انتقام ترور شهید فخری‌زاده، وعده مجلسی‌ها به مردم

هفتم آذر سال ۱۳۹۹، روزی اندوهناک برای مردم ایران بود؛ غروب جمعه‌ای که در آن دکتر محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای و دفاعی با یک حمله تروریستی به شهادت رسید تا بار دیگر ماهیت شوم رژیم صهونیستی برای جهانیان آشکار شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ 28 November 2020

هفتم آذر سال ۱۳۹۹، روزی اندوهناک برای مردم ایران بود؛ غروب جمعه‌ای که در آن دکتر محسن فخری زاده، دانشمند هسته‌ای و دفاعی با یک حمله تروریستی به شهادت رسید تا بار دیگر ماهیت شوم رژیم صهونیستی برای جهانیان آشکار شود.

به گزارش «تابناک»؛ دکتر محسن فخری‎زاده، رییس «سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع» روز گذشته در منطقه آبسرد شهرستان دماوند، هدف یک حمله تروریستی قرار گرفت و دقایقی پس از انتقال پیکر مجروحش با بالگرد نیرو‌های امدادی به بیمارستان، به شهادت رسید؛ آن هم درست در سالگرد ترور مجید شهریاری دانشمند هسته‎ای ایران.

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از شهید فخری زاده به عنوان دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور نام بردند و تاکید کردند که عاملان ترور شهید را مجازات کنید و تلاش‌های علمی او را ادامه دهید. در پیام تسلیت مقام معظم رهبری آمده است: «دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور، جناب آقای محسن فخری‌زاده به دست مزدوران جنایتکار و شقاوت‌پیشه به شهادت رسید. این عنصر علمی کم‌نظیر، جان عزیز و گرانبها را به خاطر تلاش‌های علمی بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت و مقام والای شهادت، پاداش الهی اوست.

دو موضوع مهم را همه دست‌اندرکاران باید بجِدّ در دستور کار قرار دهند؛ نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن و دیگر پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت. اینجانب به خاندان مکرم او و به جامعه علمی کشور و به همکاران و شاگردان او در بخش‌های گوناگون، شهادت او را تبریک و فقدان او را تسلیت می‌گویم و علو درجات او را از خداوند مسألت می‌کنم.»

ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان با موج واکنش‌های داخلی و خارجی مواجه شد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این قاعده مستثی نبودند. محمد باقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در اولین واکنش در صفحه توییتر خود آیه ۲۲۷ سوره شعرا و ۲۲ سوره سجده درباره انتقام را نوشت و سپس در پیام تسلیتی تاکید کرد: «این گونه اقدامات ناجوانمردانه و خارج از چارچوب‌های انسانی و معیار‌های بین‌المللی هیچ حاصلی نخواهد داشت و صنایع ما در تمامی حوزه‌های نظامی، هسته‌ای، موشکی و ... با سرعتی بیشتر از گذشته پیش خواهد رفت. لازم است نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی نسبت به شناسایی، دستگیری و اشد مجازات عوامل این حادثه تروریستی اقدامات لازم را به انجام رسانند. امروز راه مماشات بسته است و انتقام گرفتن از آمران و عاملان این جنایات‌ بزرگ است که هزینۀ سنگین و غیرقابل بازگشت این ترور‌ها را برای آن‌ها مشخص خواهد کرد.»

حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل نیز ترور دانشمند ایرانی را نشانگر تلاش محور آمریکایی - صهیونیستی برای تداوم ضربه زدن به پیشرفت علم و فناوری در جمهوری اسلامی ایران دانست و یادآور شد که اعتماد به دشمن، خوش باوری است؛ موضوعی که امیر حسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس نیز به گونه‌ای دیگر بیان کرد و گفت: «اینگونه اقدامات مذبوحانه و وقیحانه تروریستی نه تنها اراده ملت بزرگ ایران را ضعیف‌تر نمی‌کند بلکه اراده و تصمیم مردم و مسئولان را برای ادامه راه خود محکم‌تر خواهد کرد و قدم‌ها استوارتر می‌شود.» او از وزارت خارجه خواست که پیگیری‌های حقوقی در سطح بین المللی را با سرعت و قاطعیت انجام داده و گزارش آن را به مجلس ارائه کند.

علی نیکزاد نایب رئیس دوم مجلس نیز ابزار امیدواری کرد راه پرافتخار شهید فخری‌زاده و دیگر شهدای علمی با صلابت ادامه یابد؛ مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کل کشور نیز اظهار کرد: «یکی از دوستان شهید محسن فخری زاده که خود در لیست ترور است، از نخبگی وی و تدارک سنگین تیم ترور گفت. علاوه بر تخصص دفاعی و هسته‌ای، در ساخت کیت تشخیص و پیشبرد واکسن ایرانی کرونا هم نقش مهمی داشت. مرگ دانشمندان ایرانی امثال آقا محسن عزیز در بستر حیف است. پیشرفت هسته‌ای پاسخی به این ترورهاست.»

همچنین احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه مجلس از کمیسیون امنیت ملی خواست که موضوع ترور دانشمند هسته‌ای را در دستور قرار داده و مصاحبه سوال برانگیز سخنگوی سازمان انرژی اتمی را بررسی و به نمایندگان ملت گزارش نماید.

منظور از مصاحبه سوال برانگیز صحبت‌های بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی است که ساعاتی بعد از ترور گفته بود: «کلیه دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور در سلامت کامل به سر می‌برند و برای هیچ کدام آن‌ها حادثه‌ای پیش نیامده است.»

تعدادی از نمایندگان نیز با انتقاد از رویکرد دولت در مقابل رییس جمهور منتخب آمریکا و صحبت‌هایی درباره مذاکره به ترور شهید فخری زاده واکنش نشان دادند. علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس در این باره گفت: «شیک پوش‌های پشت میز مذاکره همان تروریست قاتل دانشمندان هسته‌ای و سردار شهید ما هستند. آیا می‌دانید نام شهید فخری زاده توسط بازرسان جاسوس سازمان انرژی اتمی به موساد داده شد؟! چرا باید با قاتلان و خبرچینان آنان مماشات کرد؟»

علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار خطاب به رییس جمهوری گفت: «جناب روحانی! وقتی هنوز یک سال از ترور قهرمان ملی ما نگذشته، ذلیلانه پیغام آمادگی برای مذاکره مجدد می‌فرستید، نتیجه اش این می‌شود که دشمن ترور را موثر بداند و بر تکرار آن پافشاری کند. چراغ سبز این ترور هم از داخل داده شد؛ تا کی باید خط نفوذ جاخوش کرده در مناصب قربانی بگیرد؟»

جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز در واکنش مشابهی یادآور شد: «جناب روحانی در زمان ریاست شما بر قوه مجریه و با اصرار دشمن و تاکید شخص جنابعالی، دانشمند هسته‌ای کشورمان دکتر محسن فخری زاده با آمانو ملاقات داده شد. قطعا روزی باید در محکمه عدالت پاسخگو باشید که اینچنین راحت سرمایه‌های کشور را در دسترس جاسوسان و قاتلان موساد قرار دادید.» ابراهیم رضایی، دیگر عضو این کمیسیون گفت: «وقتی T۴ را زدند، ۱۱ پایگاهشان را زدیم. صهیونیست‌ها استراتژی ما را می‌دانند: هوشمندانه بموقع و سهمگین. ترور شهید فخری زاده اولین دستاورد رأی آوردن بایدن است. آخرین دانشمند هسته‌ای در دوره اوباما ترور شده بود.»

واکنش علیرضا زاکانی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس این بود: «شهید فخری زاده، فخر ایران اسلامی به آرزویش رسید. خوشا به حال ایشان و یارانش که به لقاءالله رسیدند و کسانی که در انتظار دیدار رب کریمند. ‏بدا به حال مزدوران صهیونیست و تروریست‌های دولتی که در آتش غضب الهی می‌سوزند و در انتظار انتقام سخت و عذاب خداوند عزیزند.»

قاطبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی خود در فضای مجازی و یا با ارسال پیام‌های جداگانه‌ای ضمن تسلیت برای این اتفاق ناگوار تاکید کردند که پاسخ قاطع و کوبنده‌ای به این اقدام تروریستی داده خواهد شد.

مجتبی ذوالنوری، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز از جلسه فوق العاده این کمیسیون برای بررسی ابعاد ترور شهید فخری زاده خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در این جلسه با تصمیم‌هایی بتوان هر چه سریع‌تر انتقام سخت محقق شده و سیلی محکم بر صورت رژیم صهیونیستی نواخته شود.

با توجه به اینکه مجلس فردا (۹ آذر) جلسه علنی خواهد داشت، باید منتظر اقدام انقلابی و قاطع نمایندگان دوره یازدهم در واکنش به ترور شهید فخری زاده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸۶
روحانی : درزمان مناسب ! پاسخ خواهیم داد
ملت هوشمندترازان است که دردام صهیونیست ها بیافتد !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
ملت به فکر نون و گوشتند
!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
الان که میگن دوره ترامپ هست و باید صبر کنیم..بعد که بایدن بیاد میگن چرا تنش ایجاد کنیم !! ولی هیچ نمیگن که چه کسی و چطور باید جلو ماشین ترور اسراییل که عقیده و بنیانش بر اینه که "باید برای جلوگیری از روش طرف مقابل از هر وسیله ای حتی ترور استفاده بشه " وایستاد؟؟
پاسخ دندانشکن
| Canada |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
بس است دگر. پاسخ ندیم بهتره دشمن بیشتر زجر میکشه. پاسخ بدیم مانند پاسخهای گذشته خودمون زجر میکشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ما از مجلسی ها خیری ندیدیم از دولت هم همین طور فقط سپاه پاسدارن شاید تواند کمی تسلی بدهد داغ دلمان را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
واقعا" که اینا هر غلطی خواست بکنن بعئ شما بگید به موقعش ما در دام نمافتیم .الان بهانه نیاید دست ترامپ داد بزاریم این دوماه تموم بشه بعد هم که اون یارو حوبیات میگین حالا اگه بخوایم کاری کنیم تنش ایجاد میشه می خواهیم مذاکره کنیم.واقعیت اینه که این پست فطرتها دارن عزیزای این کشور رو میکشن ووو...
مجلس سپاهی انتقام خودش رو بگیره و مردم بیش از این نمیتونن براشون هزینه کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
مجلس که فقط شعار میده و نهایتا" یک پرچم آتیش میزنه و تمام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
از قول مردم صحبت نكن
مردم من هستم كه حاضرم جانم را فداي كشورم بكنم نه توي ترسو
پرواز ممنوع
| Canada |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
این اسم که رو خودت گذاشتی کافی بود دیگه احتیاج به هیچی نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
ناشناس 20:40
یعنی من که حاضر نیستم مردم نیستم؟
کی شماها اینطوری کشور رو صاحب شدیدن؟
باید دانشمند ارشدون ترور کنیم تمام چهارتا موشک زدن تو سر داعش نمیگن انتقام
باتوجه به ادامه ترور دانشمندان هسته ایی باید به اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی خاتمه دهیم و فورا تمام بازرسان انرژی اتمی را اخراج شوند همین ها هویت این دانشمندان رافاش میکنند که منجربه ترورانها میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
چقدر با هوشی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
درزیر تمم خبرها همین یک جمله را نمیدانم ازکی یاد گرفتی کامنت میکنی پسرحون اگر ازپروتکل خارج بشی فرداش بلند بگو لااله الله تو بهشت زهرایی
ناشناس
| Canada |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
دوست عزیز ناشناس، حالا فاش شدن هویت یه طرف اما اینکه اونا به راحتی در داخل ایران برنامه ریزی ئ اجرا می کنن یه موضوع دیگه هست. بعد هم اونا دقیقا همین هدف رو دنبال می کنن که ایران در شرایط فعلی جواب بده و اونا هم همین رو پیراهن عثمان کنن. مگه چی میشه مثلا 6 ماه دیگه چواب این ترور و یا اتفاقا دیگه رو بگیریم؟ اتفاقا باید با دقت عمل کرد بعد هم انتقام بایستی دقیقا مثل خودشون باشه. یعنی شخص هدف بایستی مورد هدف باشه
مجلسی ها مطمئن هستند چنین کارهایی ازشون بر می یاد؟
اصلا به بایدن خوش بین و دلخوش نباشید دمکراتها از جمهوریخواهان به مراتب موذی تر و خطرناکتر هستند جمهوریخواهان رو باز می کنند ولی دمکراتها همیشه حکومتها را از زیر اب می بندند ! خودشان نمی فهمند که کی فرومیریزند ! اوباما نمونه واضح ان است . قراردادی را بست که به راحتی نقض شد ، چیزی عاید ما نشد . اسمش این بود که تحریمها رفع شود بدتر شد ! بایدن با ترامپ هیچ منافاتی در خصوص منافع امریکا در خاورمیانه ندارد . سوال مهم این است که ایا شده که دانشمندان اتمی کره شمالی هم ترور شوند ؟ خیر زیرا مسلما جاسوس در کشور انها به اندازه جاسوس در کشور ما نیست . چرا سازمان امنتیت ما باید بی در و پیکر باشد . درست است که نباید ایشان با امانو دیدار می کرد ولی سئوال این است که چطور ایشان در ابسرد دماوند ترور می شوند ؟ رد پای جاسوسی در داخل کشور هم در این گونه اعمال وجود دارد . مطمئن باشید اگر انها را شناسائی نکنیم ضربات جبران ناپذیی در انتظار ملت و حاکمیت ایران است .
باز شروع شد
باشه موفق باشید
توام به سانسورت ادامه بده ، هر چی سانسور بیشتر مقتدر تر ، درسته ؟
اون کارت ملی مارو هم بدید بعد ازدو سال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
تکنولوژی ساخت اون چیپی که تو کارت ملی هوشمند هستو نداریم
مجلس کار خودشو انجام بده لازم نیست انتقام بگیره
مسئولین ما توی همه زمینه ها وعده که زیاد دادند ولی عمل ندیدیم
زمانی که دکتر شهریاری به شهادت رساندند درواقع داشتند عکس العمل ما را امتحان میکردند
مثلا مجلس چه کاری قراره انجام بده که انتقام خون این شهید گرفته بشه؟
کار این قوه قانون گذاریه نه انتقام گیری
یک مجلس بشدت احساسی بوجود امده
لابد از فردام میرن دنبال استیضاح روحانی و ظریف که انتقام بگیرن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
اگر میخواستن روحانی و ظریف رو استیضاح کنند روحانی و ظریف نمیاوردند برا من و تو
چشمت به این نمایشات نباشه راهی جز برجام و فروش نفت خام ندارن
شما به وظایفتون عمل کنید.انتقام گیرنده کسی دیگر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
خدا
شما کارتون رو درست بکنید انتقام رو می گیرن بقیه به وقتش
کشور ما از نظر امنیتی دچار مشکل شده است. چطوری این احمق ها باید بتوانند نفوذ کنند و بچه های این کشور را به شهادت برسانند. تا دو هفته قبل ادعای ترور نفر دوم القاعده تکذیب می شد و حالا متاسفانه دانشمند هسته ای کشور به شهادت می رسد. وزیر اطاعات و رییس اطلاعات سپاه باید شدیدا توبیخ شوند
برای من یکی اصلا مهم نیست این مساله.......آن قدر دغدغه دارم که به این چیزها حتی فکر نمی کنم.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
هموطنت در کشورت برای پیشرفت کشورت شهید شده برات مهم
نیست !!!
قطعا زاده این خاک نیستی
سید مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
ناشناس ۲۰:۲۴
قطعا زاده این خاک هست ولی مشکلات معیشتی و زندگی باعث میشه دغدغه های آدم ها محدودتر بشه.
کسی که داره برای بقا و زندگی تلاش میکنه نیمتونه به پیشرفت فکر کنه
هرم نیازهای مازلو رو بررسی کن. وقتی در سطح 1 یعنی امنیت و سطح 2 یعنی نیاز به خوراک و پوشاک گیر افتادی دیگه به سطح 3 و 4 یعنی پیشرفت و احترام فکر نمیکنی. مشکل اکثر ما ایرانی ها همینه و متاسفانه آقایون اگر به فکر فردای مملکت بودن این وضع رو برای ما درست نمیکردن. فقط جلوی دماغشون رو میبینن و متوجه نیستند تا چه حد حماست مردم رو از دست دادن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
خطاب به سید مهدی
همه انسانها برای بقا و زندگی تلاش می کنند و سختی زندگی برای همه هست و احترام به هموطن و وطن دوستی از سر شکم سیری نیست
و اینکه وضعیت کشور حاصل دشمنی دشمنان این ملت و کشور و مدیریت ضعیف کسانی است که از قضا مثل شما فکر می کنند
چرا اسرائیل در ایران ترور انجام میدهد اما ما نمیتوانیم دانشمندان اسرائیل را ترور کنیم؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
چون همه توی ما نفوذ کردن
تنها وعده که باید بدین وعده عزت مردم و اقتدار کشور و رفاه و آبادانیه!
وعده مجلس ؟ پس هیچ اتفاقی نمی افته
آره مثل همون قبلی که انتقام گرفتن. 6 ساعت قبلش اطلاع دادن خونه خالی زدن
بزار وعده هاي ديگشون عملي بشه بشين تا اينم بشه
عزیزان قرار است راسا خودشان جهت انجام انتقام اقدام، عملی نمایند؟
همش حرف مفت بود که سالهاست می زنید مردم منتظر عمل و انتقامن نه یه مشت حرف و دری وری تو یک دهه پنج دانشمند رو ترور کردند ولی تا به امروز انتقامی ندیدیم امنیت و اقتدار اینجا باید نشان داده شود و مشت محکم بر دهن اسراییل زدن شود دیگر منتظر چه هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
مسئولین آنچنان غرق در رفاه و آسایش و خوشگذرانی هستند که امکان ندارد عکس العمل نشان بدهند
شما توی حوزه خودتان هیچ کاری نمی کنید بگذارید این مسئولیت را همان نیروهای مسلح انجام دهند
شما همان مرغ را بکن زیر بیست تومان انتقام این بابا پیش کش
ای کاش کمی هم در عرصه اقتصادی عرضه نشان بدهند .
اوووه مجلس وعده که زیاد داده بنظرم بازم باید صبر انقلابی کنیم
مجلس چی کاری میکنند بی خیال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
حقوق می گیرند
حرف می زنند
ملت ایران آگاه باشید اگر جمهوری اسلامی به این ترور ها پاسخ دندان شکن ندهد کمتر از یکسال دیگر شهر های ما بمباران اتمی میشوند , سناریو ژاپن در حال اجرا برای ایران است , ترور ژنرال ها وعده صلح و عدم پاسخ و در نهایت بمباران اتمی
انتقام ترور شهید فخری‌زاده، وعده مجلسی‌ها به مردم!!!!!!!!
مجلسیان از این قول ها زیاد به مردم بیچاره دادند.....
این کارها و انتقام سخت و.... چه ربطی به مجلس داره؟؟؟؟
توانایی دارند به کارهای اصلی و مردمی خود برسند.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
موافقم
اگه تا حالا یکی دو نفرم از دانشمندان اتمی اسرائیل را ؛سربازان گمنام تو تل آویو میزدن حساب کار دستشون می آمد دیگه ازاین غلطا نمیکردن
شما حتی نتونستید جلوی قیمتهای نجومی سایپا وایرانخودرو وایسین ک مردم سرکیسه کردن وای برشما شرم برشما
با توجه به مجلس این دوره همین که بعضی موقع ها میان سر کار خودش کلی کار انجام دادن ... دنا سوار میشن کلی ذوق میکنن
اتنقام خوب است و باید گرفته شود . ولی به مجلس ربط ندارد . انها کار خودشان ارا انجام دهند ما ممنونشان می شویم و به کارهای دیگه کار نداشته باشند .
ما هنوز انتقام سردار سلیمانی را نگرفتیم،که این ترور از راه رسید،به نظرم وقت آن رسیده است که نیروگاه اتمی اسرائیل را ایران منهدم کند و به آنها نشان دهد که میتوانیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
زدن نیروگاه اتمی بزرگترین اشتباه ممکن است. چون از یک طرف آلودگی اون تمام کشورهای منطقه و نه فقط یک ناحیه کوچک را تحت تاثیر قرار می دهد و از سوی دیگر حمله به نیروگاه اتمی بوشهر را هم مجاز می کند که آلودگی هسته ای برای ایران و خلیج فارس به دنبال خواهد داشت.
مجلس فعلی به دنبال خراب شدن اوضاع کشور است. محلس فعلی نماینده اقلیت مردم هم نیست.همه می دانند که صلح با همه دنیا به نفع کشور است.
ما خواهان صلح با همه دنیا به غیر از ایراییل هستیم
چه زمانی انتقام قیمت میوه ها رو ما بگیریم ؟؟
مجلسیان شما به معیشت مردم برسید وارزانی را سرسفره مردم بیاورید این بزرگترین خدمت به حامعه بشری ایران وامنیت ایران هست ولی دوستان عزیز چرا غیرمنصفانه کامنت میگذارید با یک مویز گرمیتان میشود وغوره سردیتان حالا نباید اتفاق بیفتد که افتاد وعزیزی را ترور کردند چرا کارنهادهای امنیتی را زیر سوال میبرید؟ترور درتمام دنیا صورت میگیرد واینطور نبود مواد منفجره راازمرز وارد کشور کنند نه درداخل کشور براحتی میشه باروت و.... تهیه کرد و.. دوستان امنیتی قطعا درتلاشند تا این عوامل را دستگیر کنند واین اتفاق خواهد افتاد ماباید به نیروهای امنیتی انرژی مثبت بفرستیم نه پالس منفی وتوهین وبد وبیراه همین دوستانی که الان منتقد نیرهای امنیتی هستند فردا وقتی عوامل ترور را دستگیرکردند شروع میکنند به بهبهب کردن بهرحال اگر انتقام سردار سلیمانی دروفتش درخور سردار صورت میگرفت الان تروری صورت نمیگرفت ویا وقتی پایگاه تیفور ایرانیان را درسوریه اسرائیل بمباران میکرد جوابشو را میدادیم وقتی نطنز را منفجر کردن پاسخش را میدادیم الان تروری نبود لذا جا دارد نیروهای نظامی وقتی درمصاجبه وسخنرانی میگویند ترامپ اگر تار موی ایرانی کم شود کرک وپرتان را میریزیم حالا وقتش هست ببینیم چقدر جدی هستند ولی انتقامی صورات نمیگیرد والان این خط ونشان کشیدن بخاطر افکار عمومی هست ومسئولان ریاست بردهانشان مزه کرد ونمیخواهند با ازدست دادن افرادی مثل سردار سلیمانی وفخری زاده موقعیتشان را بخطر بنیدازند نهایت نهایت بااطلاع قبلی مبنی براینکه باید افکارعمومی داخل کشور را پاسخ دهیم یک جیپ پمچر شده اسرائیل را درکنار جاده با خمپاره 60میزنندو با اعلام اینکه60نفر داخل جیپ4نفره بودن همگی زخمی شدن وبه اردن برای درمان فرستاده شد
بنظرمیرسدکه ارزیابی مسئولان اصلی و ‌تصمیم گیرکشورازتوانی که برای گرفتن انتقام فوری داریم باچیزی که افرادکامنت گذارمبنی برموشک باران تلاویوویاحتی کشورهای همسایه درخواست میکنندتفاوت بنیادین داردوبهتراست این نوع اشخاص بیشترگوش کنندوکمترحرف بزنند!
الان ما از طالبان که دولت نیست ضعیف تریم . ما همه جا هستیم ولی تا حالا یک آمریکایی رو نتونستیم بکشیم چون می‌ترسیم . اینقدر آدمای خوبی هستیم که شهید می‌دیم و جلوی ارسال مواد مخدر به کشورهای دیگر رو میگیریم . چقدر ما خوبیم . همیشه صحبت از انتقام میکنیم ولی میدونیم فقط حرفه . الان آمریکا و اسراییل هم فهمیدم . بندارو آب دادیم .
مجلس گرانی رو کنترل کته انتقام پیشکش
درود
پیشنهاد می کنم فعلا کسی سوار هواپیما نشه....مجلس می خواهد انتقام بگیره
اول اینکه چرا این دانشمندان ما نباید ماشین ضد گلوله داشته باشن
دوما وقتی انتقام خون دیگر شهیدان هسته ایی و شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرمی که هر هفته در سوریه توسطرژیم صهیونیستی شهید میشون را گرفتید انتقام این شهید را هم میتونید بگیرید
انتقام مردم از بانک ها را هم بگیرید !
ضرر شان بیشتر بود خیلی های شاید سکته کردند مردند.
هیچ ایرانی میهن دوستی از ترور یک دانشمند اتمی ایران خرسند نمیشود. تمام دانشمندان اتمی ایران که در سالهای اخیر ترور شده اند سرمایه های علمی ایران بوده اند.۴۰ سال در مسابقه اقتصادی دنیا با وجود همه سرمایه ها درجا زده
ایم. در جنگ ناخواسته یک میلیون کشته و زخمی و آواره دادیم ، آری شکست خوردیم . تمام صنعت نفت ما از بین رفت ، خوزستان ویران شد. آواره شدیم .
دلار رو ارزون کنید، ریال رو تقویت کنید خودش نوعی انتقام است.
وعده کنترل قیمت مرغ رو فعلا عملی کن
دیدیم که چطوری انتقام سردار عزیزمان را گرفتید؟
یعنی واقعا کار نمایندگان ملت که با هزینه های میلیاردی وارد مجلس شدند و الان هم کلی هزینه میلیاردی بر ملت تحمیل می کنند این است که انتقام مرگ کسی را بگیرند؟ یا باید به فکر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گرسنه باشند؟؟؟ تاریخ قضاوت خواهد کرد!
من چیزی از انرژی هسته ای سر سفره خونم نیومده

من فقط به خانواده خودم فکر می کنم و بیشتر غم و اندوه افراد شبیه به خودم برام مهم هست نه این مسئله
به نظر من باید مسئولان امنیتی و نظامی این دو ماه باقیمانده از دوره ترامپ، آماده باش کامل و احتیاط خیلی بیشتری داشته باشند. ممکنه آمریکا یا اسراییل و متحدانشون دست به اقدامات دیگه ای بزنند. احتمال ترور و خرابکاری و حتی احتمال حمله به تاسیسات هسته ای رو نباید نادیده گرفت.
آقا انتقام پيشكش، امنيت دانشمندان را طوري تامين كنيد كه اينطور با اشراف اطلاعاتي دانشمندان ما را ترور نكنن؛ اينكه اينطور از برنامه هاي شخصي اين شهيد از مدتها قبل اطلاع داشتند و حتي توانستن يك ماشين بمب گذاري شده جلوي مسير ماشين ايشان آن هم در سفر بازگشت از شمال قرار داده و تيم هاي آموزش ديده دست به كار شدند، نشان ميدها دوخت بدجوري كرم خورده
قبل از انتقام و نگاه به بيرون؛ اول يك نگاه عميق به داخل داشته باشيد
اگر جوانها بتونن در این اوضاع ازدواج کنن ،و مردم هر روز ،از دست مسولین به خداوند پناه نبرن ،خودش انتقام بزرگه ،
بهترین راه انتقام کمک جهت بازپس گیری بلندی های گولان است
پاسخ ها
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
مجید جان دلبندم وقتی به جولان میگی گولان یعنی اسرائیلی بودن آن را تائید میکنی و بازپسگیری اون میشه غیر قانونی.
به نظرم مجلس باید طرح تحریم کوکاکولا رو تصویب کنه تا از این طریق مت محکمی بر دهان صهیونیستها و ایادی ستمگرشان زده شود!
آقاي ماركوس وولف، مدير بخش اطلاعات خارجي استازي (آلمان شرقي)، به عنوان "مرد بدون صورت" شناخته شده بود به دليل اينكه سرويس هاي اطلاعاتي غربي نتوانستند به مدت ٢٧ سال بعد از شروع خدمتش او را شناسايي كنند. ايشان به دليل دقت بسيار بالا و اهميت به نكات ظريف در انجام هر گونه عمليات موفق بودند.

هيچ دليل موجهي وجود ندارد كه همگان هويت فرمانده سپاه قدس را بدانند. هيچ دليلي وجود ندارد كه دانشمندان هسته اي و نظامي بدون در نظر گرفتن تدابير امنيتي تردد كنند.
اگر مثل وعده گشایش اقتصادی باشد تکلیف چیست ؟
کاش یکی پیدا میشد انتقام مردم رو از پراید بتونه بگیره.
این دانشمندگفتن فقطدرایران استفاده میشه تکنولوژی اتمی مربوط به ده هاقبل هست ودرهیچ خبرگزاری خارجی ازاین پیشونداستفاده نمیشودبهتراست بگوییدمجری طرح یامسئول پروژه!
سردار رضایی بخوانند. در سال دوهزار و دوازده پرفسور میچیو کاکو دیداری با رئیس جمهور وقت روسیه آقای مردودی داشت. که ایشان در پاسخ به پرفسور کاکو گفت :ما (یعنی روسیه) هیچ مشکلی برای تولید نخبه نداریم. اینکه کشوری مانند شوروی فرو بپاشد و تجزیه شود ولی باز در خیلی از مسائل مانند اختراعات و نو آوریها مانند نو آوریهای نظامی از کشورهای دیگر جلوتر باشد میتواند یک دلیل داشته باشد و آن نکته ایست که آقای مدودف در دیدارش با پرفسور کاکو گفت. ای کاش با مسئولان روسیه در اینباره صحبت و مذاکره کنید تا چنین امکانی را برای تولید افراد نخبه در ایران بوجود آورید . دانشمندان تضمین آینده روشن و مترقی کشورند.
مجلس ۴ درصدی !!!
پس این روزا سوار هواپیما نشین
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی