بازدید 5180

کاربرد های تخته وایت برد در ایستگاه آتشنشانی

یکی از مشاغل سخت و خطرناک شغل آتشنشانی است، یک کار بسیار خطرناک که در نود در صد موارد با آتش و شعله های سوزان آن مواجه می شوند . آتشنشان های عزیز در مکانی حضور دارند که ایستگاه آتشنشانی نامیده می شوند و در مواقع استراحت در آنجا حضور دارند، در این ایستگاه بخش های مختلفی وجود دارد که می توان با استفاده از تخته وایت برد به اداره ی آنجا پرداخت .
کد خبر: ۱۰۱۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 25 November 2020

یکی از مشاغل سخت و خطرناک شغل آتشنشانی است، یک کار بسیار خطرناک که در نود در صد موارد با آتش و شعله های سوزان آن مواجه می شوند . آتشنشان های عزیز در مکانی حضور دارند که ایستگاه آتشنشانی نامیده می شوند و در مواقع استراحت در آنجا حضور دارند، در این ایستگاه بخش های مختلفی وجود دارد که می توان با استفاده از تخته وایت برد به اداره ی آنجا پرداخت . اولین چیزی که بسیار محسوس است حضور آتشنشان هاست ، پس با قرار دادن برنامه کاری آنها روی تخته وایت برد میتوان برنامه حضور افراد در روز و ساعت مربوط به شخص مورد نظر را اطلاع داد و برنامه های کاری هر شخص را در شیفت کاری خود توضیح و به او ابلاغ کرد ، در ضمن با نصب کاغذ های قوانین ایستگاه بوسیله مگنت های گرد بر روی تخته وایت برد تمام باید ها و نباید های کاری را به اطلاع نیروها رساند.

کاربرد های تخته وایت برد در ایستگاه آتشنشانی                                                                

در ایستگاه آتشنشانی اتاقی را برای افراد مشغول در آن تعبیه کرده اند که در صورت نبود ماموریت در آن به استراحت و گذراندن ساعات کاری خود بپردازند . با نصب یک تخته وایت برد در آنجا می توان در دو صورت زمان بیکاری را گذراند، اول اینکه نیروها اگر نکته ای در مورد ماموریت های قبلی دارند می توانند روی تخته وایت برد بنویسند و درباره نقاط قوت یا ضعف خود و همکاران خود توضیح دهند تا درصد خطای خود را به کمترین حالت ممکنه برسانند یا در مورد ماموریت های بعدی و حالت های مختلف کمک رسانی بحث و گفتگو کنند و نظرات خود را رو برد نوشته و توضیح کامل در مورد آن را به دیگر همکاران خود اعلام کنند ، شکل دیگر استفاده نوشتاری از آن انجام بازی و سرگرمی با وایت برد است که در زمان استراحت خود می توانند انجام دهند ، از بازی هایی هم چون پانتومیم و رسم چسم بسته اشکال بگیر تا سرگرمی هایی مانند دوز و حتی اسم فامیل . دومین کاربرد تخته وایت برد دیدن فیلم است ، تعجب نکنید از وایت برد می توان به عنوان یک پرده سفید با کیفیت برای ویدئو پرژکتور استفاده کرد . دیدن فیلم بعد از یک ماموریت بسیار دشوار و سخت خیلی لذت بخش است و کمک زیادی به ازدیاد روحیه کارکنان می کند .     

در ایستگاه آتشنشانی یک اتاق را به منظور اتاق آموزش در نظر گرفته اند تا آموزش های لازم را برای آمادگی بیشتر نیروها به آنها انتقال دهند . وجود یک تخته وایت برد در این اتاق نیز امری طبیعی و ضروری است ، آموزش کمک های اولیه ، آمادگی جسمانی ، آشنایی با لباس های ضد حریق ، توضیح در مورد سیستم های ضد حریق و دیگر آموزش های نوشتاری دیگر را می توان به وسیله وایت برد به نیروها انتقال داد . در این مکان نیز می توان از ویدئو پرژکتور استفاده کرد و فیلم های آموزشی متنوعی را روی تخته وایت برد بعنوان یک پرده سفید پخش کرد . استفاده از یک تخته وایت برد شیشه ای هم میتواند در این اتاق کمک شایانی را بکند ، چرا که به خاطر استفاده از شیشه ماژیک خیلی روان تر روی برد می نویسد و حتی بسیار راحت تر هم پاک می شود . در ضمن به خاطر ظاهر ساده و زیبای تخته وایت برد شیشه ای جلوه ی زیبایی هم به اتاق آموزشی می دهد تا فضای آن جذاب تر باشد .    

کاربرد های تخته وایت برد در ایستگاه آتشنشانی

رئیس گروه آتشنشانی هم یک اتاق مجزا برای خود دارد که تمام دستورات و هماهنگی های لازم را در آنجا انجام می دهد . او می تواند روی یکی از دیوار های اتاق خود یک تخته وایت برد شیشه ای نصب کند . این کار نه تنها به زیبایی اتاق خود کمک زیادی می کند بلکه با نوشتن برنامه روزانه خود بر روی آن می تواند در روند کاری خود نیز نظم خاصی را حکم فرما کند . او می تواند لیستی از اسامی نیروهایی که در شیفت کاری خود هستند تهیه کند و روی وایت برد شیشه ای بنویسد تا از حضور دقیق نیروها اطلاع کافی داشته باشد ،حتی می توان لیستی از ماموریت هایی که در آن روز انجام شده را روی وایت برد نوشت تا در تهیه گزارش روزانه و ارائه ی آن به مرکز کار آسان تری را در پیش داشته باشد.

یکی دیگر از استفاده های تخته وایت برد شیشه ای حالت مغناطیسی آن است ، یعنی میتوان بوسیله مگنت های گردی که وجود دارد هر آن چه که نیاز دارید را بر روی برد بچسبانید ، این کاربرد می تواند کمک کند تمام گزارش ها روزانه را روی وایت برد لحاظ کنید تا در صورت نیاز به آن دیگر مجبور جستجو برای پیدا کردن آن نباشید و این کار کمک زیادی در انضباط اتاق رئیس گروه می کند . با کمی تامل و تفکر پی به کاربرد های فراوان تخته وایت برد می برید و درک این مفهوم که هر فرد باید یک وایت برد برای خود داشته باشد برایتان راحت تر می شود .

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار