بازدید 7929

دستگیری مواد فروش محله شوش با یک کیلو شیشه

کد خبر: ۱۰۱۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 23 November 2020

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از دستگیری یکی از عناصر اصلی توزیع شیشه در محله شوش تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از عناصر اصلی توزیع شیشه در محله دروازه غار تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

حسنوند افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد متهم که "سامان" نام دارد در منطقه شوش تهران اقدام به فروش مواد مخدر ، روانگردان شیشه می‌کند.

وی افزود: با پیگیری‌های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که ماموران پلیس در بررسی‌های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهم در منطقه شرق تهران شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی جهت ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهم به عمل آمد.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضایی، مجوز قانونی جهت ورود به منزل و بازداشت متهم صادر و روز گذشته تیم عملیاتی عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محل اعزام شد و با رعایت جوانب قانونی با شگرد‌های خاص پلیسی وارد منزل متهم شدند و بلافاصله در اقدامی ضربتی متهم را دستگیر کردند و در جستجوی خانگی یک کیلو و ۹۵۰ گرم شیشه به دست آمد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل شد و پس از تحقیقات تکمیلی جهت ادامه سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی