بازدید 7321
۱

ماجرای بازگشت عالیشاه به تمرین با وساطت رفیق یحیی

کد خبر: ۱۰۱۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶ 24 November 2020

با حضور گل محمدی به نظر می‌رسید دغدغه‌های عالیشاه به پایان رسیده و او رفته رفته در ترکیب ثابت پرسپولیس بازی خواهد کرد، اما روند کار به شکلی رقم خورد که عالیشاه در تیم یحیی گل محمدی هم به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شد. اتفاقی که باز هم زمینه‌های نارضایتی کاپیتان دوم سرخ‌ها را فراهم کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، درنهایت نیز این نارضایتی در همین ابتدای فصل علنی شد و عالیشاه در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی با صنعت نفت، وقتی در تیم ذخیره‌ها قرار گرفت، به صورت غیر مستقیم به این تصمیم اعتراض کرد و همین اعتراض باعث شد تا با نظر گل محمدی و حمید مطهری نه تنها از لیست بازی کنار گذاشته شود بلکه از باشگاه خواسته شد تا در مورد او تصمیم گیری کند.

در ادامه عالیشاه که متوجه اشتباه خود شد از طریق یک واسطه با یحیی گل محمدی هم کلام شده و از او بابت حرکتی که انجام داد عذرخواهی کرد. یحیی گل محمدی نیز که ارتباط بسیار خوبی با چهر‌های که عالیشاه واسطه قرار داده بود دارد، این عذرخواهی را پذیرفت تا کاپیتان دوم سرخ‌ها بلافاصله به تمرین برگردد.

اما موضوع زمانی جالب می‌شود که بدانیم واسطه‌ای که زمینه‌های بازگشت عالیشاه به تمرین را فراهم آورد، یکی از همان نفراتی بود که به هنگام قرار گرفتن عالیشاه در لیست مازاد کالدرون، شرایطی را فراهم آورد تا باشگاه رضایت نامه این بازیکن را برای انتقال به تیم‌های دیگر صادر نکرده و به صورت قرضی نیز با بازیکنی جا به جا نشود چرا که می‌دانست درنهایت کالدرون جای خود را به یحیی گل محمدی خواهد داد.

به هر روی روی قرار است هافبک - مهاجم پرسپولیس به زودی در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حاضر شده تا در مورد اتفاقات گذشته پاسخگو باشد. هرچند بسیار بعید است که از سوی باشگاه با محرومیت یا جریمه نقدی مواجه شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهم اینه که برگشت و هر دو به پرسپولیس کمک میکنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها