بازدید 7782
سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد

حوادث منجر به فوت و مصدومیت در هفته گذشته

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ضمن اشاره به حوادث رخ داده در هفته گذشته، در عین حال از آماده باش نیرو‌ها برای امدادرسانی به حوادث جوی احتمالی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰ 22 November 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: طی حوادث هفته گذشته از ٢۴ آبان تا ٣٠ آبان ماه، ۴۴٢ حادثه ثبت شد. در همین راستا مصدومیت ٩٩۶ نفر و فوت ١١٢ نفر ثبت شد.

وی گفت: ۵١٩ نفر یعنی ۵٢ درصد از کل مصدومان از حوادث ترافیکی بودند و کاهش ١٣ درصدی مسمومیت با مونوکسید کربن را نیز نسبت به هفته قبل‌تر شاهد بودیم.

خالدی اظهار کرد: کاهش ١٨ درصدی حوادث ویژه ترافیکی را داشتیم، طی هفته گذشته ٩٢ مورد حادثه ترافیکی ویژه ثبت شد.

وی افزود: ١١٩ مورد نیز مسمومیت با مونوکسید کربن ثبت شد که ٢۴٩نفر دچار مسمومیت و ١٢ نفر جان باختند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: در خصوص حریق و حوادثی مثل نشت گاز و انفجار در هفته گذشته ٣٧ مورد در سامانه هدایت عملیات و بحران وزارت بهداشت ثبت شد که ١٠۴ نفر مصدوم و تعدادی هم جانباخته داشتیم.

خالدی اظهار کرد: ٣٢ زمین لرزه بیش از ٢.۵ ریشتر در هفته گذشته ثبت شد که بیشترین آن در خوزستان با چهار ریشتر بود و در سیستان با چهار و نیم ریشتر رخ داد. طی حوادث جوی نیز ١٢ هشدار جوی ثبت شد.

وی افزود: چهار هشدار مربوط به سواحل و دریا و شش مورد هواشناسی و دو مورد مربوط به هشدار کشاورزی بود. همچنین دستورالعملی در خصوص حوادث جوی صادر شد و همچنان نیز دانشگاه‌ها آماده باش هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر