بازدید 7108

ریزش ساختمان در خیابان جمهوری

کد خبر: ۱۰۱۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷ 30 November 2020

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از ریزش ساختمان در خیابان جمهوری و حضور به موقع کارکنان راهور در محل حادثه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: درساعت ۱۴:۰۵ ظهر روز گذشته در موقعیت خیابان جمهوری خیابان صفی علیشاه تقاطع خیابان آزادی خواه و مراغه‌ای به جنوب یک باب ساختمان متروکه دچار ریزش می‌ شود.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیمی از کارکنان منطقه ۱۲ پلیس راهور فاتب در موقعیت حاضر می‌ شوند و اقدامات خود را جهت تسهیل عبور و مرور و روان شدن ترافیک محدوده که بر اثر ایستادن و نگاه کردن خودرو‌های عبوری و مردم در محل حاصل شده بود انجام دادند.

رنجبر ادامه داد: عوامل آتش نشانی آتش نیز به موقع در محل حاضر بودند و مشغول بررسی موضوع و عملیات امداد و نجات شدند و اهالی ساختمان را از موقعیت خارج کردند.

وی از شهروندان خواست با دیدن حوادثی این چنینی به تماشا نایستند و اجازه دهند پلیس، عوامل امدادی و اورژانس به موقع در محل حاضر گردند و مشغول اقدامات خود شوند.

خوشبختانه در این حادثه کسی دچار آسیب و حادثه نشد و پلیس راهور فاتب تا آخرین لحظه و پس از آن نیز جهت اتمام اقدامات ایمنی و خاموش کردن آتش در محل حادثه حضور داشت و ترافیک را کنترل کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر