بازدید 11309
۲
فکری هم اسیر طلسک هفته چهارم آبی ها شد

تابلوی ایست پیکان به استقلال در جدال پر مصدوم

استقلال مثل چند فصل اخیر که در هفته چهارم به پیروزی دست نیافته بود ، این فصل هم نتوانست این طلسم را بشکند و بدون حضور محمود فکری به دلیل محرومیت ، مقابل پیکان متوقف شد
کد خبر: ۱۰۱۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱ 01 December 2020

استقلال در روزی که محمود فکری را به دلیل محرومیت ناشی از فحاشی روی نیمکت نداشت، مقابل پیکان متوقف شد تا بار دیگر در بیرون خانه موفق به کسب برد نشود.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم استقلال از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (سه‌شنبه) در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس میهمان پیکان بود که با تساوی بدون گل متوقف شد. شاگردان محمود فکری با این تساوی ۷ امتیازی شدند و در رده سوم باقی ماندند و شاگردان مهدی تارتار نیز پنج امتیازی شدند.

ترکیب پیکان: محمد دریس، میلاد شیخی سلیمانی، نادر محمدی، محمد خدابنده‌لو، (۴۶ - اسماعیل بابایی) ابراهیم صالحی (۹۰ - آرش قادری)، حسین پورامینی، امیر روستایی (۶۸ - محمد ابراهیمی)، حجت حق‌وردی، سیدمحمد ستاری، مجید عبدی و رضا جبیره (۷۲- فرزاد حاتمی).

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، وریا غفوری، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، محمد نادری، هرویه میلیچ، (۸۸ - محمد دانشگر) مسعود ریگی (۸۷ - فرشید باقری)، سیداحمد موسوی (۷۶ - سبحان خاقانی)، آرش رضاوند (۲۱ - داریوش شجاعیان)، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

تابلوی ایست پیکان به استقلال در جدال پر مصدوم

استقلال در چند فصل اخیر در هفته چهارم به پیروزی دست نیافته بود و این فصل هم نتوانست این طلسم را بشکند. محمود فکری به دلیل محرومیت روی نیمکت آبی‌پوشان حضور نداشت.

مصدومیت شیخ دیاباته و غیبت او دست فکری را در خط حمله بست و مهدی قائدی نیز با یارگیری شدید مدافعان پیکان نتوانست کاری از پیش ببرد. مصدومیت آرش رضاوند و مسعود ریگی در این بازی پر برخورد و خروج آنها از زمین که با درد همراه بود، نگرانی استقلال برای بازی های آتی را بیشتر کرده است. به نظر می رسد مشکل ریگی به دلیل آسیب جدی کتف، باعث شود که هافبک تدافعی آبی ها در بازی بعدی در اختیار کادرفنی نباشد.

آبی ها در این بازی اسیر پرس شدید بازیکنان پیکان قرار داشت و حتی موقعیت های خطرناکی نیز روی ارسال ها و شوت های راه دور به میزبان داد که به گل تبدیل نشد. محمد نادری در این بازی نتوانست انتظارات را برآورده کند و بازی میلیچ در جناح چپ مکمل مناسبی نداشت. همچنین ارسلان مطهری رو دو ضربه سر خطرناک می توانست زننده گل برتری باشد که هر دو موقعیت حساس و ایده آل در دستان دریس گلر پیکان آرام گرفت.

داور: سیدمهدی سیدعلی

لحظات حساس

دقیقه ۴: پاس عمقی خوبی به مهاجم پیکان رسید، اما محمدحسین مرادمند لحظه آخر توپ را دور کرد.

دقیقه ۱۸: آرش رضاوند به دلیل خطا روی بازیکن حریف با کارت زرد جریمه شد. این بازیکن چند دقیقه قبل از این صحنه با برخورد به بازیکن پیکان مصدوم شده بود و جای خود را پس از این صحنه به داریوش شجاعیان داد.

دقیقه ۲۲: ارسلان مطهری در محوطه جریمه پیکان صاحب توپ بود که ضربه او را مدافعان حریف دور کردند.

دقیقه ۲۵: ضربه ایستگاهی وریا غفوری به شکل خطرناکی از روی دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹: پیکان می‌توانست به گل برسد، اما ضربه امیر روستایی این تیم راهی اوت شد.

دقیقه ۴۱: شوت حسین پورامینی پس از برخورد به مدافع استقلال به کرنر رفت.

دقیقه ۵۱: پاس خوب مهدی قایدی به میلیچ می‌رفت تا استقلال صاحب گل اول شود، اما ضربه بازیکن کروات آبی‌پوشان به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: ارسال وریا غفوری به محوطه جریمه پیکان را ارسلان مطهری با ضربه سر زد که دریس، دروازه‌بان پیکانی‌ها توپ را دفع کرد.

دقیقه ۶۴: پاس عمقی خوبی به قایدی رسید که ضربه او را دریس گرفت. قبل آن اما، کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود.

دقیقه ۸۴: مسعود ریگی، هافبک استقلال به شدت مصدوم و با آمبولانس از ورزشگاه به بیمارستان انتقال داده شد.

دقیقه 90: ارسلان مطهری در دهانه دروازه توپ بلند ارسالی از جناح چپ را با ضربه سر به زمین کوبید که توپ در آغوش دریس آرام گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نباید از بازی تیم هایی مثل پیکان و ماشین سازی و امثالهم که فقط هنرشان دفاع اتوبوسی است تعریف کرد، چون فوتبال رو به قهقرا می برن و زیبایی اون رو کم می کنند .
برای تیم هایی مثل استقلال، مربیانی بدرد می خورند که تاکتیک های مناسب شکافتن این گونه دفاع ها رو بلد باشند و دل به سانتر از راه دور و بازی مستقیم نبندند.وقتی ۸ دفاع در برابر ۲ یا ۳ فوروارد وجود دارد سانتر کور هیچ وقت نتیجه نمیدهد که امشب نمونه اش رو دیدیم.
با این نمایش های استقلال، آقای فکری نمره قبولی نگرفته چون نتونسته گره ها رو باز کنه.استقلال مربی تاکتیکی تری نیاز داره وگرنه امسال هم باید نظاره گر موفقیت رقبا باشندزیرا اکثر تیم ها در برابر استقلال و پرسپولیس دفاع سخت و ضد فوتبال رو بازی میکنن.
داور ۲ اشتباه مهم داشت .اول اینکه آفساید قایدی رو اشتباه کرد چون بعد از ضربه حرکت کرد و موقعیت خوب رو از استقلال گرفتند و آفساید نبود دوم اینکه توپ از خط نگذشته رو کرنر گرفتند به نفع پیکان.
با اون همه اتلاف وقت پیکان و مصدومیت ها باید ۶ دقیقه اضافه می گرفت که فقط ۳ دقیقه منظور کرد که به نفع پیکان شد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل