بازدید 25592
۲

آغاز بازارگردانی ۵ شرکت بورسی

عملیات بازارگردانی سهام ۵ شرکت در بورس اوراق بهادار آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷ 27 November 2020

 

به گزارش  تابناک به نقل از خبرآنلاین، شرکت بورس تهران از آغاز عملیات بازارگردانی نمادهای معاملاتی شرکت‌های لنت ترمز ایران، سرامیک‌های صنعتی اردکان، سیمان داراب، لبنیات کالبر و سیمان ایلام خبر داد.

شایان ذکر است در حالی از ۱۰ مهرماه امسال تمامی شرکت‌های بورسی و تا ۱۵ ماه جاری شرکت‌های حاضر در فرابورس ملزم به معرفی بازارگردان شدند که به گفته مدیر نظارت بر ناشران بورس، همه ناشران پذیرفته شده در بورس موظفند برای انعقاد قرارداد بازارگردانی و معرفی بازارگردان به بورس اوراق بهادار تهران یا فرابورس ایران اقدام کنند.

بر این اساس در صورت اجرا نکردن این ابلاغیه، ناشران متخلف محسوب و جرایم برای آنان در نظر گرفته می‌شود که این جرایم و ضمانت اجرایی شامل تذکر، اخطار، محدودیت موقت یا دائم در دسترسی به سامانه معاملات، تعلیق یا لغو مجوزهای صادره توسط سازمان، محرومیت دریافت خدمات از ارکان بازار سرمایه برای مدت معین، جریمه نقدی، محرومیت از تصدی در هیئت مدیره اشخاص تحت نظارت، سلب صلاحیت و لغو پذیرش می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
پدر سهامداران بورس را در آورديد وعده هاي سرخرمن براي به چنگ دراوردن سهم شان زير 70 درصد شده قيمت خريد بازار گردان تعريف مي کنيد ان هم با منت . دست دولت درد نکنه که اعتماد عمومي به دولتهاي بعدي را براي هميشه نابود کرد. البته اعتماد براي دولتهايي که به مردم متکي و نظر انها اهميت ميدهند دولتهاي ما سرشان تو برف کردند پول نفت را ميگيرند به اعوان وانصارشان توزيع مي کنند منتهي در بحران و تحريم 4200 دلاري حساب مي کنند اعوان و انصار هم 25 و 30 هزار تومان در بازار به خلق الله ميفروشند چه تجارت/غارتگري پرسودي.
همه چیز دستوری هست ازجمله رشد های ساختگی بورس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها