بازدید 9173
۳
وزیر کشور:

در بالاترین تخمین ۳ درصد مردم درگیر کرونا هستند

توصیه‌های جدیدی که که وجود دارد، در این جلسات بررسی می‌شود و نهایتا آن قسمت از پیشنهادات اجرایی هست، ابلاغ می‌شود و قرارگاه آن را پیگیری می‌کند و بخش‌هایی از پیشنهادات که باید درباره آن تصمیم‌گیری شود نیز به ستاد ملی ارجاع داده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ 30 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، وزیر کشور گفت: مجموعه افرادی که در بالاترین تخمین و بدترین و پرریسک‌ترین نگاه به این موضوع داریم شامل ۳ درصد مردم ما هستند و یعنی ۹۷ درصد مردم ما در این خصوص هیچ نگرانی ندارند و سالم هستند و فقط ۳ درصد به نوعی درگیر این موضوع(کرونا) شده‌اند.

 عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در حاشیه نشست کمیته اطلاع رسانی این ستاد گفت: جلسه امروز قرارگاه به‌صورت مشترک با کمیته اطلاع رسانی ستاد برگزار شد و ما با همه کمیته‌ها جلسات داریم و هماهنگی‌های بیشتر و پیگیری مصوبات در آن انجام می‌گیرد.

وی افزود: توصیه‌های جدیدی که که وجود دارد، در این جلسات بررسی می‌شود و نهایتا آن قسمت از پیشنهادات اجرایی هست، ابلاغ می‌شود و قرارگاه آن را پیگیری می‌کند و بخش‌هایی از پیشنهادات که باید درباره آن تصمیم‌گیری شود نیز به ستاد ملی ارجاع داده می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: مجموعه افرادی که در بالاترین تخمین و بدترین و پرریسک‌ترین نگاه به این موضوع داریم شامل ۳ درصد مردم ما هستند و یعنی ۹۷ درصد مردم ما در این خصوص هیچ نگرانی ندارند و سالم هستند و فقط ۳ درصد به نوعی درگیر این موضوع(کرونا) شده‌اند و باید همّ و غم ما این باشد که از این ۳ درصد مراقبت کنیم و خودشان نیز از خود مراقبت کنند تا آن ۹۷ درصد به‌راحتی به زندگی خود ادامه دهند.

رحمانی فضلی گفت: ما بخاطر این ۳ درصد مجبور می‌شویم تا ۹۷ درصد را در شرایط خاص قرار دهیم و تعطیلات و محدودیت می‌گذاریم که برای مردم نگرانی ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: از مردم و به ویژه مبتلایانِ به این بیماری می‌خواهم خودمراقبتی داشته و قرنطینه داشته باشند و درمان خود را پیگیری کنند. درخصوص آن ۹۷ درصد هم می‌گوییم که ساده‌ترین راه استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و عدم تجمعات غیرضرور است. اگر این‌ها رعایت شود با اقدامات خوبی که صورت گرفته و با تجریباتی که داریم، گام‌های بلندتری برخواهیم داشت. از رسانه‌ها و کسانی که در رسانه‌ها کار می‌کنند و دراین ایام در قالب کمیته اطلاع رسانی ستاد تلاش می‌کنند نیز تشکر می‌کنم. آگاه‌سازی، همراه‌سازی و اقناع‌سازی جز با کمک رسانه‌ها ممکن نیست و انصافا رسانه‌ها خوب همکاری کردند و امیدواریم گام‌های بعدی را بهتر بردارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
مگر جناب روحانی نفرموده بودند که ۲۵ میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شدند؟؟؟!!!
چرااینهمه گفتارها وامار متفاوت ومتناقض است در همه موضوعات
3% کمه؟ اگر تعطیل نمی شد وارد super spread می شدیم.
حداقل 70 درصد مردم به کرونا آلوده شده اند یعنی 80 درصد بیماران به دلیل گرانی یا تست نداده اند یا از ترس فامیل و ترس از اسم بیماری، آن را اعلام نکرده اند ضمن اینکه تعطیلات شما به دلیل ترس از اعتراض ملت به دگردیسی افزایش قیمتها از جمله افزایش سه باره مواد لبنی بود واقعا راست می گویین صف مرغ را جمع می کردین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار