بازدید 15544
۶

رئال بی دروپیکر زیدان بازهم باخت؛ این بار درخانه

کد خبر: ۱۰۱۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۷ 29 November 2020

رئال مادرید برای سومین بازی متوالی و این بار در خانه موفق به کسب پیروزی نشد و شکست را بار دیگر تجربه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، رئال مادرید از 9 امتیاز ممکن در سه بازی اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده و روز های بسیار سختی را در لالیگا سپری می کند و علاوه بر مصدومیت مجدد هازارد، حالا اختلاف با صدر جدول هم به 6 امتیاز رسیده و ممکن است از این هم بیشتر شود!

دقیقه '21 توپ ربایی و سپس ضربه خوب هازارد توسط پاچکو دفع شد و در برگشت هازارد داخل محوطه جریمه نقش بر زمین شد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه '24 لوکاس پرز روی یک ضدحمله در موقعیت تک به تک قرار گرفت و قصد داشت با ضربه چیپ دروازه را باز کند که کورتوا به شکلی فوق العاده دست او را خواند و توپ را راهی کرنر کرد.

رئال بی دروپیکر زیدان بازهم باخت؛ اینبار درخانه

دقیقه '28 ادن هازارد به علت مصدومیت جای خود را به رودریگو گوئس داد تا یک ناکامی دیگر برای ستاره بلژیکی رقم بخورد. دقیقه '38 تونی کروس روی اشتباه بازیکن آلاوز در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه اول او را پاچکو با پا و ضربه برگشتی را با واکنشی عالی راهی کرنر کرد تا بهترین موقعیت رئال مادرید اینگونه از دست برود.

در حالیکه رئال مادرید سراسیمه برای رسیدن به گل تساوی تلاش می کرد اما راه به جایی نبرد تا نیمه اول را بازنده به رختکن بروند.


دقیقه '49 رئال مادرید روی اشتباه تیبو کورتوا خیلی زود گل دوم را هم دریافت کرد؛ دروازه بان بلژیکی توپ را به خوسلو پاس داد تا این بازیکن به راحتی با یک بغل پا دروازه خالی پیش روی خود را باز کند.
رئال مادرید حملات خوبی ترتیب نمی داد و به شدت در ضدحملات آسیب پذیر بود که این بار در دقیقه '62 باز هم کورتوا با واکنشی خوب مانع از گلزنی لوکاس پرز در موقعیت تک به تک شد. بلافاصله بعد از این موقعیت وینیسیوس به جای آسنسیو وارد میدان شد. دقیقه '69 تونی کروس، مارسلو و لوکا مودریچ جای خود را به ایسکو، مندی و اودگارد دادند. دقیقه '73 ضربه زمینی و خطرناک رودریگو با اختلاف بسیار کم از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

دقیقه '87 رئال مادرید یکی از گل های خورده را جبران کرد؛ کرنر ارسالی در تیر دوم مقابل پای وینسیوس افتاد و ضربه این بازیکن توسط پاچکو ناقص دفع شد تا کاسمیرو از چند قدمی دروازه خالی را باز کند.


در دقیقه '5+90 ضربه خطرناک ایسکو از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت تا در نهایت بازی با دومین شکست رئال مادرید در سه بازی اخیر لالیگا به پایان رسید تا وضعیت برای تیم زیدان بحرانی شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
لطفا یه خورده تنظیم کردن خبر را یاد بگیرید رئال اصلا با کی بازی داشته ؟
عیب گزارشت می دونی چی بود؟ ابنهمه نوشتی ولی نفهمیدیم از کی باخت!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Sri Lanka |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
کامل نخوندی داداش از آلاوز باخته
انصاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
منم مثل شما کامل خوندم اسم تیمی نبود. اسم آلاوز بعد اضافه شده
رئال همون زمان هم که سه بار قهرمان اروپا شد خوش شانس بود. فروختن رونالدو و ناواس براشون داره گرون تموم میشه
با این همه نوشته
رئال مادرید با کی بازی داشته ؟
عجب
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر