بازدید 9470
۵
حدود یکسال پس از استعفا و غیبت در جلسات رسمی؛

تاج در مجمع عمومی امروز فدراسیون آفتابی شد

نکته عجیب حضور مهدی تاج رییس مستعفی فدراسیون در این مجمع است. همین نکته باعث شده بسیاری معتقد باشند که او از جایگاه آسیایی اش برای تاثیر در انتخابات آتی استفاده خواهد کرد
کد خبر: ۱۰۱۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴ 28 November 2020

 مجمع فدراسیون فوتبال با حضور 66 عضو رسمی مجمع و به صورت آنلاین در حال برگزاری است اما نکته عجیب حضور مهدی تاج رییس مستعفی فدراسیون در این مجمع است.

به گزارش تابناک ورزشی، مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از دقایقی قبل آغاز شده است. به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی فدراسیون فوتبال با حضور دکتر سلطانی فر ،وزیر ورزش و جوانان، بهاروند ،سرپرست فدراسیون فوتبال، محمدنبی ،دبیرکل فدراسیون فوتبال در محل هتل آکادمی آغاز شد.‌

اما مهدی تاج هم ناگهان در ردیف نخست مجمع ظاهر شد تا حضور خود در رده های مدیریتی فوتبال ایران را به این وسیله اعلام کند. تاج هنوز صندلی خود در کنفدراسیون فوتبال آسیا را حفظ کرده و نایب رییس ای اف سی محسوب می‌شود. همین نکته باعث شده بسیاری معتقد باشند که او از جایگاه آسیایی اش برای تاثیر در انتخابات آتی استفاده خواهد کرد.

تاج همان شخصی است که زیر برگه قرارداد حدود ۸ میلیون یورویی ویلموتس را امضا کرده و حالا غرامتی بیش از ۲۰۰میبیارد تومان را نصیب فوتبال ورشکسته ایران کرده است.

این مجمع با حضور 66 عضو مجمع و به صورت برخط در حال برگزاری است و حضور تاج می تواند پیام های نگران کننده ای برای سلامت فوتبال ایران داشته باشد. تاج اکنون پاسخگوی نهادهای نظارتی و قضایی درباره نحوه بستن قرارداد مخفیانه و پنهانی با ویلموتس است. او و هیات رییسه فدراسیون کنونی فوتبال هنوز پاسخ روشن و قابل پذیرشی به افکار عمومی بابت ایجاد شرایط بحرانی در فوتبال ایران نداده اند و ادامه حضور آنها در فوتبال ایران از سوی میلیون ها نفر از هواداران تیم ملی قابل تحمل و پذیرش نیست و می تواند مشکلات زیاد امنیتی برای فوتبال کشورمان خلق کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
شما ها ارزه ندارين با چك و لقد بيرونش كنيد
علاج کار در سلطانی فره. مجلس انقلابی
برای ماستمالی گندهای تاج، یه چندتا برد هم به بردهای تیم ملی به دروغ اضافه کنند
این آقا خائن است و کمترین حکمی که می توان برای او در محاکم قضایی صادر کرد ، حبس ابد با اعمال شاقه می باشد.
تاج دست از جان فوتبال بر نخواهد داشت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل