بازدید 14282
۲
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد

کوتاه بیایید و مردم را به مرگ کرونایی دعوت نکنید

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از همگان می‌خواهم در این دو هفته تسویه حساب‌ها را کنار بگذارند و تنها به فکر سلامت جان مردم باشند.
کد خبر: ۱۰۱۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۹ 21 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حسین کلانتری روز جمعه۳۰ آبان ماه در نشست ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و نشست ویدئو کنفرانس با فرمانداران افزود: تشییع و تدفین جنازه بالاتر از ۳۰ نفر (اعضای درجه یک خانواده) ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد خواهد شد. پزشکی قانونی، دادستانی، شهرداری و نیروی انتظامی هر کسی خارج از این روش عمل کند برخورد قانونی کنند.

وی اظهار کرد: در شرایط عادی افتخار می‌کنیم که مردم با داغداران همراه هستند و همدردی می‌کنند، اما امروز شرایط متفاوت است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از همه مردم استان انتظار داریم این دو هفته را نذر حضرت عباس کنند که تنها به فکر سلامتی مردم باشند.

کلانتری با اشاره به نشر برخی کلیپ‌ها از مراسم تشییع جنازه در مناطق لنده، چاروسا، دیشموک و مارگون در سطح ملی در این شرایط خاص و وضعیت نامناسب کرونایی باعث خجالت همگان شد، تصریح کرد: همه کسانی که در مراسم عزا و عروسی به اجرای برنامه می‌پردازند و اقدام به مداحی و خوانندگی و موسیقی می‌کنند دستگیر و برخورد شود. طی این ۱۵ روز فعلا حق فعالیت ندارند.

کلانتری از نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و نماینده، ولی فقیه در استان و همچنین ائمه جمعه استان به دلیل کمک‌ها و پشتیبانی تشکر کرد.

وی افزود: از همگان می‌خواهم تسویه حساب‌ها را کنار بگذارند و در این دو هفته تنها به فکر سلامت مردم و نجات جان این عزیزان باشند.

کلانتری خواستار برخورد با نوازندگان مراسمات عروسی و عزا شد و بیان کرد: همچنین با ادارات، سازمان‌ها و نهاد‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند بدون شک برخورد قانونی خواهد شد و متخلفان انفصال از خدمت خواهند خورد.

وی بیان کرد: مردم را با دعوت به مراسم عروسی و عزا، به مرگ کرونایی دعوت نکنید و کوتاه بیایید. جایی که در این شرایط کرونایی تجمعات شکل می‌گیرد به مردم ظلم می‌شود.

کلانتری عنوان کرد: محدودیت‌ها خواست حاکمیت، رئیس جمهور، ستاد ملی کرونا و قرارگاه عملیاتی نیست بلکه از روی ناچاری است، اما خواست مسئولان اینست که مردم رعایت کنند و دورهمی‌ها، شب نشینی‌ها، تجمعات، عروسی جلسات ادارات نباشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
انگار خیلی کاری مثبت کردن بزارید تا با هم در بیافتند شاید همه بر بیافتند که شما هم شامل بشه استاندار
حرفهایتان قشنگ است ولی فقط برای مردم نه برای خودتان!!!!!!!!!!!!!!!
همین چهارشنبه 28 آبان سال 99 اداره مالیات برای ما که محل کارمان ماده 100 شهرداری خورده و تولیدی صادراتی ما را بیش از 14 سال است که جمع کرده اند مالیات برای سال 97 به مبلغ 27 میلیون تومان آورده و باید زودتر برویم اعتراض کنیم در زمانی که به مشکلات عدیده ای برخورد کرده ایم. مردم کار نکنند، جمع نشوند، مواد غذایی گران را نخرند و .... همه برای مردم است ولی خودشان برای درآمدشان از یک ریال هم نمی گذرند و تند تند در این ایام مشغول جمع آوری پول هستند که دولت عزیزمان احتیاج دارد. چرا دولت نمی خواهد کمی از خودش مایه بگذارد و فقط جریمه می خواهد بگیرد و وامهای مختلف به اقشار ضعیف با بهره می دهد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! علی برکت الله.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار