بازدید 13804
۵

حکم جالب تازه‌داماد خاطی در عجب‌شیر

دادستان عمومی و انقلاب عجب‌شیر در آذربایجان شرقی گفت: در پی برگزاری عروسی در یکی از روستاهای عجب‌شیر در ایام کرونا، داماد و پدر داماد به توزیع ماسک رایگان بین نیازمندان محکوم شدند.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ 29 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمد زمانی افزود: به علت رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا برای داماد و پدر داماد پرونده قضایی تشکیل شد که هر دو پس از اظهار پشیمانی از کار خود که سلامت اهالی روستا را به خطر انداخته بود، به توزیع بسته‌های بهداشتی در بین خانواده‌های نیازمند محکوم شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
تابناک، وجداناً این احکام پوپولیستی با این ژست های پوپولیستی مثلاً قاضی ، چه منفعتی برای جامعه بویژه اهالی روستا اگر کرونا گرفته باشن، می تونه داشته باشه؟ کلید مملکت دست که افتاده؟؟!
آفرین به این قاضی عاقل و دانا .
من بدون محکومیت هر روز این کار را انجام می دهم. چرا امور خیر را بدل مجازات قرار می دهند در جایی که اینکونه امور یک وظیفه اخلاقی و اجتماعیست؟
مگر می شود یک جرم با این گونه رفتارها استحاله کرد خوب فردا اینگونه رفتارها تبدیل به قانون می شود مگر دهیاری آن روستا خبر ندارد خوب پیشگیری قبل از وقوع انجام دهد قبل از برگزازی به نیروی انتظامی خبر دهد تا اخطارهای لازم داده شود این رفتارهای پوپولیستی غیر از اینکه یک ضدارزش را ارزش جلوه می دهد خروجی دیگری ندارد
حکم بسیار عاقلانه و منطقی و فرهنگ ساز بود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر