بازدید 24832

روحانی به خاطر «کرونا» به مجلس نرفت/ لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تقدیم مجلس شد/ قالیباف: بسته حمایت معیشتی را در بودجه سال آینده دنبال می‌کنیم

با وجود اینکه امسال رئیس جمهور طبق اعلام خودش به خاطر آنچه رعایت پروتکل‌های تبلیغاتی خوانده شده به مجلس نرفت و در جلسه تقدیم بودجه حاضر نشد و قرار بود «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه به جای حسن روحانی به مجلس برود و لایحه بودجه ۱۴۰۰ را تقدیم کند، در نهایت معاون پارلمانی رئیس جمهور لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را...
کد خبر: ۱۰۱۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 02 December 2020

لایحه بودجه 1400 تا 15 آذر تقدیم مجلس می‌شود- اخبار اقتصاد ایران - اخبار  اقتصادی تسنیم - Tasnim

با وجود اینکه امسال رئیس جمهور طبق اعلام خودش به خاطر آنچه رعایت پروتکل‌های تبلیغاتی خوانده شده به مجلس نرفت و در جلسه تقدیم بودجه حاضر نشد و قرار بود «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه به جای حسن روحانی به مجلس برود و لایحه بودجه ۱۴۰۰ را تقدیم کند، در نهایت معاون پارلمانی رئیس جمهور لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را تقدیم کند، اما در نهایت معاون پارلمانی رئیس جمهور لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را تقدیم هیات رئیسه مجلس کرد.

به گزارش «تابناک»؛ حسینعلی امیری، معاونت پارلمانی رئیس جمهور در جلسه علنی امروز مجلس بودجه سال ۱۴۰۰ را تقدیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی کرد.

امیری حین تقدیم لایحه بودجه به هیأت رئیسه عنوان کرد: هیچ دفاعی ندارند و لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را به مجلس تقدیم می‌کنم.

پس از تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ از سوی دولت به مجلس احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد: نمایندگان ده روز فرصت دارند تا نظریات و پیشنهادهای خود را درباره لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور به کمیسیون‌های تخصصی ارسال کنند، کمیسیون‌ها این پیشنهادات را بررسی خواهند کرد.

وی افزود: پس از بررسی پیشنهادها در کمیسیون‌های تخصصی کمیسیون تلفیق مطرح خواهد شد و این پیشنهادها در کمیسیون بررسی می‌شوند.

قالیباف: بسته حمایت معیشتی را در بودجه سال آینده دنبال می‌کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: یکی از موارد مورد توجه ما در لایحه بودجه، توجه به قشرهای ضعیف خواهد بود. تلاش می‌کنیم تا برخی از خساراتی که به واسطه کرونا و شرایط خاص اقتصادی به وجود آمده را جبران کنیم.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: یکی از مواردی که در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ مدنظر مجلس است، اصلاح بودجه به نفع مردم است. بودجه‌ای عادلانه، مردمی و با کاهش وابستگی به نفت می‌تواند اقتصاد ما را قوی کند. ما با توجه به لایحه پیشنهادی دولت تلاش خواهیم کرد تا برخی از محور‌های اصلی اصلاح ساختار بودجه را حتی بر مبنای این پیشنهاد فعلی عملی و مقدمات اصلاح نهایی را از همین امسال آغاز کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: در بسته اقتصاد مردمی توجه به مشارکت مردم در اقتصاد و واگذاری دارایی‌ها به آحاد مردم مدنظر مجلس است. امیدواریم در لایحه پیشنهادی نیز به این محور‌ها توجه شده باشد. همراهی دولت با برخی موارد اصلی و مهم اصلاح ساختار بودجه که مد نظر مقام معظم رهبری است، یادگار ماندگار و نیکی برای آیندگان به جای خواهد گذاشت. آنچه در نهایت باید به طور واقعی در بخش درآمد‌ها به آن برسیم، عدم اتکا به نفت است که از موارد اصلی مورد تاکید مقام معظم رهبری در سال‌ها اخیر است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: نفت خیر و برکت است، ولی اتکا به نفت شر مطلق و تکیه بر باد است. مجلس و دولتی که هماهنگ با یکدیگر بتوانند به طور عملی عدم اتکا به نفت را اجرایی کنند، خدمتی بی نظیر به نسل‌های آینده خواهند کرد و نفت را به جای مصرف عمومی و رفع مایحتاج بودجه‌ای به بخش‌های توسعه‌ای منتقل می‌کنند. امیدوارم دولت برای پیش بردن این هدف مهم و سرنوشت ساز اراده لازم و کافی را در مدت پیش رو به خرج دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد در همین لایحه فشار کسری بودجه به عنوان ام المصائب اقتصادی و خلق نقدینگی و تورم را کاهش دهیم. این هدف با نقش دادن بیشتر به مردم، برداشتن موانع تولید و کسب و کار و اصلاح ساختار بودجه ریزی ممکن خواهد شد و ابدا دور از ذهن نیست.

قالیباف در ادامه با اشاره به اهداف مد نظر مجلس در بررسی لایحه بودجه سال آتی، افزود: بودجه در مجلس با هدف رفع اشکالات ساختاری در خصوص ساختار بودجه و مباحث مالیاتی بررسی خواهد شد. نظارت دقیق بر نظم مالی به ویژه در بخش مصارف بودجه و توجه به واقعی بودن و پایداری منابع بودجه از دیگر موارد اصلی مد نظر مجلس خواهد بود تا برخی ریخت و پاش‌ها و بی نظمی‌های بودجه سر و سامان بگیرد و نگرانی مردم در این خصوص کاهش یابد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردمی کردن اقتصاد و کوچک کردن دولت به نفع مردم و افزایش نقش مردم در اداره اقتصاد کشور از دیگر اولویت‌های مجلس است. با افزایش نقش مردم در اقتصاد کشور، قوی شدن تک تک مردم موثر خواهد شد و این به قوی شدن کشور منجر می‌شود. ما ایران قوی نخواهیم داشت، مگر آنکه هدف ما قوی کردن مردم باشد. پیش از این مجلس بررسی بودجه شرکت‌های دولتی را که تقدیم شده است، آغاز کرده و این نیز بخش مهمی از بررسی لایحه بودجه خواهد بود.

رییس مجلس گفت: یکی از موارد مورد توجه ما در لایحه بودجه توجه به اقشار ضعیف خواهد بود. تلاش می‌کنیم تا برخی از خساراتی که به واسطه کرونا و شرایط خاص اقتصادی به وجود آمده را جبران کنیم. مجلس، بسته حمایت معیشتی را در بودجه سال آینده دنبال خواهد کرد و تعلل در حمایت از قشرهای ضعیف را گناهی نابخشودنی در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی می‌دانیم.

‎رییس مجلس گفت: در وضعیت معیشتی مردم به خصوص قشرهای ضعیف بسیار تحت فشار هستند، بودجه باید آرایش حمایت از محروم‌ترین طبقات را به خود بگیرد. بودجه‌ای که بند بند آن با حمایت از محرومان نوشته نشده باشد، تبعیض نامه‌ای علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی است. تبعیض، اژد‌های هفت سری است که در بسیاری از بخش‌ها رسوخ پیدا کرده و ما باید در همه تصمیم‌گیری‌های خود آن را هدف قرار دهیم، مجلس مصمم به کاهش تبعیض‌های اقتصادی است. به همین جهت یکپارچه سازی و هماهنگی سیاست‌های حمایتی از موضوعات مهم مد نظر مجلس است.

قالیباف گفت: ضمنا لازم است موضوع هدفمندکردن یارانه‌ها به گونه‌ای که نظم بیشتری در اقتصاد حاکم کند و بهره‌وری ارتقا یابد، مد نظر قرار گیرد. انتظار ما این است که سرفصل‌هایی که به عنوان اصلاح ساختار بودجه، در جلسات منظم چهار ماه اخیر با دولت و مجلس بر آن توافق شده بود، در این لایحه مد نظر قرار گرفته باشد. امیدواریم در لایحه موجود با همراهی دولت و سازمان برنامه و بودجه موارد دیگری از اصلاح ساختاری را عملیاتی کنیم. تحقق اصلاح ساختار بودجه به نفع مردم عدالت گستری، رفع تبعیض و کاهش فشار‌های معیشتی روی دوش مردم ضروری است. امیدواریم دولت با توجه به جلسات پیشین این موارد را در لایحه پیشنهادی مد نظر قرار داده باشد، تا منافع مردم تأمین شود. مجلس بر اصلاح ساختار بودجه مصر است و اجرای واقعی آن را ضروری می‌داند. ان شاءالله سال ۱۴۰۰ گام اول ما در این مسیر خواهد بود.

مجلس چطور بودجه ۱۴۰۰ را بررسی می‌کند؟

لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در جلسه علنی امروز پارلمان به مجلس تقدیم شد و عملا کار رسیدگی به لایحه بودجه سال آینده از امروز در مجلس آغاز می‌شود.

بر این اساس نمایندگان ده روز فرصت دارند ضمن مطالعه پیشنهادهای خود را به کمیسیون‌های تخصصی ارائه کنند و کمیسیون‌های تخصصی، دو هفته مهلت دارند تا پیشنهادها را بررسی کنند.

در همین مدت کمیسیون‌ها نمایندگان خود برای عضویت در کمیسیون تلفیق را انتخاب می‌کنند که سهم هر کمیسیون تخصصی در تلفیق سه نماینده است و در کمیسیون بودجه استثنائا نیمی از اعضای این کمیسیون در کمیسیون تلفیق عضویت خواهند داشت.

در آخرین اصلاحی که در آیین‌نامه مجلس ایجاد شده، کمیسیون‌های خاص مثل کمیسیون اصل ۹۰ نمی‌توانند در کمیسیون تلفیق بودجه نماینده داشته باشند.

بعد از فرصت دو هفته‌ای کمیسیون‌های تخصصی و انتخاب اعضای کمیسیون تلفیق، لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ به مدت دو هفته رسیدگی و تصویب خواهد شد که البته آیین‌نامه این اجازه را به کمیسیون تلفیق داده که در صورت محدودیت زمان این فرصت دوهفته‌ای به مدت دو هفته دیگر تمدید شود و کمیسیون یک‌ماه فرصت داشته باشد تا لایحه بودجه را مورد رسیدگی قرار دهد.

پس از رسیدگی، بررسی و تصویب لایحه بودجه سال آینده در تلفیق گزارش آن به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود با توجه به زمانبندی انجام شده، بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در صحن علنی مجلس در نیمه اول بهمن‌ماه آغاز شود.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۹۱
پروتکل های تبلیغاتی؟؟

البته ایشون حقوقدان هستند و نیازی به قانون گذاران ندارند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
آقای قالیباف شما هم از هر فرستی برای مبارزه استفاده می کنید اگر ان اشتباهی می کند شما هم با اشتباهی دیگر جبران می کنید بیچاره مردم
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
خب نرفت که نرفت . مگه رهبر انقلاب نگفتند مصوبات ستاد کرونا رو رعایت کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
این مجلس نه انتخاب مردم است و نه مورد تایید روحانی و کرونا بهانه است
سبوس برنج شمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
لعنت بر این کرونا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
جناب قالیباف، شما لطفا مستند بفرمائید که این اتهامی که شهرداری و شورای شهر تهران
دیروز به شما زدند اسنادش
کجاست ؟؟؟؟؟
آخوند خراسانی
| Germany |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
حقیقت اینه که روحانی هم مانند بقیه مردم مجلس فاقد رای ملت را قبول ندارد
تیترامروز یکی ازجراید:
روحانی : اقتصاد ایران دشمن راعصبانی کرده !!!!!
جناب روحانی ممکن است دقیقا بفرمایید کدام قسمت از اقتصاد ایران دشمن راعصبانی کرده ؟
بر اساس کدام پارامتر اقتصادی واجتماعی این ادعا رامطرح میفرمایید؟
نرخ تورم ؟؟!!!
نرخ بیکاری ؟؟!!!!
نرخ رشد اقتصادی ؟؟؟!!!
وضعیت تولید وبنگاههای تولیدی؟؟؟!!!!
خط فقر ۱۰ میلیون تومانی؟؟؟!!!
امار طلاق و خودکشی ؟؟؟!!!
امار بزهکاری وسرقت ؟؟؟!!!
لطفا واضح و شفاف سخن بگویید تا ما مردم عامی هم متوجه فرمایشات شما بشویم
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
اینکه مردم ایران هنوز زنده اند و نفس میکشن دنیا را متعجب کرده نه عصبانی
روحانی به خاطر «کرونا» به مجلس نرفت


آخه... النگوهات نشکنه
روحانی بخاطر کرونا بلزهم به مجلس نرفت !!!!
لابد خونش رنگین تراز بقیه مردم هست که بخاطر یک لقمه نان مجبورند ازصبح تاشب توی جاهای عمومی مثل اتوبوس ومترو ومحل کار حاضربشن
من جای نمایندگان بودم اایحه بودجه را بخاطر عدم حضور روحانی برمیگرداندم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
اخه جان مسئولین جانه ولی جان مردم بادمجان
فقط ادعادارند
شجاع ترین رئیس جمهور بین همه قرون و اعصار رو داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
شجاع در گل به خودی!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
وپرمدعاترین
الان تنها کاری که روحانی در این نزدیک به یک سال کرونایی کرده اینه که هر روز وزرا رو دور خودش جمع کرده یک منبر نیم ساعته براشون میره و یک سری بدیهیات رو که خود وزیرهاش براش توضیح دادن رو دوباره برای وزیر هاش تکرار میکنه





من میگم دیگه نمیخواد روحانی پا شه بره تا اتاق جلسات دولت تیم حفاظت رو هم خسته کنه از همون توی خونه اش از روی تختش به صورت آنلاین جلسه رو کنترل کنه و مآنلاین اش رو رو برگذار کنه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
همون تا اتاق جلسه اش رو هم بعضی ها نمیرن میگن جلسه بیاد اینجا
ناشناس
| Canada |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
خوشم میاد این همه هم براش دست میگیرن و سوژه میکنن که هیچ جا نمیره باز هم به روی مبارک نمیاره کار خودش رو میکنه
اااای جاننننن

ترخدا مواظبش باشید!

چه اصراریه برای قرارهای پر خطر!
عجب شیخ حسن مردمی ترین رئیس جمهور ........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
داوودخان قانون گفته دولت نه گفته رئیس جمهور باید بودجه را تقدیم مجلس کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
حتما این رو هم میدونی که رئیس جمهور ، رئیس دولته
ماشالااااااااااااااا رئیس جمهور نیست که شیردله, شیییییییییییییییییییر دل
درود
مردم مستضعف سعی کنید از گرسنگی نمیرید...سال اینده بسته معیشتی پیگیری می شود.
چه مجلس پر کاری...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
داریوش جان امروز قالیباف ریش وموهای سرشون رنگ کرده خوشگل شده
جالبه این شده ریس جمهور ما و همیشه هم مدعی است.
نرو خطر داره حسن
من با افتخار سرم رو بالا می گیرم میگم روحانی رئیس جمهور کشور منه.ایشون لایق ترین , با تدبیر ترین , دانشمند ترین و شجاع ترین رئیس جمهور کره زمین است

هی کی هم فکر میکنه من قرص هام رو نخوردم اشتباه میکنه
پاسخ ها
007
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
مردم از خنده .......خدا بگم چکارت کنه......مرسی کلی خندیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
پس حتما آیندگان به خوبی از خجالت شمادر می ایند
اربان
این جنگ زرگری شما دولت و مجلس به ضرر ۱۰۰ درصد ملت می باشد مردم همه مسوولان را بخوبی خودشان می شناسند بخودتان زحمت قبولاندن ندهید
روحانی: به دستور! ستادملی مبارزه باکرونا برای ارایه لایحه بودجه به مجلس نرفتم !!!
جناب روحانی !
مگرخون شما از خون من ودیگر ایرانی ها که هرروز مجبوریم در محل کارمان حاضربشویم و سوار وسایل نقلیه عمومی مثل مترو اتوبوس وتاکسی بشویم رنگین تراست ؟؟!!!
ایا جان شماازجان ان کارگرشریفی که مجبوراست هرروز در محیط کارخانه یا ان پزشک وپرستاری که مجبورهستند درمحیط بشدت الوده بیمارستانها حاضر بشوند عزیزتر و ارزشمندتراست؟!!!
جناب روحانی حداقل در چندماه باقیمانده دولتتان سعی کنید چهره و وجهه مثبتی از خود بجای بگذارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
آقای نوبخت و امیری هم که می خواستن. بلایحه را ببرند
کاش کرونا ۴ سال پیش بود ما هم برای رای دادن نمی رفتیم بیرون.
امروز (چهارشنبه ۱۲ اذر) چند باربورس منفی شد به زور مثبتش کردند اما اخرساعت بازهم منفی شد واینبارننوانستند مثبتش کنند
ازاین به بعد اوضاع بورس همینه ودربهترین حالت فقط درجا خواهد زد
ما اگر دیگه نخوایم آقایون و دوستان (همه دوستان چپ و راست، بهمون خدمت کنند کجا باید اعلام کنیم؟
پاسخ ها
من منم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
:) امان از سانسور تابی جون، حداقل پرانتز رو میبستی
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
وقتی خودتو به زندان معرفی کردی اونجا دوستان هستند بهشون بگو
در لایحه بودجه متاسفانه طرح گشایش اقتصادی مرداد ماه اقای روحانی امده و رقم قابل توجهی را برای پیش فروش نفتی در نظر گرفته اند!!!!!
در جلسه سران قوا مگر مخالفت نشد با ان؟؟؟؟؟؟
مجددا می اورند؟؟؟؟؟؟
طرح مربوط به یک فرد کارگزارانی است که متاسفانه به دولت نظرش را تحمیل کرده و دولت را در این طرح اشتباه اورده.
طرح پیش فروش نفتی بدتر از بورس خواهد شد و مردم متضرر تر!!!
ارز ۴۲۰۰ را حذف کنند که جز بدبختی برای مردم چیری نداشت و قیمت اقلام مصرفی مردم از ارز بازار ازاد هم جلو زده و ادعای ارز ۴۲۰۰ میکردند و هر سری کارشناسان اقتصادی و یا افرادی که یک مقدار اقتصاد را میفهمیدند هشدار به بیراهه رفتن ارز ۴۲۰۰ میدادند اقایون انواع توهینهایی که افراد منتقد ارز ۴۲۰۰ تومانی دلال هستند را به ان افراد میزدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
با ، این ، مالیات ها ، کرک ، و ، پشم ، مردم ، را ، خواهیم ، ریخت ، مردم ، بدانند ، همه ، جا ، زیر ، ذره بین ، هستند ، تا ، پول ، بگیریم ، و کرک ، پشمشان ، را ، بریزیم
جناب آقای روحانی و قالیباف بزرگوار به جای گدا پروری حق و حقوق بحق کارگران و کارمندان و با ز نشستگان را درست و طبق قانون اساسی در لایحه ی بودجه لحاظ فرمایید مگر تورم 25درصد می باشد که افزایش حقوق هارا دولت 25درصد لحاظ کرده و حتماً نیز مجلس آن را تایید خواهد کردلطفاًما را عوام فرض نفرمایید.
البته کرونا بهانه است. از ترسه.
روحانی رییس جمهور کاخ سعد آباد شده

سرماخوردگی نگیری سلطان کلیدها
ستاد کرونا! خون دانش آموزان و خانواده هایشان از خون رئیس جمهور محترم سرخ تر نیست. شاید آنها شاید رئیس جمهوری باشند در آینده ای نه چندان دور،و رئیس جمهور نیز انسانی است مانند آنها در حالی اکنون.
ستاد کرونا! خون دانش آموزان و خانواده هایشان از خون رئیس جمهور محترم سرخ تر نیست. شاید آنها شاید رئیس جمهوری باشند در آینده ای نه چندان دور،و رئیس جمهور نیز انسانی است مانند آنها در حالی اکنون.
همه کرونا میگیرن بعدخودشونو قرنطینه میکنن آقای روحانی خودشو قرنطینه میکنه تا کرونا نگیره
تمام وقت این مجلس به بطالت می گذرد
رئیس جمهور نیامده مجلس برای تقدیم لایحه رئیس مجلس هم نشست دفترش و حاضر نشد لایحه تحویل بگیره
آقای روحانی ریاست محترم جمهور



بنده بعنوان یک هموطن و یک شهروندی که به شما رای دادم وظیفه ام ایجایب میکنه که تا خرداد حداقل ماهی یکبار به شما یاد آوری نمایم که چیزی به صباح نمونده لطفا موقیعت رو براحتی به نفع حزب رقبای دیگه از دست ندهید و برآن عهدی که با هموطنانانتون که بسته اید هیچ وقت و به هیچ قیمتی از دست ندهید.

.....
مجلس اگر بتونه یه بودجه درست حسابی در نهایت تصویب کنه می تونیم خیلی امیدوار باشیم
که واردات بی رویه کم شه و استقلال از اقتصاد نفتی کم کم محقق بشه
چون این دولت که بودجه های پیشنهادیش همیشه افتضاح بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
دو زار بده آش. اونهم این مجلس؟!؟؟
اﺑﻦ ﻫﻤﺎﻥ ﻛﺴﻲ اﺳﺖ ﻛه ﻤﺤﺮﻡ ﺭﻭ ﺩﺭﺗﻤﺎﻡ ﺷﻬﺮﻫﺎ و ﺣﺘﻲ ﺷﻬﺮﻫﺎﻱ ﻗﺮﻣﺰ ﻋﺎﺩﻱ اﻋﻼﻡ ﻛﺮﺩ و اﺯ ﻫﻤﻪ ﺧﻮاﺳﺖ ﺩﺭ ﻣﺮاﺳﻢ ﻣﺤﺮﻡ ﺷﺮﻛﺖ ﻛﻨﻨﺪ. ﭼﻘﺪﺭ ﺑﺮاﻱ ﺟﺎﻥ ﺧﻮﺩﺵ اﺭﺯﺵ ﻗﺎﻳﻞ ﻫﺴﺖ و ﺟﺎﻥ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺮاﺵ ﺑﻲ اﻫﻤﻴﺖ ﻫﺴﺘﺶ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
چقدر تو مغرض وازروحانی کینه بدل داری نادان جان واقعا نشنیدی اقای قمی رئیس سازمان تبلیغات ومراجع تاکید بر برگزاری باشکوه محرم کردند؟ واقعا نشنیدی؟ وقتی وزیر بهداشت مخالفت کرد به وی هجوم بردند ووزیر هم مجبور به عقب نشینی شد مغرض نباش
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
ﻣﻦ از ﺗﻔﺎﻭﺕ ﻫﺎ ﮔﻔﺘﻢ ﺁﻗﺎﻱ ﻋﺰﻳﺰ. شﻣﺎ اﺯ ﻟﺤﻦ ﺳﺨﻦ
ﮔﻔﺘﻦ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻫﺴﺖ ﭼﻘﺪﺭ ﺩاﻧﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﻫﺎ ﺭﻭ . اﺯ ﺩﻳﺪ و ﻣﻨﻆﺮ ﺁﻗﺎﻱ ﺭﻭﺣﺎﻧﻲ ﻧﻤﻴﺒﻴﻨﻲ.
ﻣﺮاﺳﻢ ﺑﺎ ﺷﻜﻮﻩ ﺑﺮﮔﺰاﺭ ﺷﺪ و ﺑﻌﺪﻱ از,اﻥ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﻬﺮﻫﺎ ﻭﺿﻌﻴﺖ ﻗﺮﻣﺰ اﻋﻼﻡ ﺷﺪ.
کاخ نشین سعدآبادی
مردم دارند حقوق این رییس جمهور و وزرا رو از جیبشون میدهند

بعد این آقا رفته نشسته تو خونه
وقتی مجلس ته امور باشه رییس جهمور نیازی به اومدن نمی بینه و کرونا هم بهانست
# رای_ بی _ رای
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
اگر از گرسنگی بمیرم هم دیگه به هیچ کدام از اینها رای
نمیدم مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت امیدوارم همه مردم هم این را فهمیده باشند اگر باهم باشیم پیروز میشیم
نمایندگان عزیز لطفا ناراحت نشید وقتی شما رو جدی نمیگیرن همین میشه دیگه شما وقتی شل اومدید اونم حساب کار دستش اومده
با این همه تلاش و کوشش جناب رییس جمهور ، پشت گوشتون رو دیدید، حـــــــــــــمایت مردم و شـــــرکت در انتــــخابات را هم خواهید دید
پس از چند ماه که از عمر مجلس یازدهم میگذرد ، تازه سال دیگر جناب آقای قالیباف میخواهند برای وضعیت

کارگران و کارمندان و اقشار بدبخت جامعه یک لایحه ی یک فوریتی تصویب نمایند .........

البته برای منافع بعضی جریانات با قید دوفوریت تصویب میشود ............
تصمیمات آقایان برای جیب خودشونه
حسن آقا از اسفند ماه تاکنون با فاصله هشت متری از سمت راست و چپ، روی صندلی نشسته و از شمه تا جمه کار می کنه و برای ملت دلسوزی می کنه
گاهی هم ماسک را وارونه می زنه
خیلی زحمت می کشه
خدا رو شکر که اگرمشکلات ومصیبت های مردم برطرف نشد
اما دل نمایندگان خوشحال از براورد شدن ضربزدن به دولت جبران شد
وباز خدا شکر که دولت هم این وسط زیادبه خودش سخت نگرفت
مهم دعوای دولت و مجلس است که الحمدالله کماکان پابرجاست
این وسط هم هر دوبهانه شان این است که قصد خدمت به مردم را دارند
نه دعوا بر سر قدرت و جناح
شورای نگهبان طرح مجلس برای خر.وج از پروتکل الحاقی رو با دو اصلاحیه تصویب کرد
مهلت یک ماهه مچلس به خارجیا رو به دو ماه افزایش داد
به جای عبارت دو ماه پس از تصویب دو ماه پس از لازم الاجرا شدن رو آورد

که یعنی این طرح رفت در بایگانی!
حالا امروز برید دلارا و سکه هایی که خریدید رو بفروشید
نظر دولت هم مخالف
شورای عالی امنیت ملی هم مخالف
هنوز مجمع تشخیص مصلحت هم نظر نداده که احتمالا اونم نظر مخالف
برای آرزو هم شده، حتی یک کامنت در حمایت از رییس جمهور نمی بینیم خ

رییس جمهور شدنت چی بود؟؟؟
تو این هشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت ســــــــــــــال

یک روز درست و حسابی، خدمت مردم رو نکردی! حسن!
رای بی رای
مگه جون ایشون از جون بقیه عزیزتر هست. باید میرفت مجلس
بالاخره این مجلس هم به یه دردی خورد بالا بردن نرخ ارز
اگر همین امروز آقای روحانی بیایند و دولت راتحویل همین نمایندگان منتقد بدهند آیا تحریمهای خارجی برداشته میشوند ، دلالان و واسطه گران یا همان حرامی های داخلی ریشه کن میشوند ؟
آره منم باور کردم که عدم حضور روحانی در مجلس اصلا بخاطر روکم کنی قالیباف نیست

فقط بخاطر رعایت پروتکل های کرونا هست.
روحانی فقط جان کری رو دوست داره ؟؟! کرونا جان رودوست ندارد
رئیس جمهور باید همیشه در خط مقدم باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
ایشون در خط مقدم خونه اش هستش
در این جنگ قدرت جناحی و سیاسی مجلس و دولت متاسفانه مردم متضرر شدند و زندگیشان نابود شد مثل تصویب لایحه الحاقی که قیمت دلار و سکه و طلا و خیلی چیزهای مورد نیاز مردم را افزایش و بازار سرمایه و بورس را کاهش داد. یعنی کلا به ضرر مردم تمام شد این قدرت نمائی مجلس و رئیسش که هنوز هم راه مناظرات انتخاباتی را می رود!!!!
در این جنگ قدرت جناحی و سیاسی مجلس و دولت متاسفانه مردم متضرر شدند و زندگیشان نابود شد مثل تصویب لایحه الحاقی که قیمت دلار و سکه و طلا و خیلی چیزهای مورد نیاز مردم را افزایش و بازار سرمایه و بورس را کاهش داد. یعنی کلا به ضرر مردم تمام شد این قدرت نمائی مجلس و رئیسش که هنوز هم راه مناظرات انتخاباتی را می رود!!!!
جناب قاليباف :
با يارانه معيشتي مشكلي حل نمي شود بايد از فكر اقتصادي افراد دانا جهت حل معظل اقتصادي استفاده كرد.
تنها را نجات کشور و عقل گرایی این است که مسئول و پاسخگوی معیشت مردم و تعیین کنده سیاست خارجی کشور یک مجموعه یا فرد واحد باشد با این شیوه که عد ه ای خود را مسئول اصول و اهداف کلان انقلاب میدانند و عده ای دیگر باید در همان شعب ابوطالب برای زندگی مردم امکانات مناسبی فراهم کنند کار به جایی نمیرسد و هر روز شکاف مدیریتی در سطوح استراتژیک و عالی کشور بیشتر میشود.
با وجود این نمایندگان حق با روحانیه که نره مجلس . مجلسی که فقط برای شعار دادن تشکیل شده
علی برکت اللاه ، حضرت علی (ع) در میان مردم رندگی می گرد ولی الان متاسفانه آنهایی که اکثرا دم از دین می زنند در مکانهای امن و دور از گزند زندگی می کنند
شما واقا پیرو علی و میراث دار محمدی ... آنها که بی پرواز تن خود را در برابر شمشیرهای برهنه قرار می دادند که حافظ دنیا و آخرت مردم بشوند... برید در افکار خود تجدیدنظر کنید. لطفا
نمايندگان مجلس كنوني نمي توانند از طرف ملت ايران حرف بزنند چون بطور متوسط با 15%آراي واجدين شرايط وارد مجلس شده اند پس نماينده ملت ايران نيستندو تصميمات آنها مورد تائيد اكثريت قاطع ملت ايران نيست. وسلام
اگر مسله کرونا بوده یعنی اقای حسینعلی امیری مبرا است که بنده خدا را فرستادهاند مجلس برای تقدیم بودجه سال ۱۴۰۰
به خاطر کرونا نبوده به خاطر کنایه های نیش دار تندروها نرفته
چه اصراری دارید رئیس جمهور محبوب قلبها به مجلس روند ایشان در کاخشان همه مسائل را مدیریت می کنند . 9
شاید پرزیدنت کرونا داره.واسه همین میترسه موبایلش رهگیری بشه که از قرنطینه خارج شده.
روحانی باید به مجلس می رفت و از تصویب لایحه رفع تحریمها که متاسفانه توسط شورای نگهبان هم تایید شدد جلوگیری می کرد خدا شاهده شما مجلسیها تا این مردم را بدبخت نکنید دست بردار نیستید قطعا دلار مجدد کانال سی هزار تومان را فتح خواهد کرد
از مجلس شعارزده و احساساتی که خودش خودش رو انتخاب کرده چه توقعهایی دارین !!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی