بازدید 8236

انتقاد مصباحی مقدم از رفتار دولت درباره با طرح معیشتی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان آینکه مردم تقابل دولت و مجلس را تحمل نمی‌کنند، گفت: رفتار دولت در مواجهه با طرح معیشتی مصداق ناسازگاری است.
کد خبر: ۱۰۱۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 22 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره طرح معیشتی مجلس و مواجهه دولت با آن، گفت: متاسفانه در شرایط پایان دولت آقای روحانی و ابتدای مجلس یازدهم شاهد اصطکاک بین مجلس و دولت هستیم.

وی یا بیان اینکه، همراهی و اتخاد مجلس و دولت می‌تواند اثر تحریم‌ها را کمرنگ و وضعیت اقتصادی را بهبود ببخشد، تصریح کرد: اکنون که مردم از وضعیت معیشتی و اقتصادی خود در رنج هستند، برخی ناسازگاری‌ها موجب رنجش بیشتر مردم شده است.

مصباحی مقدم با بیان اینکه اصطکاک بین قوه مجریه و مقننه به هیج عنوان برای مردم قابل تحمل نیست، گفت: نباید برخی با رفتار‌های غیرمسئولانه به مشکلات مردم بیافرازند؛ اکنون وقت هم افرایی برای رفع مشکلات است نه تسویه حساب‌های سیاسی.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به طرح معیشتی مجلس، گفت: وقتی مجلس در اقدامی دلسوزانه و به جا، برای رفع مشکلات معیشتی بیکاران و کسانی که از کرونا لطمه دیده اند طرحی را برای کمک به مردم تهیه و بار مالی آن را نیز تامین می‌کند، دولت می‌گوید که منابع برای اجرای طرح مجلس ندارد، اما بعد از چند روز دولت می‌گوید که یارانه‌ای را در نظر گرفته است که مشخص می‌شود دولت منابع دارد و می‌خواهد از طریق دولت پرداخت شود نه از طرح مجلس.

وی گفت: این رفتار دولت در مواجهه با طرح معیشتی مجلس، مصداق ناسازگاری است و موجب رنجش مردم می‌شود؛ مردم می‌گویند دولتی که می‌گفت منابع برای پرداخت یارانه مجلس ندارد چطور برای خودش دارد؟.

مصباحی مقدم در پایان گفت: انتظار می‌رود دولت و مجلس تمام وقت و انرژی خود را صرف خدمت به مردم و مقابله با تهدید‌های اقتصادی کنند و از هر اقدامی که منجر به سایش انرژی یکدیگر می‌شود پرهیز کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان