جنگ تحمیلی شرایط رکود تورمی عمیقی را در کشورمان شاهد بودیم. با تورم بیش از ۳۴ درصدی و با رشد اقتصادی منهای ۷/۷ که یک شرایط رکود توام با تورم آن هم به این صورت، برای اولین بار بود که بعد از جنگ تحمیلی دولت چنین شرایطی را تحویل می‌گرفت و کار خودش را آغاز می‌کرد.

دفاع روحانی از عملکرد اقتصادی‌اش

روحانی ادامه داد: دولت در تلاش شش ماهه اول کار خودش و با ورود به سال ۹۳ در هر دو مساله؛ یعنی هم تورم و هم در مساله رکود، تغییرات اساسی را ایجاد کرد. در زمینه تورم در همان سال ۹۳ ما به تورم ۱۵/۶ رسیدیم، یعنی تورم را از آن رشد بی‌سابقه‌اش مهار کردیم و همزمان در سال ۹۳ به رشد اقتصادی رسیدیم.؛ یعنی شرایطی که ما در سال ۹۱ و ۹۲ داشتیم، در سال ۹۳ کاملاً تغییر کرد و رشد اقتصادی ۳/۲ شد.

وی با اشاره به سقوط شدید قیمت نفت در نیمه دوم سال ۹۳ گفت: در این شرایط، ما توانستیم اداره کشور را بدون اینکه تکانه اقتصادی در جامعه ایجاد شود اداره کنیم و در عین حال مذاکرات هسته‌ای را در سال ۹۳ و ۹۴ ادامه دهیم. در سال ۹۴ که به توافق هسته‌ای دست پیدا کردیم، گشایش‌های بسیار مهمی در کشور ایجاد شد و اقتصاد شرایط جدیدی را پیدا کرد. در این شرایط بود که توانستیم فاز‌های مختلف پارس جنوبی را به افتتاح برسانیم. در این شرایط بود که توانستیم پتروشیمی‌های متنوع را تکمیل کنیم و به افتتاح برسانیم. ستاره خلیج فارس را در چنین شرایطی توانستیم افتتاح کنیم.

سال ۹۵ ایران بالاترین رشد اقتصادی در جهان را داشت

روحانی تصریح کرد: شرایط اقتصادی کشور به طور کلی در پایان ۹۴ و ۹۵ به کلی عوض شد تا جایی که در سال ۹۵ بالاترین رشد اقتصادی جهان از آنِ ایران بود.

رئیس جمهور در ادامه گفت: ایران در سال ۹۵ با چهارده و نیم درصد بالاترین رشد اقتصادی جهان را داشت و با تک رقمی شدن تورم از اواخر سال ۹۴، سال ۹۵ و سال ۹۶ و حتی در ماه‌های اولیه سال ۹۷ هم تورم ما تک رقمی بود که جنگ اقتصادی آغاز شده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۹۶
ما هم مصوبه مجلس را مضر به حال ملک و ملت می دانیم و در این مورد پشتیبان رییس جمهور هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
بروکنار بذار بادبیاد بابا
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
ما هم مصوبه مجلس را مضر به حال ملک و ملت میدانیم اما در هیچ صورتی از این به اصطلاح رئیس جمهور تدارکاتچی پشتیبانی نمیکنیم
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
با باب الفتوحی که 7 سال پیش انجام داد چه گلی بسر مردم و ملت گذاشت هر کار که دلش خواست انجام داد نتیجه اش شد بی اعتبارتر شدن پاسپورت ایران و دلار 3000 تومانی بشه 30000 هزار تومان و مرغ و تخم مرغ هم بشه جزو غذاهای لاکچری . سرپا مردن بهتر است از اینکه با ذلت و منفعلانه چان بدهیم
ناشناس
| Canada |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
کاش از اول همینطور محکم جلوی زیاده خواهی ها می ایستادی مطمین باش مردم رییس جمهور مقتدر رو به هر بهایی هم که شده به نیکی یاد خواهند کرد.
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
بی اعتبارتر شدن پاسپورت ایران و دلار 3000 تومانی بشه 30000 هزار تومان و مرغ و تخم مرغ هم بشه جزو غذاهای لاکچری ریشه تو دوره روحانی نداره و با اینکه تو دور اول رای دادم بهش خودم در حال حاضر هیچ رضایتی از دولت ندارم بین بد و بدتر انتخابم رو کردم اما از این به بعد رای هم نمیدم و تو این یه مورد مصوبه هم هم عقیده هستم بجز ضرر بیشتر هیچ چیزی برامون نداره
ایل بزرگ جلیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
نمیدونم چرا وقتی حرفی برا گفتن نداره باید یه حرفی بزنه و اعصاب ملتو خرد کنه ؟بیرون نیاد که
خوبه حداقل با اونهمه ماشین و گروه محافظتی مزاحم رفت و امد مردم نمیشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
کاملا درست است حق با آقای دکتر روحانی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
دوست عزیز دل خودت رابه برنامه های این دولت خوش نکن حی امریکا بیاد وهمهی ما را بکشه بهتره چون غیر از این صورت یکی یکی همه مان را به کشت میدن وکاری هم نمی توانیم بکنیمبه در. ضمن ملت بدون دانشمند ونخبه به چه دردی میخورهمی هنوز سالگرد حاج قاسم نیامدهسلیمانی فخری زادهمداح راهم شهید کردن. اینها که دلشان برا من وشما نمیسوزه بعد از شهادت ان دو عزیز مرتب گفتن مذاکره نیست این صلح نیست این بستن دست برای کشتن است،
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
نه این مجلس کاری می کنه نه از دولت. در ضمن ستاد کرونا مخصوص حضرت ایشان مصوبه داشته چون 270 نماینده مجلس اجازه داشته اند که در جلسه باشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
به کسی که افتاده وسط اقیانوس دارن میگن ممکنه غرق بشی!!!مضر برای چی؟چیزی مونده مگه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
من خودم را خیلی دوست دارم چون که خود شیفته هستم مرگ هم خوب است اما برای همسایه!!!!
عمو جان! حتی ترامپ هم اینقدر از کرونا نمیترسید!!! به نظرم کرونا برای شما فرشته نجات است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
نه عمو جان من عاشق خودم هستم پس مرگ خوب است اما برای همسایه!!
خود روحانی رئیس ستاد ملی کروناست.خودش هم به خودش مجوز داده که نره مجلس.واقعا مسخرست
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
زیادم عجیب نیست. این موارد سابقه داشته . یاد شهردار رشت افتادم که خودش به خودش نامه زده بود و از خودش درخواست مساعده کرده بود، بعد خودش به خودش جواب نامه رو داده بود و با درخواست خودش موافقت کرده بود. الانم روحانی خودش به خودش دستور داده!
ناشناس
| Netherlands |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
بعد ما که اداره دولتی هستیم در اصلی بستیم چراغ های سالن اصلی خاموش کردیم میگن از در پشتی بیاید بشینید کار کنید (رسمی ها شیفتی شدند ماها کلا یسری هر روز یک سری یروز در میون)
ااااای جااااان

ترخدا مواظبش باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
بیشتر از کرونا باید نگران زخم بستر باشن
خسته نباشی
اگه مجلس استیضاح میکرد احتمالا جنگ داخلی راه مینداخت تو کشور
تورم حالت بگو چنده شلید بگی۱۸درصد نه بابا تورم بالای ۱۰۰درصد میدونم خاک میزیزه روی این ارقام واقعا خجالت اوره
رئیس این ستاد خودت هستی پس که چی ؟ خب معلومه بخاطر ترس نرفتی یعنی نوبخت رفت کرنا نمیگیره ؟ اقا این حرفا چیه که میزنی ؟ بچه گول میزنی ؟
اتفاقا مفید بود
قالیباف برای همیشه تمام شد
معاون رئیس جمهور مگه ضد ضربه است؟ کرونا نمی گیره؟ یا پروتکل‌‌های بهداشتی به سبب پست و مقام تصویب میشه؟
درود
کیا ما را می خواهند ببرن بهشت...کسانی که از مرگ می ترسند...
خلاصه مطلب
از ترس کرونا به مجلس نرفتم

بلا ترین رشد اقتصادی سال 95 در جهان
بیا پایین بابا کسی که اینهمه جون دوسته واسه مملکت کاری نمیکنه
ما نیاز به ادمهای متهور و نترس داریم وگرنه در برابر غرب باید تسلیم بشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
عمو جان شما نماینده اصولگراتون همون آقای آنی ور آنی تایم با گوشی آیفون پست می گذاره روی توییتر بعد علیه آمریکا شعار میده مصوبه عدم خرید گوشی آیفون تنظیم می کنه. روحانی می تونست مقتدرتر باشه شکی در این نیست ولی شما اصولگراها هم روی دیوار آدم های قابل تری یادگاری بنویسید. البته اگر دیواری پیدا کردید.
بیا پایین بابا کسی که اینهمه جون دوسته واسه مملکت کاری نمیکنه
ما نیاز به ادمهای متهور و نترس داریم وگرنه در برابر غرب باید تسلیم بشیم
خوب كار كردي كرونادر آنجا در كمين بود
درود
اقای روحانی شما خیلی تو این هشت سال زحمت کشیدید
...اگر جنگ اقتصادی شروع نشده بود الان مردم ایران تو مریخ داشتند پیتزا با نوشابه می خوردند
الا برکت الله....
برو استراحت کن ما هم راحت می شیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
قطعا یک کاره هستی وگرنه مردم این چنین صحبت نمی منند
درود
یعنی تو اینم کشور یکی پیدا نمی شود جواب قاطعی... بدهد
اقای روحانی از طلا بودن پشیمان گشته ایم
مرهمت فرمایید ما را مس کنید
یه ستاد ملی مبارزه با کرونا داریم که تنها وظیفه اش اینه که به رئیس جمهور بگه جایی نرو کرونا می گیری
روحانی یک ساعت قبل رئیس ستاد مبارزه باکرونا ,رحمانی فضلی (وزیر کشورش) رو میکشه کنار بهش میگه حواست باشه دستور بدی من مجلس نرم ها
رحمانی فضلی هم میگه چشم رئیس هر چی شما بگی
روحانی: به دستور! ستادملی مبارزه باکرونا برای ارایه لایحه بودجه به مجلس نرفتم !!!
جناب روحانی !
مگرخون شما از خون من ودیگر ایرانی ها که هرروز مجبوریم در محل کارمان حاضربشویم و سوار وسایل نقلیه عمومی مثل مترو اتوبوس وتاکسی بشویم رنگین تراست ؟؟!!!
ایا جان شماازجان ان کارگرشریفی که مجبوراست هرروز در محیط کارخانه یا ان پزشک وپرستاری که مجبورهستند درمحیط بشدت الوده بیمارستانها حاضر بشوند عزیزتر و ارزشمندتراست؟!!!
جناب روحانی حداقل در چندماه باقیمانده دولتتان سعی کنید چهره محلوب ومثبتی از خود بجای بگذارید
شنیدم به جای ایشون آقای نوبخت رفته اند.یعنی جناب دکتر شرعا و قانونا پروتکل ها رو رعایت نکرده اند.
اقای روحانی مصوبه دیروزمجلس که بارای قاطع اکثریت مطلق نمایندگان تصویب شد خواست ملت برای پایان دادن به روند مدارا وامتیازدادن های یکطرفه بود وباید اجرابشود چه شماانرامضربدانید چه ندانید
نمایندگان با این اقدام انقلابی ثابت کردندکه مجلس در راس اموراست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
معلومه در ناز و نعمت هستی
محمد حسین عابدین‌زاده
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
کدام مردم؟
اگر من هم از این مردم هستم که نظر من این نیست. یا افراط یا تفریط یکی میاد نون شب رو گره میزنه به مذاگره دیگری با جفت پا میره توی میز مذاکره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
خوب نظر من که هست!!!
تابناک اصلاح طلب
امروز (چهارشنبه ۱۲ اذر) چند باربورس منفی شد به زور مثبتش کردند اما اخرساعت بازهم منفی شد واینبارننوانستند مثبتش کنند
ازاین به بعد اوضاع بورس همینه ودربهترین حالت فقط درجا خواهد زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
از بورس اطلاعات نداری مجبور نیستی نظربدی. مگه قراره سیخ بره بالا؟
درضمن بذار ملت درجابزنن شما برو هرجا دوست داری پیشرفت کن
دستور ستاد کرونا رو ولش کن من دستور میدم بری مجلس
مگه خادم ملت نیستید شما ها؟
میتونست ویدئوکنفرانسی در جلسه شرکت بکنه آیا بازهم منع کرونا بود!!!؟؟؟؟
ماسکت درست بزن چ وضعیه
مجلس پوپولیستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
چی چی لیستی؟
اگه یک مقام آمریکایی ترور میشد .کشور تروریستی رو با خاک یکسان میکرد
رئیس‌جمهور گفت: گمانه‌زنی‌هایی ممکن است در رسانه‌ها مطرح شود، مبنی بر این که عدم حضور من در مجلس به خاطر مصوبه دیروز مجلس است ـ که البته دولت با آن مصوبه موافقت ندارد و آن را برای روند فعالیت‌های دیپلماتیک مضر می‌داند؛ اما نرفتن به مجلس صرفاً به دلیل پروتکل‌های بهداشتی بوده نه مساله‌ای دیگر.
شیخ حسن تو گفتی و ملت هم باور کردند . دولت اگر به مسائل ملی و بین المللی آگاه بود که ، حال و روز مردم این نبود . پروتکل بهداشتی فقط مختص شماست و نه مردم . مردم باید سرکار بروند ، به ادارات مراجعه بکنند ، سوار وسایل حمل و نقل عمومی بشوند و شما از رختخواب ، بیرون نیا .
هنوز در قیمت گذاری مرغ و تخم مرغ گیر کرده ای انوقت دم از مضر بودن تصویب مجلس می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کار خوبی کردید جناب رئیس جمهور که نرفتید، برخی از نماینده های فحاش قطعا شان شما رو هم حفظ نمیکردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
نمایندگانی که شان وزیر امور خارجه را رعایت نمی کنند چطور شان رییس جمهور را رعایت خواهند کرد. به نظر من کار خوبی کردند نرفتند.
شرعا و قانونا باید پاسخگوی رای مردم بود و بابت حقوقی که میگیرید و حقوقی که ضایع میکنید شرعا و قانونا مسئولید.
بودجه 1400 مهم است چون قرن عوض میشود،یاد دفتر مشق ابتدایی افتادم که از وسط به بعدش دیگه دل رو میزد و ازش مراقبت نمیکردیم.
حاجی بگرد ببین چیز دیگه ای پیدا نمیکنی تو این مملکت ببری بفروشی؟!
ﺑﺎﻋﺚ ﻛﺸﺘﻪ ﺷﺪﻥ ﺑﺴﻴﺎﺭﻱ اﺯ ﻣﺮﺩﻡ اﻳﺮاﻥ ﻫﺴﺘﻴﺪ ﻛﻪ ﺑﺎ ﺗﺼﻤﻴﻤﺎﺕ ﺑﻜﻂﺮﻓﻪ. ﻋﺪﻡ ﻓﺮﻧﻂﻴﻨﻪ ﺷﻬر ﻛﻮﭼﻚ ﺁﻟﻮﺩﻩ ﺩﺭاﻭﻟﻴﻦ. ﺭﻭﺯ و ﺗﺼﻤﻴﻤﺎﺕ اﺷﺘﺒﺎﻩ ﻣﺎﻧﻨﺪ اﻋﻼﻡ اﺟﺮاﻱ ﻣﺮاﺳﻢ ﻣﺤﺮﻡ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ. ﺷﻬﺮﻫﺎ ﺣﺘﻲ ﺷﻬﺮﻫﺎﻱ ﻗﺮﻣﺰ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﺪﺕ ﭘﻴﺪا ﻛﺮﺩﻥ ﻫﻤﻪ ﮔﻴﺮﻱ و ﻛﺸﺘﺎﺭ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺎ اﻳﻦ ﺑﻴﻤﺎﺭﻱ ﺷﺪﻳﺪ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
می‌دونم مشکل شماها کجاست .متروهای مزدحم وفروشگاهها عامل نیستند؟.
چرا در مراسم ۲۰ میلیونی اربعین امسال صدها هزار عراقی طبق پیش بینی کشته نشدند که هیچ کربلا شهر سفید شد؟
جانم فدای ملت!!!
مردم از فشار اقتصادی دارن میمیرن
شما هنوز به فکر کرونا نگرفتند
خب مثل بقیه با ماسک بیا و برو
ستاد کرونا نگذاشت می‌دونم رییسش شما نیستی!!!
با کرونا بدون کرونا فقط باعث ضرر هستید
خودتم میدونی نه دیگه میتونی میان مردم بیای

نه میتونی تو مجلس بری

از بس عملکردد افتضاح بوده
آقا این روحانی ازدانشمندان بنام ماست بسم الله!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
عالی بود
ماسکتو جای خوبی نزدی عزیز
ضمناً مگه خودت رئیس این ستاد نیستی؟
تازه همین ستاد بهت گفته حدود نه ماه روی صندلی بشین و با فاصله شش متری از راست و چپ، سخنرانی کنی
گاه اخم کنی و گاه لبخندهای نمایش دهی و گاه قحقحه بزنی؟
اذیت نکنه حسن جان!!!
قابل توجه برخی : بایدن که او صریحا گفته با متحدان مان بر سر تشدید محدودیتهای هسته ای و نیز برنامه موشکی ایران عمل خواهیم کرد!!!!!!
حالا افراد می ایند میگویند نه این را مشاورش گفته و فلان سایت گفته و ...!!!!!
حرفهای خود بایدن است و کاملا قابل پیش بینی بود این صحبتهای وی و دیروز هم که یکی از اعضای نزدیک او با سی ان ان ضمن تمجید از ترامپ در زمینه تحریم اقتصادی علیه کشورمان صریحا گفته بود ما هم روش ترامپ را ادامه خواهیم داد و تحریم اقتصادی موثر بوده و ....
کلا دولتهای امریکا به ندرت می ایند به طور ۱۰۰ در ۱۰۰ در زمینه تحریمی خزانه داری شان علیه کشورهای دیگر اقدامات دولتهای قبلی شان را کنار بگذارند و اکثرا ادامه داده اند سیاستهای دولتهای قبلی را با کم و زیاد کردن انها.
سلطان کلید

کلیدت نشکنه؟؟؟
اقای روحانی چه کورونا حدی گرفته انوفت به مردم می رسه انگار نه انگار یعتی جون یه ادم اینقدر ارزشمند که برابر جون ۸۰ میلیون ایرانی البته ایشون نباشه چرخ مملکت بهتر می چرخه
متشکریم از این همه ایثار و فداکاری و کارهایی که برای مردم ایران انجام دادید، لطف کنید بیشتر از این کشور را رشد ندهید و اجازه دهید دیگر کشورها هم کمی رشد داشته باشند
اقای روحانی:
شما موافق باشید یا نباشید
ملت موافق باشند یا نباشند
انچه مهم و اصل است
اهداف جناح و رسیدن به مقاصد جناح است
که برهمه چیز در این کشور از سوی تمامی جناح ها اهمیت دارد
حتی جناح علی برکت الله
وتنها چیزی که اهمیت ندارد مردم ومشکلات ودرد های انان است
مرگ بر امریکا
علی برکت الله
اون وقت ملت به دستور شما باید برن سر کار !!!!
چه قشنگ چه زیبا ، کرونا فقط واسه شماها بده ؟؟
عدم شنیده شدن صدای واحد از مجلس و دولت در بحث هسته ای خیلی خطرناک است. ای کاش قبل از مصوبه با هم هماهنگ می کردند و ای کاش تصمیم واحدی را به اجراء می گذاشتند. نوع تصمیم کمتر از اختلاف نظر خطرناک است.
ستاد فقط برای ایشان مصوبه صادر می کند بقیه در هر شرایط بایست به سرکار بروند حسن آقا پنبه داخل گوش خود گذاشته
حالا نمیشد یه سری بزنید مجلس بهانه هم دست کسی ندید اینهمه توضیح هم مجبور نشید بدید؟
حالا نمیشد یه سری بزنید مجلس بهانه هم دست کسی ندید اینهمه توضیح هم مجبور نشید بدید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
نمایندگانی که شان وزیر امور خارجه را رعایت نمی کنند چطور شان رییس جمهور را رعایت خواهند کرد. به نظر من کار خوبی کردند نرفتند.
ترسیدی نظرات مخالف دولت در مورد برجام را منتشر کنی؟
آقای روحانی تو واقعا کارت درسته چون اصلا فکر نمیکردی روزی رییس جمهور کشور ایران بشوی همین فرمان برو جلو وقت تنگ است
بالاخره مجلس و شورای نگهبان کار ناتمام ترامپ را به سرانجام برسانند
اخه هرچه تلاش کرد اسم برجام را هم جمع کند موفق نشد حالا در یک گل بخودی مجلس کار را تمام میکند / راستی اگر 2 ماه صبر میکردند ممکن بود مشکل مملکت تا حدی کمتر بشه
اما دلالان محترم کار را یکسره کردند
مبارک است
این رفتار روحانی نشان دهنده اعتراض به خیلی از مسائل است که بر کسی پوشیده نیست اما اگر مردم عادی هم یک درصد ایشان واکنش اعتراضی به مسائل جاری کشور نشان دهند سنگ روی سنگ بند نمیآید.
من چرا به مجلس نرفتم .
مصوبه مجلس کاملا احساسی بود، تو این شرایط نباید دست دشمن بهانه داد، حق تروریست ها. را باید کف دستشان گذاشت و هم انتقام سردار سلیمانی و هم سردار فخری زاده را باید گرفت ، اما نه با این چنین تصمیماتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
شما احساساتی نشو پس
الکی میگه ............
اگر ملک الموت باید جان بگیرد بدون کرونا هم می گیرد !!!
شما واقا پیرو علی و میراث دار محمدی ... آنها که بی پرواز تن خود را در برابر شمشیرهای برهنه قرار می دادند که حافظ دنیا و آخرت مردم بشوند... برید در افکار خود تجدیدنظر کنید. لطفا
فریدون عباسی راست گفت از جنازه برجامم دست برنمیداره
آقایون مذاکره کننده اونجا داشتن مشق دیپلماسی میکردن انگار
مجلس خودش هم میداند نه این مصوبه قابل اجراست نه توان ان را دارند فقط خواستند قدرت نایی ذاخلی داشته باشند
مجلس لطف کندطرح بازنسشتگی پیش ازموعدکارکنان دولت رااجراکند چراآنراعقب می اندازدتادولت ازاجرای آن طفره رودبااجرای بازشستگی پیش ازموعداین همه جوان تحصیلکرده بیکاروناامیدجذب بازارکارمی شوند
امیدوارم دوستی و صلح بین دولت و مجلس بر قرار باشد..و جامعه ایران وضعیت بهتری داشته باشد.
این اقا که ۸ سال هیچ کار مثبتی نکرده.بعد میگه سال ۱۴۰۰ مهمه چون وارد قرن جدید میشیم.چه ربطی داره؟مهمه چون میترسه دولت بعد اگه درست کار کنه و شرایط را بهبود بده این اقا بگه از اواخر سال ۹۹ اوضاع درحال بهبودی بود یعنی میترسه و از الان داره خودشا برا خرابکاریاش که دولت بعد برملا میکنه اماده میکنه که بتونه بهونه بیاره.و مورد دیگه که از صحبتهاش مشخصه داره اعتراف میکنه من ۸ سال کار مثبتی نکردم تورم خودش اول دولتش شروع شد و اواخر دولتش داره بهبود پیدا میکنه.
اما درس خوبی بود واسه مردم که بدونن دراینده به کی رای میدن.هرچند که رسانه و صداوسیما علت اصلی عدم اگاهی و شناخت مردم از نامزدهای انتخاباتیه
حق با اقای دکتر روحانی است! مصوبه مجلس دقیقا یعنی استمرار و شدت یافتن تحریم ها نه لغو تحریم ها!!!
آقای روحانی به زیر مجموعه اش (ستاد کرونا) دستور داده تا به ایشان دستور دهد که به مجلس نرود در علم منطق به این می گویند تسلسل و دورباطل ...
حرف روحانی یک ریال ارزش ندارد نود درصد کشور را برده زیر فقر با این برجام ارز سه هزار شد سی پنچ تورم پانزده شد پنچاه درصد رحم به خوراکی مردم نکرد آن وضع مسکن خودرو کالا بازارها شما که حرف روحانی قبول کردی منابع داشته براد سوداگران سود جویان دلال ها غارت کران است
جناب رئیس دولت به احکام بازنشسته های تامین اجتماعی نگاه کن واز رئیس جمهور بودن خودت لذت ببر
بهترین فداکاری مسعولین باز نشست شوند قشره نخبه سرکار بیایند
۴۲ سال خدمت به مردم برای رضای خدا کافی است باز نشست شوید بگذارید فقط نخبه ها سر کار بیایند
زخم یستر
وظیفه قانونی و شرعی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توی جلسات دولت کرونا احتمالا" ورودش ممنوعه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اقای روحانی مردم را چی فرض کردی ؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی