بازدید 7817

آزادی ۷۶ زندانی جرائم غیرعمد در خوزستان

مسئول بسیج حقوقدانان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از آزاد سازی ۷۶ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری با مداخله این حوزه در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵ 25 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ عبدالامیر تمیمی اصل، گفت: یکی از کار‌هایی که در بخش بسیج حقوقدانان انجام می‌شود، مداخله و ورود به مبحث کمک و یاری برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد است که در این مورد در استان خوزستان ۷۶ نفر در سال جاری تاکنون به آغوش خانواده‌هایشان بازگشته‌اند.

وی اظهار کرد: تا ۲۲ بهمن ماه امسال نیز تلاش داریم بتوانیم حدود ۱۰۰ زندانی دیگر را آزاد کرده و به جامعه برگردانیم. این زندانی‌ها گاهاً با جلب رضایت شاکی‌ها یا پرداخت مبالغ بدهی و مهریه و... آزاد می‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات مختلف در زمینه مسائل حقوقی افزود: خدمات گوناگون مشاوره‌ای در ایام مختلف سال توسط بسیج حقوقدانان انجام می‌شود. البته با وجود شرایط کرونا، برخی وکلا به صورت داوطلبانه مشاوره‌های تلفنی را به صورت رایگان ارائه می‌کنند.

وی اضافه کرد: در مقاطع مختلف نیز اقشار مردم را با آموزش‌های گوناگون در حوزه مسائل حقوقی همراهی کرده‌ایم، علاوه بر این‌ها در مسائلی مانند طرح کمک‌های مومنانه دوشادوش دیگر بسیجیان عزیز، بسته‌های معیشتی را در چند مرحله اهدا کرده‌ایم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی