بازدید 21833

تبعه افغان نامزد ۱۶ ساله را کشت و فرار کرد

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد گفت: یکی از اتباع افغانستانی ساکن این شهر مظنون به قتل نامزد ۱۶ ساله هموطنش متواری شده است.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 24 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد افزود: حادثه قتل دختر نوجوان افغانستانی دیروز در منزل مقتول واقع در محله پنجتن کلانشهر مشهد رخ داد. مادر مقتول، نیمه‌شب گذشته در حالی با جسم بی‌جان فرزندش در اتاق خواب وی روبرو شد که دختر ۱۶ ساله نوجوان با روسری خفه شده و نامزدش از محل گریخته بود.

وی گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد نامزد متواری دختر نوجوان مقتول که تبعه افغانستان است چند ماه پیش وارد مشهد شده بود. این فرد متواری اصلی‌ترین مظنون به قتل دختر نوجوان افغانستانی در مشهد است، اقدامات تخصصی و مستمر کارآگاهان پلیس و تحقیقات جنایی در خصوص این پرونده در جریان است.

افزون بر ۳۲۰ هزار تبعه خارجی در خراسان رضوی سکونت دارند که ۲۵۰ هزار نفر از این تعداد مهاجران مجاز و دارای اوراق هویتی معتبر بوده و حدود ۷۰ هزار نفر نیز ساکن خارجی غیرمجاز هستند. ۶۵ هزار نفر از مجموع اتباع خارجی مجاز به سکونت در خراسان رضوی دانش‌آموز، چهار هزار و ۳۰۰ نفر آنها دانشجو، دو هزار نفر طلبه جامعه‌المصطفی هستند.

۴۰ هزار نفر از این مهاجران خارجی در خراسان رضوی "مجوز اشتغال" دارند. همچنین ۵۳ هزار تبعه مهاجر خارجی مجاز به سکونت در خراسان رضوی، از خدمات بیمه درمانی برخوردار هستند. خراسان رضوی میزبان مهاجران خارجی از کشورهای افغانستان، عراق، پاکستان و هند، بعد از تهران مقام دوم مهاجرپذیری را در ایران به خود اختصاص داده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی