بازدید 24840
۲

علت ترور شهید فخری زاده در پایان دولت ترامپ

سردار اسماعیل کوثری در گفتگویی به ترور شهید فخری زاده واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ 28 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، کوثری در پاسخ به این سوال که به نظر شما علت ترور شهید محسن فخری زاده در هفته های پایانی دولت ترامپ و چند روز پس از سفر پمپئو و نتانیاهو به منطقه چیست؟، گفت: بعد از جنگ جهانی دوم استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی به قدرت رسیدند و بعد از آن چنان حاکم بر دنیا شدند که هیچ کسی جلودار آنها نبوده است. اما حضرت امام با دست خالی انقلاب را به پیروزی رساند و نظام را تشکیل داد و جلوی زورگویان، زیاده خواهان و مستکبرین جهانی ایستاد؛ بر اساس آیات قرآن و عمل ائمه معصومین(ع) و پیامبر اعظم(ص). این امر برای آنها خیلی سخت بوده است. مخصوصا عزیزانی که امام و مقام معظم رهبری را یاری کرده اند و این راه را ادامه داده اند، برای آنها خیلی سخت تمام شده است.

وی افزود:‌ استکبار جهانی چشم دیدن پیشرفت و موفقیت های ما و چنین دانشمندانی را ندارند و نمی توانند تحمل کنند و لذا تفکر شیطانی آنها بر این اساس سیر می کند که این جنایت ها را انجام بدهند؛ چون منطق ندارند. آنها احساس می کنند که دارند سقوط می کنند و از بین می روند و یا جایگاه استکباری آنها دارد کم می شود یا از بین می رود و لذا دست به چنین جنایت هایی می زنند که بگویند ما هنوز قدرتمند هستیم. اما با این اعمال زشتشان، نه تنها مردم عزیز ایران، بلکه مردم دنیا دارند آگاه می شوند و ان شاء الله با این آگاهی سقوط آنها نزدیک تر خواهد شد.

سردار کوثری در پاسخ به این سوال که به نظر شما به جز آمریکا و رژیم صهیونیستی دست چه دولت ها و یا گروه های دیگری در این ترور وجود دارد؟، بعضی ها با پول است و بعضی ها با چراغ سبزهایی است که نشان می دهند و بالاخره کشورهای دیگر هم هستند که خیال می کنند باید با این روش کار را جلو ببرند. در صورتی که باید بگوییم دارند بزرگترین اشتباه را می کنند و قطعا باعث سقوط سریع تر آنها خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که برخی افراد معتقدند نفوذ اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در ایران وجود دارد، گفت: نمی توانیم بگوییم این نفوذ وجود ندارد. چون مقام معظم رهبری از چند سال پیش دائما این مسأله را تأکید کرده اند و علنی گفته اند و به مسئولین خیلی توصیه کرده اند که باید جلوی نفوذ را بگیریم؛ خیلی هم گرفته شده و افرادی که چنین عامل شده بودند توسط دستگاه های امنیتی دستگیر شده اند. بالاخره با پول یک سری افراد نادان را می خرند و این باعث می شود که عامل آنها بشوند. اما با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) ان شاء الله بقیه آنها هم دستگیر خواهند شد و نمی گذارند که این مسیر ادامه پیدا کند.

این نماینده اسبق مجلس در پاسخ به این سوال که به نظر شما جمهوری اسلامی چگونه به ترور شهید فخری زاده پاسخ خواهد داد؟، اظهار داشت: عکس العمل مردم اینچنین هست که باید ضرب شصتی به استکبار داده شود. مسئولین باید در این زمینه تصمیم بگیرند و اطلاع رسانی کنند. اما بحث مکان و زمانش می ماند برای مقطعی که بتوانند این کار را انجام بدهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
زحمت كشيديد، مدتي است كه دائم داريم سرمايه هاي خود را از دست مي دهيم و داغ بر روي داغ خود مي نشانيم! دستاورد آن هم فقط جسورتر شدن طرف مقابل است.
با سلام . املای ضرب شست صحیح است که اشتباها ضرب شصت نوشته اید . شست به معنای یکی از انگشتان دست و شصت به معنای عدد 60 می باشد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار