بازدید 183263

وزارت کشور: همراه داشتن کارت ملی الزامی می‌شود

رئیس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با کروناگفت: همه افراد طبق قانون مکلف هستند کارت ملی را همراه داشته باشند و این پیشنهاد به ستاد ملی ارائه می‌شود و در صورت تصویب، همه مکلف هستند کارت ملی را همراه داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴ 23 November 2020



به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حسین ذوالفقاری رئیس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا عصر امروز در حاشیه نشست این کمیته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز دو موضوع بررسی شد، یکی موضوع همراه داشتن کارت ملی توسط شهروندان در سراسر کشور با هدف کنترل هوشمند کسانی که احتمالا دارای بیماری کرونا هستند و تست مثبت داشته‌اند. این کار در چند روز اخیر در حمل و نقل ریلی و هوایی انجام شد و در بین مسافرین ریلی، در دو روز گذشته 44 نفر از این طریق شناسایی شدند و ورودشان منع شد و از در حمل و نقل هوایی هم از ورود 4 نفر به هواپیما جلوگیری شد.

وی افزود: در طرح همراه داشتن کارت ملی، با استفاده از یک اپلیکشن کمتر از یک ثانیه میتوان مشخص کرد فردی که در اداره و یا بانک و یا سوپر مارکت مراجعه کند، به محض دیده شدن کارت ملی به وسیله موبایل مشخص میشود که تست او مثبت است یا نه. همه افراد طبق قانون مکلف هستند کارت ملی را همراه داشته باشند و این پیشنهاد به ستاد ملی ارائه می‌شود و در صورت تصویب، همه مکلف هستند کارت ملی را همراه داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۶
انتشار یافته: ۱۱
خوب من که 2 ساله ثبت نام کردم و پولش را هم واریز کردم ولی از کارت خبرررررررررررررری نیست
خیلی جالبه. فقط تو کار وضع قوانینی هستید که اجرایی نیستن.
واقعا یه جامعه شناس کنار دست شما نیست موقع وضع قوانین؟

الان صدور کارت ملی چند ماه طول میکشه؟
آمار کیف قاپی چقدره؟

یعنی با این قانون تعداد بیشتری آدم هستن که هر روز کارت ملیشون و از دست میدن و باید ماه ها منتظر دریافت کارت جدید بشن.

تو رو خدا موقع قانون وضع کردن یه کم بررسی کنید که هم حرمت قانون حفظ بشه هم حرمت خودتون !
بیش از دو ساله که منتظر کارت ملی هستیم کارت ملی رو بدین که همراه کنیم
اولا به استناد کدام قانون؟
دوما شما هنوز برای 10 میلیون نفر کارت ملی هوشمند صادر نکردید.
چرا نمی فرمایید تکلیف کارت این 10 میلیون نفر به کجا رسید؟
کاغذ ملی چی ،کارت من و خانواده بعد 3 سال نیامده استو کاغذی هم که داده اند در حال پوسیدن است
این پیشنهاد به ستاد ملی ارائه می‌شود و در صورت تصویب، همه مکلف هستند کارت ملی را همراه داشته باشند
مگر ستاد ملی کرونا ، صلاحیت تدوین قانون را دارد که بخواهد قانون مصوب کند . پس جایگاه مجلس کجاست ؟ لعنت به هر چی آدم بیسواده، که هر چی بدبختی می کشیم از دست همین هاست
اگر مردم کارت ملی شان رو همراه خودشون بیارن، خب احتمال گم شدن کارت ملی زیاد میشه. شما توانش رو دارین در اسرع وقت کارت ملی جدید صادر کنید؟
بفرمایید کارت بانکی هم همراه همه باشه تا همونجا مبلغ جریمه رو کارت بکشن برای شما ! تا وقتی هدف کسب درآمد از کرونا باشه ده سال دیگه هم میگذره همه دنیا مشکل کروناشون حل میشه غیر از ایران !
باز صحبت پوله دیگه وگرنه راه رضای خدا که شما کاری نمی کنید احتمالا یا میخواهید جریمه بر پیادگان ببندید یا اینکه بابت تعویض و تحویل کارت حساب و کتاب کردید دیدید که پول خوبی ازش بیرون میاد اینکار را دارید می کنید
برو فعلا کارت ملی ملت رو تامین کن بعدش بیا اینو بگو
این دیگه چه حرفیه؟ هر جا میخوایم بریم باید هویت نشان بدیم حتی تا سوپر مارکت؟ به جای این مسخره بازیا یک ماه تعطیل کنید واقعا الان به جای محدودیت کرونا انگار داره تمرین کنترل مردم انجام میشه شبها حکومت نظامیه و کسی تو خیابونا نیست با کارت ملیم مردم را کنترل میکنید اما کنترل کرونایی خیر به جای کارت ملی خیلی راحت میشه سیم کارت افراد ناقل را کنترل کرد در طی دوهفته
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی