بازدید 8320

پرسپولیس برای فینال آسیا مهمان و توریست همراه نمی‌برد

کد خبر: ۱۰۱۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ 23 November 2020

طی چند روز اخیر اخبار پراکنده ای در مورد میهمانان ویژه باشگاه پرسپولیس در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا منتشر شده است. این در حالی است که با توجه به وضعیت مالی باشگاه و به خاطر محدودیت های کرونایی، بسیار بعید است چهره ای به عنوان میهمان در بازی فینال حاضر باشد. در این میان نام چهره هایی چون علی پروین و برانکو ایوانکوویچ مطرح شده بود که گویا باشگاه برای دعوت آن ها به بازی فینال برنامه هایی تدارک دیده اما شرایط موجود این امکان را به حداقل رسانده است.

پرسپولیس طبق پروتکل های اعلام شده از سوی AFC مجاز است کاروانی ۶۰ نفره را به قطر ببرد و البته باشگاه به دنبال آن است تا این سهمیه را افزایش دهد. این درحالی است که خبر درخواست افزایش سهمیه کاملا فرمالیته و تنها برای انتقال به رسانه ها مطرح شده و مدیران پرسپولیس بهتر از هر کسی می دانند این روزها شرایط مالی به حدی وخیم است که باشگاه برای اعزام تمامی بازیکنان، کادرفنی، برخی نفرات هیات مدیره، خبرنگاران منتخب نیز با نگرانی مواجه است و در همین لحظه باشگاه برای خرید بلیت و تهیه مقدمات اسکان مجموعه تیم با مشکل نقدینگی مواجه است!

گفتنی است طبق قوانین اعلام شده از کشور میزبان، اعضای تیم چند روز قبل از بازی فینال وارد دوحه شده و در هتل اعلام شده، اسکان خواهند یافت اما همراهان تیم از جمله خبرنگاران منتخب باشگاه و میهمانان مدنظر که کارت برای شان صادرنشده، باید طبق قوانین کشور قطر دو هفته زودتر به قطر رفته و قرنطینه شوند.

همین موضع باعث شده تا حتی برانکو ایوانکوویچ نیز در مصاحبه ای که چند روز قبل با یکی از خبرگزاری ها داشت با تاکید بر این که دوست دارد شاهد بازی پرسپولیس در فینال و پیروزی و قهرمانی این تیم باشد، به نوعی به این موضوع اشاره کرد که با توجه به محدودیت های موجود، سفر به قطر دشوار است و موانع و محدودیت های بسیار برای تماشای بازی فینال وجود دارد.

از این رو می توان خبرهایی در مورد افزایش سهمیه 60 نفره کاروان پرسپولیس و دعوت از میهمانان ویژه برای تماشای بازی فینال را، با توجه به محدودیت های اعمال شده از سوی کشور میزبان و به ویژه بی پولی باشگاه فقط و فقط یک مانور تبلیغاتی تلقی کرد. آن هم در حالی که حتی جایگاه VIP ورزشگاه محل برگزاری مسابقه نیز با توجه به فاصله گذاری اجتماعی و سهمیه دو تیم و کشور میزبان و حضور مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا و.... به شدت محدود است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی