بازدید 8823
۲

کارشناس داوری: پنالتی پرسپولیس کاملا درست بود

کد خبر: ۱۰۱۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴ 21 November 2020

کارشناس داوری فوتبال ایران برخلاف نظر نادر جعفری معتقد است پنالتی پرسپولیس کاملا صحیح بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، حیدر سلیمانی درباره قضاوت تیم داوری بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: این مسابقه به جز صحنه پنالتی نیمه اول اتفاق خاص دیگری نداشت. در آن صحنه هم با توجه به اینکه مدافع صنعت نفت با کشیدن دست کنعانی زادگان مانع حرکت وی شده و روی بازیکن پرسپولیس خراب شد، اکبریان به درستی اعلام پنالتی کرد.

وی درباره صحنه اخراج یحیی گل محمدی توضیح داد: سرمربی پرسپولیس در آن صحنه جدا از اعتراض به داور توپ را هم شوت کرد که این حرکت اعتراضی شدت دار محسوب می شود. ضمن اینکه گل محمدی از محوطه فنی هم خارج شد و طبیعی است داور به این عمل واکنش نشان می دهد و این اخراج درست بود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان افزود: در مجموع قضاوت تیم داوری با وجود اینکه قضاوت کردن در هوای بارانی خیلی سخت است، بازی مثبت و خوب بود بود. اکبریان با توجه به نزدیکی اش به صحنه ها توانست عملکرد خوبی در این مسابقه داشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بزارید کمی بره جلو بعد. بابا از الان شروع کرد
خخخخ همین‌کارشناسا خودشون تو دوران داوری افتضاح بودن الان کارشناس شدن خنده داره اقایه افشاریان نمونشونه که فجیح ترین قضاوتها رو داشتن همیشه هم اضافه وزن الان کارشناس داوری شده به به خاطر افتضاح بودن داوری ها کارشناس هارو اشتباهات داوری ها سر پوش میزارن و مردم و هوادار رو خر فرض میکنن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان