بازدید 11479

تاکید یک مرجع بر لزوم پیگیری ترور شهید فخری زاده

آیت الله نوری همدانی گفتند: مسئولان محترم با جدیت این موضوع را پیگیری و عاملان این جنایت رابه سزای عمل خود برسانند و راه را برای کسانی که دل درگرو غرب دارندببندند.
کد خبر: ۱۰۱۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷ 28 November 2020
تاکید یک مرجع بر لزوم پیگیری ترور شهید فخری زاده

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، آیت الله نوری همدانی با صدور پیامی شهادت دانشمند هسته ای محسن فخری زاده را تسلیت گفتند که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بار دیگردست جنایتکاران و تروریستی ه ابه خون دانشمند وخدمتگزار دیگری رنگین شد.

بی شک شهادت شهید والامقام محسن فخری زاده پاداش مجاهدت های علمی و خدمت به بشریت درحوزهای مختلف خصوصا هسته ای و دفاعی بوده است.

لازم میدانم درپی این حادثه تروریستی و شهادت این نخبه پرکار چند نکته را متذکر شوم:

۱-دشمنان این ملت بزرگ وغیور بدانند که هیچگاه مردم این مرز و بوم با این ترور و کشتار دست از آرمان خودبرنداشته ومستحکم تراز گذشته راه این دانشمند توسط فرزندان این ملت ادامه پیداخواهدکرد و خللی در هدف ارزشمندشان ایجاد نخواهد شد.
٢-ملت عزیز و حزب الله ایران اسلامی هم همانند همیشه هوشیار باشند که دشمن درکمین است و از هرفرصت برای ضربه زدن به عزت و اقتدار ایران بهره خواهدبرد.
بیش از چهل سال تهدید و تحریم و حمله نظامی به نتیجه نرسید و با مقاومت ملت متدین ایران شکست خورده است براین اساس بار دیگر تجر به ترور خود را تکرار می‌کنند.
و ان شاءالله با وحدت و پشتیبانی ازاصل انقلاب و نظام اسلامی و ولایت فقیه جواب دندانشکنی به واستکبار جهانی و صهیونیسم و ایادی منطقه ای آنها خواهد داد.

۳-مسئولان محترم باجدیت این موضوع را پیگیری وعاملان این جنایت رابه سزای عمل خودبرسانند و راه رابرای کسانی که دل درگرو غرب دارند ببندند.

اینجانب شهادت این شهیدعزیز را به رهبری معظم، و ملت رشیدایران اسلامی،همه مجاهدان وجامعه علمی کشورخصوصا خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی