بازدید 9422
گزارش

اولین اختلاف گلر‌ها در استقلال: رشید تمرین را ترک کرد

در تمرین حسینی با اعلام اینکه 7 سال سابقه حضور در استقلال را دارد از مظاهری خواست تا او تمرین را شروع کند اما این مساله باعث دلخوری گلر جدید آبی ها شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 27 November 2020

روزی که قرار شد سیدحسین حسینی و رشید مظاهری به عنوان دو دروازه بان استقلال کارشان را برای لیگ بیستم کنار هم دنبال کنند،‌پیش‌بینی می‌شد اختلاف هایی پیش بیاید. حالا اما امروز این دو دروازه بان بر سر یک مساله جزئی با هم جرو بحث کردند.

اولین اختلاف گلر‌ها در استقلال: رشید تمرین را ترک کرد

به گزارش تابناک ورزشی، با این که تمرین امروز استقلال با نظر محمود فکری تعطیل شده بود، اما دروازه بان های این تیم زیر نظر سعید عزیزیان به صورت اختصاصی کار کردند. در جریان تمرین سیدحسین حسینی با اعلام اینکه 7 سال سابقه حضور در استقلال را دارد از مظاهری خواست تا او تمرین را شروع کند اما این مساله باعث دلخوری گلر جدید آبی ها شد.

مظاهری بدون آنکه پاسخی به حسینی بدهد از عزیزیان خواست برای بهم نخوردن تمرکزش تمرین را ترک کند. اگرچه این ماجرا با مخالفت عزیزیان مواجه شد اما مظاهری محل تمرین را ترک کرد.


در هر صورت اولین اختلاف میان حسینی و مظاهری امروز پدیدار شد. بی تردید رقابت این دو دروازه بان پرادعا در طول فصل نیز می تواند مشکلات دیگری را ایجاد کند و باید دید تصمیم کادرفنی ودر راس آن محمود فکری درباره مساله امروز چیست.

اولین اختلاف گلر‌ها در استقلال: رشید تمرین را ترک کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس