بازدید 48573
۸
مجسمه نمی‌خواهم، مرا مومیایی کنید!

تقاضای عجیب مارادونا در وصیت نامه اش

کد خبر: ۱۰۱۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 27 November 2020

دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین که روز چهارشنبه بر اثر حمله قلبی در ۶۰ سالگی درگذشت، بامداد امروز طی مراسمی به خاک سپرده شد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از سایت Infobae، دیه‌گو مارادونا حدود ۲ ماه قبل وصیت کرده بود که بدنش پس از مرگ مومیایی شود.

وصیت مارادونا: «من» دیه‌گو مارادونا می‌خواهم در سلامت جسمانی و عقلی ابراز کنم که جسدم پس از مرگ مومیایی شود. من مجسمه‌ای نمی‌خواهم و آن‌ها را دوست ندارم. بیشتر مجسمه‌های افرادی را که ساخته‌اند هیچ شباهتی به آن‌ها ندارند.

تقاضای عجیب مارادونا در وصیت نامه اش

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
خداحافظ یار همیشه مومن


خداحافظ پنچه طلا



خداحافظ مو فرفری



خداحافظ عقاب تیزبین



روحت شاد
قرن ها بعد وقتی انسانهای پیشرفته مومیایی را بررسی می کنند و با آنچه تاریخ در مورد او می نویسید مقایسه می کنند از جمع شدن این همه ضد و نقیض در یک انسان متعجب خواهند شد؛ بسیار دوست داشتنی، بسیار مهربان، بسیار متفاوت در فوتبال و متاسفانه آلوده به چیزهای بسیار، با اولاد بسیار از زنان بسیار
موندم این همه هنرمند و شهید و غیره و ذلک از این کشور به رحمت خدا رفتند. کجا مردم آرژانتین مطلب برای ما میزنند کجا تو تلویزیونهاشون زیرنویس می زنند که مثلا شهید سلیمانی چنین بود و چنان شد یا شجریان که بود و چنین و شد و سایر هنرمندان... که ما این همه مطلب برای ماردونا می زنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
به خاطر این که شخصیت های ملی ما حتی توی تلویزیون ملی خودمون جایی ندارن چه برسه بخوان زیر نویس شبکه های خارجی بشن به همین واضحی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
چون مثله مارادونا محبوب نبودن
خداحافظ کوکائین
خداحافظ ، ای مرد تکرار نشدنی ...
بابا‌ ولش کن اون دیگه بازی نمیکرد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل