بازدید 20910
۳
اقدام تحسین برانگیز مدیرعامل جدید؛

معاون جنجالی پرسپولیس سرانجام برکنار شد

گفته می شد یلوه در سالهای قبل نماینده و فرستاده حسین هدایتی در پرسپولیس بوده است و حتی هدایای این عابربانک سابق که اکنون در بخاطر بدهی کلان بانکی در زندان است را به بازیکنان تحویل می‌داد
کد خبر: ۱۰۱۸۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴ 01 December 2020

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس که حواشی زیادی در باشگاه ایجاد کرده بود و گفته می‌شد مانند حافظ منافع کارگزار باشگاه در پرسپولیس عمل می‌کند، از سمتش کنار گذاشته شد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل باشگاه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات "رضا یلوه"، برای او در موقعیت‌های شغلی جدید آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

یلوه در دوره مدیریتی محمدحسن انصاری‌فرد، به عنوان معاون اقتصادی باشگاه انتخاب شده بود و در این مدت حرف و حدیث‌هایی درباره عملکرد بحث برانگیز او منتشر شده بود. 

برکناری یلوه یکی از نخستین اقدامات تحسین برانگیز مدیرعامل جدید پرسپولیس و اولین تحقق وعده او به برخورد با فساد در این باشگاه است.

گفته می شد یلوه در سالهای قبل نماینده و فرستاده حسین هدایتی در پرسپولیس بوده است و حتی هدایای این عابربانک سابق که اکنون در بخاطر بدهی کلان بانکی در زندان است را به بازیکنان تحویل می‌داد.

معاون جنجالی پرسپولیس سرانجام برکنار شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
با سلام هدایتی معروف به هدی معلوم میشه از بانکها اگر 1000 تومن میگرفته 100 تومن آنرا هدیه میداده و بقیه را به جیب میزده عجب بیزینس منی بوده این هدی ناقلا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
عجب احمقی هستی تو خوب باید اون هزارتا رو پس می داده
پیروانی هم برکنار بشه دیگه دست دلال ها کوتاه می شه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان